Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zondag is dit de enige, juiste opening voor Roughstate:
https://www.youtube.com/watch?v=yNivjwMBcTQ

Dan houd ik het echt niet meer hoor, zo dan. Kan me de reactie van het publiek al helemaal voorstellen. :loving:

@B-Front lees je mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Remi schreef:
Zondag is dit de enige, juiste opening voor Roughstate:
https://www.youtube.com/watch?v=yNivjwMBcTQ

Dan houd ik het echt niet meer hoor, zo dan. Kan me de reactie van het publiek al helemaal voorstellen. :loving:

@B-Front lees je mee?


Ons reem en ik hebben B-front al via insta benaderd. Kan niet wachten om deze plaat te horen weer op een feest, op dit moment in de zon. Ik ga dan volledig coulibaly.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb 3 tickets te koop, mogen weg voor de normale prijs! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, ik voel de bui al hangen voor zondag :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Nou, ik voel de bui al hangen voor zondag :cry:

Ik ben er ook bang voor.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 19:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wij hebben 2 afhakers in de groep en misschien drie. Hadden niet door dat het op zondag is :list:

Ik lees in de faq op reawake dat kaartjes via ticketswap niet geldig zijn? Hoe kan ik mijn kaartjes dan overdragen?
Zie wel een link naar een paylogic name change module
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 19:57 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Jochem schreef:
Wij hebben 2 afhakers in de groep en misschien drie. Hadden niet door dat het op zondag is :list:

Ik lees in de faq op reawake dat kaartjes via ticketswap niet geldig zijn? Hoe kan ik mijn kaartjes dan overdragen?
Zie wel een link naar een paylogic name change module


He Jochem, je kan ze eventueel teruggeven via de Ticket Exchange (zie het tweede kopje in onze FAQ voor meer info). Je kan ze eventueel natuurlijk ook verkopen aan je vrienden, maar ze moeten inderdaad op naam staan. Via de Name Change Module kun je de namen op de tickets aanpassen.

Over het laatste nieuws: we houden de situatie natuurlijk in de gaten maar weten op dit moment niet meer dan de rest van Nederland. We hopen dat we gewoon door mogen gaan en er samen met jullie een onvergetelijke dag van kunnen maken. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RIP
https://nos.nl/artikel/2388596-maatrege ... -uur-dicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat dus de festivals wel door kunnen gaan? Aangezien dat geen horeca is maar een evenement
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Je wordt toch ook wel gruwelijk hard genaaid als je eerst de kans krijgt een festival op te bouwen, dat met man en macht in een paar weken voor elkaar krijgt en dan 15 uur van te voren te horen krijgt 'Oh nee, toch niet'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Ik denk dat dus de festivals wel door kunnen gaan? Aangezien dat geen horeca is maar een evenement


Ze willen het testen voor toegang tot half augustus opschorten, dus dat lijkt me dan niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar van de parkeerplaats preparty het main event maken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Daarnaast wordt gedacht aan het beperken van het maximaal aantal bezoekers: bij evenementen buiten wordt nu gedacht dat er maximaal 1000 mensen aanwezig mogen zijn, voor binnen zou het maximumaantal van 500 op tafel liggen. Over de precieze aantallen wordt wel nog gediscussieerd.


Vooral dit maakt me veel zorgen. Beginnen met het sluiten van de indoor feestjes kan ik nog wel enigszins begrijpen tot meer mensen volledig gevaccineerd zijn. Maar bovenstaande zou echt volledig mega zaad zijn en ik denk dat het land dan van het weekend flink op zijn kop zal staan.

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... onferentie

Daarnaast kun je het inderdaad niet maken om zo kort van te voren alles af te lassen toch. Al reageer ik nu vooral uit emotie natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vroeg gaan (bij de 1e 1000 zitten) en zo'n mooi stoeltje meenemen

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Je wordt toch ook wel gruwelijk hard genaaid als je eerst de kans krijgt een festival op te bouwen, dat met man en macht in een paar weken voor elkaar krijgt en dan 15 uur van te voren te horen krijgt 'Oh nee, toch niet'.


Inderdaad, dat zou wel heel lullig zijn, en dan krijg je ook:

RomanAnthony schreef:
dat het land dan van het weekend flink op zijn kop zal staan.


Ik verwacht nog ergere demonstraties dan de avondklokrellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Basshunterzz schreef:
Je wordt toch ook wel gruwelijk hard genaaid als je eerst de kans krijgt een festival op te bouwen, dat met man en macht in een paar weken voor elkaar krijgt en dan 15 uur van te voren te horen krijgt 'Oh nee, toch niet'.


Inderdaad, dat zou wel heel lullig zijn, en dan krijg je ook:

RomanAnthony schreef:
dat het land dan van het weekend flink op zijn kop zal staan.


Ik verwacht nog ergere demonstraties dan de avondklokrellen.

Ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man. Miljoenen investeren in een fieldlab evenement. Conclusie: het kan allemaal veilig. Besmettingen nu zijn allemaal terug te leiden naar kroegen en clubs. Wat draaien ze weer als eerste de nek om? De festivals. Ik ben er helemaal klaar mee. Waar zijn ze toch mee bezig daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Een grote poppenkast :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/341 ... kslag-zijn

Citaat:
Ook bij Brabantse organisatoren zijn er grote zorgen. 'Beetje Dansen' houdt zaterdag een gelijknamig festival in Haaren en zondag REAWAKE (de eenmalige opvolger van REBiRTH). Woordvoerder Roel van de Ven baalt van de onzekerheid die er nu is. "Er is zes maanden gewerkt aan het systeem van Testen voor Toegang. Vervolgens verkrampt de politiek en wordt het systeem binnen zes dagen eigenhandig om zeep geholpen. Dat is toch heel raar. Wij dreigen de dupe te worden van oplopende cijfers, omdat op andere plekken niet of slecht wordt gecontroleerd."

Verdeeld over de twee dagen zouden 8.000 mensen naar het festivalterrein in Haaren komen. Voor hen, alle vrijwilligers en andere betrokkenen is het volgens Van de Ven dramatisch als het wordt geschrapt. "Iedereen keek uit naar onze evenementen, maar je mag best weten dat hier nu geen feeststemming heerst. Alles is opgebouwd en wellicht tegen beter weten in zijn we druk doende om de laatste puntjes op de i te zetten." De organisatie vraagt zich af of het kabinet zich realiseert welke juridische risico's het op zijn hals haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 15:24 
 
Hardtraxxer

Wat een ongekend amateurisme vanuit de overheid wanneer dit alsnog afgelast zal worden. Fijn voor een organisatie ook, 36 uur voor aanvang.

Mensen met één prik Janssen direct toelaten tot alles zonder de 14 dagen ertussen, de simpelheid waarmee Testen voor Toegang te omzeilen is... Echt vreselijk wat er dan geblunderd is.

Maak dan desnoods onderscheid tussen de simpele clubs en festivals. Als ik zie hoeveel bekenden hier op de beruchte Aspen Valley avond in Enschede binnenkwamen zonder code. Die gaan allemaal op de bonnefooi de stad in om te kijken of ze toevallig binnenkomen. Wie waagt die gok wanneer je 40 euro voor een kaartje betaald hebt? Uiteraard laat iedereen zich dan testen. Sluit dat het volledige risico op besmettingen uit? Nee, maar het voorkomt wel de massale uitbraken die je nu her en der in het land ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Wat een ongekend amateurisme vanuit de overheid wanneer dit alsnog afgelast zal worden. Fijn voor een organisatie ook, 36 uur voor aanvang.


19 uur van tevoren zelfs, want ze organiseren ook #BeetjeDansen op dit terrein, morgen vanaf 14:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Wat een ongekend amateurisme vanuit de overheid wanneer dit alsnog afgelast zal worden. Fijn voor een organisatie ook, 36 uur voor aanvang.

Mensen met één prik Janssen direct toelaten tot alles zonder de 14 dagen ertussen, de simpelheid waarmee Testen voor Toegang te omzeilen is... Echt vreselijk wat er dan geblunderd is.

Maak dan desnoods onderscheid tussen de simpele clubs en festivals. Als ik zie hoeveel bekenden hier op de beruchte Aspen Valley avond in Enschede binnenkwamen zonder code. Die gaan allemaal op de bonnefooi de stad in om te kijken of ze toevallig binnenkomen. Wie waagt die gok wanneer je 40 euro voor een kaartje betaald hebt? Uiteraard laat iedereen zich dan testen. Sluit dat het volledige risico op besmettingen uit? Nee, maar het voorkomt wel de massale uitbraken die je nu her en der in het land ziet.


Dit soort mensen mogen het van mij goed krijgen, dat ze er maar effe doodziek van zijn. Ook aan hen hebben we dit te danken. Hoe moeilijk is het om je godverdomme te laten testen man, kleuters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 15:50 
 
Hardtraxxer

Zojuist komt er een bericht voorbij dat er is gesproken over het beperken van evenementen tot 500 man binnen en 1000 buiten, maar dat dit van tafel is. Er is dus hoop mensen :cry:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten