Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 15:50 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Svennn schreef:
Wat een ongekend amateurisme vanuit de overheid wanneer dit alsnog afgelast zal worden. Fijn voor een organisatie ook, 36 uur voor aanvang.

Mensen met één prik Janssen direct toelaten tot alles zonder de 14 dagen ertussen, de simpelheid waarmee Testen voor Toegang te omzeilen is... Echt vreselijk wat er dan geblunderd is.

Maak dan desnoods onderscheid tussen de simpele clubs en festivals. Als ik zie hoeveel bekenden hier op de beruchte Aspen Valley avond in Enschede binnenkwamen zonder code. Die gaan allemaal op de bonnefooi de stad in om te kijken of ze toevallig binnenkomen. Wie waagt die gok wanneer je 40 euro voor een kaartje betaald hebt? Uiteraard laat iedereen zich dan testen. Sluit dat het volledige risico op besmettingen uit? Nee, maar het voorkomt wel de massale uitbraken die je nu her en der in het land ziet.


Dit soort mensen mogen het van mij goed krijgen, dat ze er maar effe doodziek van zijn. Ook aan hen hebben we dit te danken. Hoe moeilijk is het om je godverdomme te laten testen man, kleuters.

Eens, maar je moet het die kleuters gewoon simpelweg onmogelijk maken om binnen te komen zonder test. Wanneer ik zelf met m'n dronken kop voor de discotheek zou staan, zou ik misschien ook wel een poging wagen. Zoals RR net plaatste op z'n insta story, genereer QR codes die eenmaal bruikbaar zijn of verzin iets anders.

Echt, zo vreselijk uitgekeken naar komende zondag. Zou echt pislink zijn wanneer dit nu niet doorgaat door dit gekutklooi van de afgelopen weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Eens, maar je moet het die kleuters gewoon simpelweg onmogelijk maken om binnen te komen zonder test. Wanneer ik zelf met m'n dronken kop voor de discotheek zou staan, zou ik misschien ook wel een poging wagen. Zoals RR net plaatste op z'n insta story, genereer QR codes die eenmaal bruikbaar zijn of verzin iets anders.

Echt, zo vreselijk uitgekeken naar komende zondag. Zou echt pislink zijn wanneer dit nu niet doorgaat door dit gekutklooi van de afgelopen weken.


Owja sowieso eens hoor. Ze hebben niet eens de moeite gedaan om het goed te laten verlopen. 1 miljard door de plee gespoeld. En maar afvragen waarom mensen het vertrouwen beginnen te verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Een ieder die zich blind staart op vaccinatie : maakt allemaal niks uit. Als het beleid gebaseerd wordt op aantal besmettingen gaat dat dus geen reet uitmaken voor gevaccineerden. Zij kunnen immers ook gewoon positief testen. Vraag blijft dus: wat is het beleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 17:28 
 
Hardtraxxer

Gaat niet door… vanaf zaterdagochtend gaan alle nieuwe regels in en grote evenementen mogen niet meer plaatsvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Gaat niet door… vanaf zaterdagochtend gaan alle nieuwe regels in en grote evenementen mogen niet meer plaatsvinden.


Ik zou me als organisatie echt genaaid voelen hier hoor, Beetje Dansen/Reawake en Live Again! kunnen ook geen aanspraak maken op het garantiefonds. Krijgen ze nu even 19 uur voor het evenement zou beginnen te horen dat het niet door mag gaan en dat ze ook nogeens geen geld terug kunnen krijgen. Als de overheid een klein beetje begrip had gehad voor de organisaties hadden ze de festivals dit weekend nog door laten gaan in de huidige vorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beste bezoekers,

Met absolute verslagenheid moeten wij bekendmaken dat #BeetjeDansen Outdoor 2021 en REAWAKE Festival dit jaar niet door mogen gaan. Woorden schieten te kort voor deze situatie die wij allen op dit moment nog niet kunnen bevatten.

Het gehele festivalterrein staat klaar om jullie in grote getalen te mogen ontvangen en wij konden niet wachten om jullie ein-de-lijk weer te zien na deze lange periode zonder evenementen. Helaas heeft de overheid besloten dat evenementen vanaf morgen niet meer mogen plaatsvinden. Wij zijn van mening dat onze evenementen op een veilige en verantwoorde manier georganiseerd kunnen worden en zijn dan ook enorm teleurgesteld in deze beslissing.

Onze vrijwilligers, partners, leveranciers en artiesten stonden te popelen om samen met jullie, onze bezoekers, van start te mogen gaan. Helaas mag het niet zo zijn...

Aan ons nu de taak om alles op een rijtje te zetten en te kijken wat dit gaat betekenen. Voor ons is deze beslissing ook totaal onverwacht. Daarom vragen we om jullie begrip en tijd en hopen we binnen vier weken bij jullie terug te komen met meer informatie over je ticket(s).

Bedankt voor jullie begrip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festivals buiten hebben niet eens een eerlijke kans gekregen, wat sneu weer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Dit gaat echt he-le-maal nergens meer over. Wanneer gaan mensen eindelijk in grote getalen hiertegenin ipv alles altijd maar te pikken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de organisatie die hier meeleest. Echt ontzettend veel sterkte met deze tegenslag. Ik denk dat de klap niet harder had kunnen zijn dan nu, 16 uur voor je evenement. Succes ook met de afbouw, hoe pinlijk zal dat wel niet zijn. Bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 20:24 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Bedankt voor jullie steun, we kunnen het nog niet helemaal bevatten maar goed om te lezen dat we op jullie steun kunnen rekenen. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bah, ik had geen tickets maar heb er gewoon een knoop van in mijn maag. Wat ontzettend zuur voor de organisatie en alle mensen die hier zo’n zin in hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:cry: :cry:

Dit komt harder aan dan het annuleren aan het begin van de coronaperiode
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 21:03 
 
Hardtraxx Addict

Tering wat zuur dit
Had geen kaarten door de (voor mij) niet boeiende line up

Maar dit gun je niemand. Gelukkig leek de stage vrij basic van wat ik gezien heb (schrale troost dat de kost dus in de opzicht mee lijken te vallen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Gelukkig leek de stage vrij basic van wat ik gezien heb (schrale troost dat de kost dus in de opzicht mee lijken te vallen)


Na deze lange periode is elke stuiver verlies teveel hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Tering wat zuur dit
Had geen kaarten door de (voor mij) niet boeiende line up

Maar dit gun je niemand. Gelukkig leek de stage vrij basic van wat ik gezien heb (schrale troost dat de kost dus in de opzicht mee lijken te vallen)


Het is niet alleen die stage. Het zijn de barren, het personeel dat er weken heeft rondgelopen, de voorraad die is ingeslagen voor het evenement, de artiesten die zijn geboekt, de tickets die terug betaald moeten worden, de marketing en promotie en ga zo maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een ticket en ik baal, maar ik baal vooral voor de organisatie. Wat moet dit kut zijn voor jullie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is echt heel zuur dat een organisatie er wat van probeert te maken in onzekere tijden en dan zo de deksel op zn neus krijgt. :/
Hopelijk dat Rebirth een deel van de kosten kan vergoeden op de overheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo kunnen ze geen aanspraak maken op garantiefonds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hoezo kunnen ze geen aanspraak maken op garantiefonds?


Omdat het als een nieuw evenement wordt gezien. Rare regels, ik weet het...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
RoyAPO schreef:
Hoezo kunnen ze geen aanspraak maken op garantiefonds?


Omdat het als een nieuw evenement wordt gezien. Rare regels, ik weet het...


Maar #BeetjeDansen niet, waaronder het gros van de productie is weggeboekt. Neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 02:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik heb een ticket en ik baal, maar ik baal vooral voor de organisatie. Wat moet dit kut zijn voor jullie :x

+1 Baal echt als een stekker voor de organisatie... kan me nauwelijks voorstellen hoe zuur dit moet voelen.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 12:23 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Bedankt voor jullie steun, we kunnen het nog niet helemaal bevatten maar goed om te lezen dat we op jullie steun kunnen rekenen. (L)


Vreselijk dat jullie nu in deze situatie zitten, het is echt schandalig. We wensen het hele team heel veel sterkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Rebirth Events schreef:
Bedankt voor jullie steun, we kunnen het nog niet helemaal bevatten maar goed om te lezen dat we op jullie steun kunnen rekenen. (L)


Vreselijk dat jullie nu in deze situatie zitten, het is echt schandalig. We wensen het hele team heel veel sterkte.


Organisatie van Rebirth heeft het inderdaad wel extreem zwaar getroffen.

Dat mijn feestjes nog even op zich moeten laten wachten vind ik dan nog tot daar aan toe, maar je hele ziel en zaligheid in een evenement zetten en dan TERWIJL HET AL STAAT alsnog zo mokerhard in de kont geneukt worden door de overheid. Bah.

En waarvoor? Zodat Rita en Jos met hun dikke zeugenlichaam op vakantie kunnen liggen rotten aan het zwembad.

Heb me in de hele COVID periode nog niet zo boosgemaakt als de afgelopen dagen...

En inderdaad veel sterkte aan de organisatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vervelend voor ons als bezoekers, verschrikkelijk voor jullie als organisatie. Ik hoop dat jullie deze zware klap (zowel mentaal als financieel) te boven kunnen komen. (L) Enorm zonde dat grof wanbeleid van de overheid dit soort gevolgen heeft.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten