Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 10:34 
 
Hardtraxx Elite

Dag van te voren afsluiten op een feest, daarna hier heen.
Zwaar weekendje tegemoet maar wordt wel mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 19:11 
 
Organisator
Avatar gebruiker

De ticketsale is geopend!
https://www.reawake-festival.nl/tickets/

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, die zijn binnen :D

Meteen mn kaarten voor Intents verkocht om 't te financieren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de huidige temperaturen in de aantocht kijk ik onwijs veel uit naar deze dag! Wat een grandioze line-up is dit ook :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja absoluut, pik. Deze staat erg hoog op m'n lijstje. Bijtijds die kant op, worstenbrooikes van Daphne uit de oven, lekker wat biertjes van te voren doen, zonnetje op je bol. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ja absoluut, pik. Deze staat erg hoog op m'n lijstje. Bijtijds die kant op, worstenbrooikes van Daphne uit de oven, lekker wat biertjes van te voren doen, zonnetje op je bol. :thumbup:



Hoogtepuntje kan ik je vertellen! Haal ik ze mooi bij die dikke Brabantse hamster van een Robert van Beckhoven. Heurlijkkkk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Ja absoluut, pik. Deze staat erg hoog op m'n lijstje. Bijtijds die kant op, worstenbrooikes van Daphne uit de oven, lekker wat biertjes van te voren doen, zonnetje op je bol. :thumbup:



Hoogtepuntje kan ik je vertellen! Haal ik ze mooi bij die dikke Brabantse hamster van een Robert van Beckhoven. Heurlijkkkk


Das lekkeghr. Of jammergh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick we slingeren de achterhoekse wagen aan op 10-07, dit mogen we niet missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bluf. Zou wel nice zijn, overigens. Want vrijdag - zaterdag - zondag ben ik dan bij jullie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable:
14:00 - 15:00 Envine
15:00 - 16:00 Galactixx
16:00 - 17:00 Jay Reeve
17:00 - 18:00 Adrenalize vs B-Front
18:00 - 18:45 Warface
18:45 - 20:00 Rejecta
20:00 - 21:00 DBSTF
21:00 - 22:00 Vertile
22:00 - 23:00 D-Sturb
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 12:16 
 
Hardtraxx Elite

Had liever B-Front solo gezien maar prima TT zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekke tijd voor Warface, had die liever andersom gezien met dbstf
Verder helemaal top, bij Envine al aanwezig wss :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Gekke tijd voor Warface, had die liever andersom gezien met dbstf
Verder helemaal top, bij Envine al aanwezig wss :D


Vind het wel chill zo, ook nog even wat anders tussen de raw door en Warface op een goed tijdstip om wat te gaan eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Bluf. Zou wel nice zijn, overigens. Want vrijdag - zaterdag - zondag ben ik dan bij jullie.


Haha waar ben je dan heel het weekend hier? Is er verder nog iets te doen hier dan?

On topic: ik heb begrepen dat de perzik wijn helaas toch echt verloren is… de leverancier maakt ze niet meer. Maar de Claro’s zijn extra koud die zondag.

Oh God oh God. Dit gaat heulemoal uit de klauw’n loep’n
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 17:13 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wil jij draaien op REAWAKE Festival? Dit is jouw kans!
Ben jij de Hardstyle DJ van jouw vriendengroep? Zet jij altijd de beste nummers op tijdens de afterparty? Of heb jij de ambitie om ooit op de Mainstage te draaien? Dan zij wij opzoek naar jou!

Tijdens REAWAKE Festival bieden we een selectie van onze bezoekers de mogelijkheid om 30 minuten te draaien in AREA 2! Dit keer geen uitgebreide wedstrijd maar het enige dat telt is jouw motivatie waarom we jou deze kans zouden moeten geven.

Wat moet je doen?
1: Ga naar: http://www.reawake-festival.nl/bring-your-own/;
2: Vul je persoonlijke gegevens in;
3: Vul jouw motivatie in en verzend het formulier!

Je kan jezelf aanmelden tot en met aanstaande zondag (3 juli) waarna we de gekozen DJ's via de mail benaderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 17:14 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
On topic: ik heb begrepen dat de perzik wijn helaas toch echt verloren is… de leverancier maakt ze niet meer. Maar de Claro’s zijn extra koud die zondag.

Oh God oh God. Dit gaat heulemoal uit de klauw’n loep’n


De Claro's zijn extra koud! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Wil jij draaien op REAWAKE Festival? Dit is jouw kans!
Ben jij de Hardstyle DJ van jouw vriendengroep? Zet jij altijd de beste nummers op tijdens de afterparty? Of heb jij de ambitie om ooit op de Mainstage te draaien? Dan zij wij opzoek naar jou!

Tijdens REAWAKE Festival bieden we een selectie van onze bezoekers de mogelijkheid om 30 minuten te draaien in AREA 2! Dit keer geen uitgebreide wedstrijd maar het enige dat telt is jouw motivatie waarom we jou deze kans zouden moeten geven.

Wat moet je doen?
1: Ga naar: http://www.reawake-festival.nl/bring-your-own/;
2: Vul je persoonlijke gegevens in;
3: Vul jouw motivatie in en verzend het formulier!

Je kan jezelf aanmelden tot en met aanstaande zondag (3 juli) waarna we de gekozen DJ's via de mail benaderen.



Heel tof! heb me aangemeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 17:45 
 
Hardtraxx Elite

Rebirth Events schreef:
Wil jij draaien op REAWAKE Festival? Dit is jouw kans!
Ben jij de Hardstyle DJ van jouw vriendengroep? Zet jij altijd de beste nummers op tijdens de afterparty? Of heb jij de ambitie om ooit op de Mainstage te draaien? Dan zij wij opzoek naar jou!

Tijdens REAWAKE Festival bieden we een selectie van onze bezoekers de mogelijkheid om 30 minuten te draaien in AREA 2! Dit keer geen uitgebreide wedstrijd maar het enige dat telt is jouw motivatie waarom we jou deze kans zouden moeten geven.

Wat moet je doen?
1: Ga naar: http://www.reawake-festival.nl/bring-your-own/;
2: Vul je persoonlijke gegevens in;
3: Vul jouw motivatie in en verzend het formulier!

Je kan jezelf aanmelden tot en met aanstaande zondag (3 juli) waarna we de gekozen DJ's via de mail benaderen.


Wat goed dit zeg, heb me aangemeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aangemeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Bluf. Zou wel nice zijn, overigens. Want vrijdag - zaterdag - zondag ben ik dan bij jullie.


Haha waar ben je dan heel het weekend hier? Is er verder nog iets te doen hier dan?

Nee, was aan de Achterhoekse mannen gericht aangezien de week na Reawake er daar schijnbaar een weekendje iets te doen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Wil jij draaien op REAWAKE Festival? Dit is jouw kans!
Ben jij de Hardstyle DJ van jouw vriendengroep? Zet jij altijd de beste nummers op tijdens de afterparty? Of heb jij de ambitie om ooit op de Mainstage te draaien? Dan zij wij opzoek naar jou!

Tijdens REAWAKE Festival bieden we een selectie van onze bezoekers de mogelijkheid om 30 minuten te draaien in AREA 2! Dit keer geen uitgebreide wedstrijd maar het enige dat telt is jouw motivatie waarom we jou deze kans zouden moeten geven.

Wat moet je doen?
1: Ga naar: http://www.reawake-festival.nl/bring-your-own/;
2: Vul je persoonlijke gegevens in;
3: Vul jouw motivatie in en verzend het formulier!

Je kan jezelf aanmelden tot en met aanstaande zondag (3 juli) waarna we de gekozen DJ's via de mail benaderen.


Uiteraard ook nog even aangemeld :P
Verder uiteraard enorm veel zin in deze dag, line up ziet er top uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hekzitter schreef:
Remi schreef:
Bluf. Zou wel nice zijn, overigens. Want vrijdag - zaterdag - zondag ben ik dan bij jullie.


Haha waar ben je dan heel het weekend hier? Is er verder nog iets te doen hier dan?

Nee, was aan de Achterhoekse mannen gericht aangezien de week na Reawake er daar schijnbaar een weekendje iets te doen is.

Heb er zin in maat, wordt schandalen :thumbup: Helaas heb ik begrepen dat ons Rick niet gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas is het festival seizoen van mij een eenmalig weekend Defqon inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Wil jij draaien op REAWAKE Festival? Dit is jouw kans!
Ben jij de Hardstyle DJ van jouw vriendengroep? Zet jij altijd de beste nummers op tijdens de afterparty? Of heb jij de ambitie om ooit op de Mainstage te draaien? Dan zij wij opzoek naar jou!

Tijdens REAWAKE Festival bieden we een selectie van onze bezoekers de mogelijkheid om 30 minuten te draaien in AREA 2! Dit keer geen uitgebreide wedstrijd maar het enige dat telt is jouw motivatie waarom we jou deze kans zouden moeten geven.

Wat moet je doen?
1: Ga naar: http://www.reawake-festival.nl/bring-your-own/;
2: Vul je persoonlijke gegevens in;
3: Vul jouw motivatie in en verzend het formulier!

Je kan jezelf aanmelden tot en met aanstaande zondag (3 juli) waarna we de gekozen DJ's via de mail benaderen.


Tof. Onder het motto 'niet geschoten is altijd mis' ook maar een korte motivatie gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Tof. Onder het motto 'niet geschoten is altijd mis' ook maar een A4tje aan motivatie gestuurd.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten