Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig, zin in :yay: ! Met name heel benieuwd naar Alleviate :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maandag vrij, dus zondag maar weer even gestrekt been erin om de post-Defqon depressie verder weg te werken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag even gaan kijken bij de opbouw en hebben een leuke meezinger uitgekozen in het geval van een valse bingo.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2022 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in! Ik ga denk ik wel na DBSTF weg want moet maandag weer werken en heb niks met Vertile en D-sturb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2022 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel zin in dit feestje! Maandag weer werken maar toch pas na D-Sturb weg want heb wel wat met Vertile & D-Sturb
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Zin in! Ik ga denk ik wel na DBSTF weg want moet maandag weer werken en heb niks met Vertile en D-sturb.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! Pas weg na D-Sturb want vakantie is begonnen en heb met zowel Vertile als D-Sturb iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

LucG schreef:
Toch wel zin in dit feestje! Maandag weer werken maar toch pas na D-Sturb weg want heb wel wat met Vertile & D-Sturb

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in! Pas weg na D-Sturb want weekend is nog niet voorbij en heb met zowel Vertile als D-Sturb iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Pas weg na de after van de after van de after want leraren leef is vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen van een hardstyle bingo? iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin innnn :yay: :yay:
Verwacht jullie allemaal om 15.00 uur in Area 2! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
makrooy schreef:
Helaas afwezig. Defqon heeft me gevloerd met een flinke griep (hoe ik nog steeds geen corona heb is me een raadsel).


Ja ik zit hier ook nog niet bepaald okselfris achter mijn laptop. Wordt zondagochtend even zien hoe mijn pet staat en dan wellicht (hopelijk) de eerste uurtjes even komen kijken. Voor €20 per kaart valt er op Ticketswap helaas ook niet meer zo veel uit te halen dus we zien het zondag wel.


Na al 2 weken grotendeels plat te hebben gelegen toch maar proberen vandaag omdat ik het wel beu ben thuis. Kijken hoe lang het gaat lukken want er is weinig energie te vinden maar hoop er in ieder geval al 2 tot 6 even te zijn doeeeeeei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen van een hardstyle bingo? iemand een idee?


Er worden bingokaarten uitgedeeld met daarop namen van tracks. Als je een nummer voorbij hoort komen streep je die af en bij een vol kaartje is het bingo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 11:08 
 
Hardtraxx Elite

Moker brak maar de zin is aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Scotty018 schreef:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen van een hardstyle bingo? iemand een idee?


Er worden bingokaarten uitgedeeld met daarop namen van tracks. Als je een nummer voorbij hoort komen streep je die af en bij een vol kaartje is het bingo.


Eigenlijk heel logisch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 12:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zin in verdomme! :yay: Tot straks allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Zin in verdomme! :yay: Tot straks allemaal!


Hopppaaaaaaaa met twee gestrekte benen hierin vandaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Kom eens door met de tussentijdse feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik vind het echt top. Goede sfeer, gezellige aankleding en hoef nergens lang te wachten in de rij.

Zijn veel jonge mensen die schoolvakantie hebben, maar die maken wel sfeer en gaan lekker uit hun plaat. Je hoort mij dus zeker niet klagen, top! :yes: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op tijd naar huis gegaan omdat ik merkte dat ik nog niet helemaal hersteld ben van een operatie een paar weken geleden.

Desalniettemin mooi feestje, topsets van Envine, Galactixx, Jay Reeve en Bfront/Adrenalize.

Goeie sfeer, snelle bars, genoeg wc's, alleen van die tyfus nevelkraantjes waardoor je geen flesjes kan vullen :thumbdown:

En nog een bijzondere vermelding voor Avelliate :loving: geweldig vermaakt daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een top dag gehad! In mijn eentje op die fiets hier naartoe geweest, maar alleen gaan bevalt me heel goed. Geeft zo veel vrijheid en ter plekke ontmoet je toch wel mensen om een dansje mee te doen.

Gezellig kleinschalig festival, leuke aankleding, vriendelijk personeel, de hele dag een goede sfeer en vooral een hele hoop goede muziek. Dit was muzikaal echt goed. Lekker veel wat oudere euforisch platen gehoord over de hele dag.
ULTIMO schreef:
Top sets van Envine, Galactixx, Jay Reeve en Bfront/Adrenalize.

Hier helemaal mee eens!

ULTIMO schreef:
En nog een bijzondere vermelding voor Avelliate :loving: geweldig vermaakt daar

Set van de dag voor mij. Maximaal genoten :loving:. De sfeer daar vooraan was ook echt top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 03:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van 18:00 tot 21:00 binnen geweest (moest daarvoor en erna bij de pendelbus werken) en heb me prima vermaakt! Megaveel jonge mensen, maar de sfeer zat er zeer goed in en weinig tot geen irritante lui gezien. Vdk gehalte was wel echt bizar hoog maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben haha, geen last van gehad of zo verder dus helemaal prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 05:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Desalniettemin mooi feestje, topsets van Envine, Galactixx, Jay Reeve en Bfront/Adrenalize.

Goeie sfeer, snelle bars, genoeg wc's, alleen van die tyfus nevelkraantjes waardoor je geen flesjes kan vullen :thumbdown:

En nog een bijzondere vermelding voor Avelliate :loving: geweldig vermaakt daar


Hier sluit ik me bij aan. Heb me prima vermaakt op een paar kleine ergernissen na. Klasse dat Avelliate lekkere onbekende euforische knallers erop gooide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Vdk gehalte was wel echt bizar hoog maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben haha, geen last van gehad of zo verder dus helemaal prima.



Nou inderdaad, goeiendag hé. Dacht dat 't aan mij lag
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten