Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle/radness-reawake-warmup-t73853.html
Voor als mensen nog geïnteresseerd zijn in een warmup :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 20:58 
 
Organisator
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
David_ schreef:
Prima TT inderdaad! Jammer dat de pendelbus pas rond 14:10 aankomt, half uurtje Jay Reeve missen dan waarschijnlijk :/

En Adaro om 20:45 klaar bij 7th Sunday om hier om 21:00 weer te beginnen, zal hij met de helicopter komen?


Hij sluit later aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
makrooy schreef:
David_ schreef:
Prima TT inderdaad! Jammer dat de pendelbus pas rond 14:10 aankomt, half uurtje Jay Reeve missen dan waarschijnlijk :/

En Adaro om 20:45 klaar bij 7th Sunday om hier om 21:00 weer te beginnen, zal hij met de helicopter komen?


Hij sluit later aan ;)


Had zoiets al verwacht natuurlijk, mijn opmerking was ook niet helemaal serieus over de helicopter :P

Neemt niet weg dat ik er enorm veel zin in heb, zit echt de dagen af te tellen hier. Dat onderbuikgevoel van echte spanning voor een feest had ik hiervoor al best een tijd niet gehad, maar voor Reawake begint het elke dag erger te worden! Is het al Zondag? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad nu al spanning voor zondag, alsof het m'n eerste feest ooit is. :lol: Nog maar 6 nachtjes slapen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruggengraat heeft het weer begeven na Harmony, tot zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyped. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@organisatie: ik neem aan dat we weer kunnen genieten van de gebruikelijke perzikwijn en claro's? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
@organisatie: ik neem aan dat we weer kunnen genieten van de gebruikelijke perzikwijn en claro's? :)


Dit zijn de belangrijke vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 13:26 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
@organisatie: ik neem aan dat we weer kunnen genieten van de gebruikelijke perzikwijn en claro's? :)


Ofcourse! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Fantazoo schreef:
@organisatie: ik neem aan dat we weer kunnen genieten van de gebruikelijke perzikwijn en claro's? :)


Ofcourse! ^^


Wel de Corona (whaha inb4 virus grappen) hopelijk? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor degenen die nog twijfelden om met de pendelbus te komen, hij vertrekt een kwartiertje eerder waardoor de bus om 13:55 bij het terrein aankomt! Gewoon vanaf het begin erbij dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat het terrein toch wel iets eerder open gaat met al die QR, ticket en ID checks. Zou het zonde vinden om een stuk van Jay Reeve te missen terwijl we toch ruim op tijd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 15:51 
 
Hardtraxx Elite

De zin begint te komen!
Hopelijk zaterdag een negatieve test uitslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
De zin begint te komen!
Hopelijk zaterdag een negatieve test uitslag.


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik hoop dat het terrein toch wel iets eerder open gaat met al die QR, ticket en ID checks. Zou het zonde vinden om een stuk van Jay Reeve te missen terwijl we toch ruim op tijd zijn.


Was zondag na B-Front nog even naar Ploegendienst gegaan en daar ging heel die controleflow wel als een trein. Stuk sneller dan verwacht. Gewoon een extra poppetje gezet aan het begin van de hekjes voor je QR code, eind van de hekjes je kaartje, dan weer open stukje tot aan de fouillering.

Echter hoop ik idd wel dat het al voor 14:00 open gaat. Ben wel voornemens om zo vroeg mogelijk binnen te zijn en als iedereen dat heeft en ze beginnen pas om 14:00 met scannen, dan kan het nog wel ff duren.

Hekzitter schreef:
Haha kom gezellig bij mij langs. Zit ook een grote parking voor mijn deur in Oisterwijk! :thumbsup:


Hoorde dat de worstenbroodjes klaarliggen, dus zie je zondag pik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 08:58 
 
Hardtraxx Newbie

David_ schreef:
Voor degenen die nog twijfelden om met de pendelbus te komen, hij vertrekt een kwartiertje eerder waardoor de bus om 13:55 bij het terrein aankomt! Gewoon vanaf het begin erbij dus :thumbsup:


Ik heb 2 tickets gekocht voor de pendelbus maar ik heb geen mail oid van de organisatie ontvangen :( . Het contactformulier doet het helaas niet dus ik heb maar een mail naar [email protected] gestuurd.

Hebben andere pendelbusgangers al wel een bevestiging of mail gekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 09:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik hoop dat het terrein toch wel iets eerder open gaat met al die QR, ticket en ID checks. Zou het zonde vinden om een stuk van Jay Reeve te missen terwijl we toch ruim op tijd zijn.

Wat Roman al zegt, maar als je gewoon een extra man neerzet voor de app check, dan gaat het wel sneller.

Had vorig weekend ook al dat een persoon bij de ingang en het ticket en de app ging checken, dat duurde enorm lang. Ook omdat hij de scanners door elkaar haalde. 2e man zou het probleem moeten oplossen. Het is gewoon ID kaart checken en op het scan-knopje drukken, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boudy318 schreef:
David_ schreef:
Voor degenen die nog twijfelden om met de pendelbus te komen, hij vertrekt een kwartiertje eerder waardoor de bus om 13:55 bij het terrein aankomt! Gewoon vanaf het begin erbij dus :thumbsup:


Ik heb 2 tickets gekocht voor de pendelbus maar ik heb geen mail oid van de organisatie ontvangen :( . Het contactformulier doet het helaas niet dus ik heb maar een mail naar [email protected] gestuurd.

Hebben andere pendelbusgangers al wel een bevestiging of mail gekregen?


Yes, ik heb direct na de betaling een bevestigingsmail gekregen. Je moet ook je tickets voor de pendelbus personaliseren via de mail, anders zijn ze niet geldig. Dat ook gedaan inmiddels en heb de pendelbustickets binnen.

Misschien even een DM sturen via instagram, daarop reageerden ze bij mij binnen het uur: https://instagram.com/eleventravelnl?utm_medium=copy_link
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 15:16 
 
Hardtraxx Newbie

David_ schreef:
Boudy318 schreef:
David_ schreef:
Voor degenen die nog twijfelden om met de pendelbus te komen, hij vertrekt een kwartiertje eerder waardoor de bus om 13:55 bij het terrein aankomt! Gewoon vanaf het begin erbij dus :thumbsup:


Ik heb 2 tickets gekocht voor de pendelbus maar ik heb geen mail oid van de organisatie ontvangen :( . Het contactformulier doet het helaas niet dus ik heb maar een mail naar [email protected] gestuurd.

Hebben andere pendelbusgangers al wel een bevestiging of mail gekregen?


Yes, ik heb direct na de betaling een bevestigingsmail gekregen. Je moet ook je tickets voor de pendelbus personaliseren via de mail, anders zijn ze niet geldig. Dat ook gedaan inmiddels en heb de pendelbustickets binnen.

Misschien even een DM sturen via instagram, daarop reageerden ze bij mij binnen het uur: https://instagram.com/eleventravelnl?utm_medium=copy_link


Tnx David!
Ze hebben mij op Insta kunnen helpen en nu heb ik de tickets in mijn mail :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 15:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nu maar hopen dat het OMT niet gaat adviseren om tijdelijk het Testen voor Toegang helemaal stil te zetten, maar in ogenschouw neemt dat het vreemd was om iedereen direct na 1 Janssen prik vrij spel te geven. En daarnaast zit er natuurlijk nog een verschil tussen indoor en outdoor events.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Qamphuis schreef:
Nu maar hopen dat het OMT niet gaat adviseren om tijdelijk het Testen voor Toegang helemaal stil te zetten, maar in ogenschouw neemt dat het vreemd was om iedereen direct na 1 Janssen prik vrij spel te geven. En daarnaast zit er natuurlijk nog een verschil tussen indoor en outdoor events.


Eerst zelf falen en dan de rest daar de dupe van maken. Ik zou er niet eens van staan te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel even zenuwachtig geworden van het nieuws, maar het zal toch niet dat we na 2 weken proberen weer op slot gaan. Vooral de evenementen die voor dit weekend geplanned staan, hoe zuur zou het zijn als die last minute afgelast worden. Ik houd mijn hart vast. Ik hoop dat vooral de buitenfestivals gewoon door kunnen blijven gaan al zijn de OMT adviezen lastig in te schatten, 2 weken geleden mocht alles nog en dan zal je nu zien dat ze weer willen dat ze alles dicht willen gooien.. Laten we hopen op goed nieuws morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zolang ziekhuisopnames niet toenemen zal het wel goed gaan lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag is dit de enige, juiste opening voor Roughstate:
https://www.youtube.com/watch?v=yNivjwMBcTQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zondag is dit de enige, juiste opening voor Roughstate:
https://www.youtube.com/watch?v=yNivjwMBcTQ

:loving:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten