Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Daarom zie ik er ook geen probleem in aangezien beide dingen los van elkaar staan.


Omdat het volgens de gemeente twee verschillende vergunningen zijn. De parkeerplaats valt nog steeds onder het gehuurde gedeelte van het terrein, dus nog steeds onder de verantwoordelijkheid van de organisatie. En als jij dat wilt doen dan moeten er eerst andere vergunningen e.d. komen gezien mogelijk geluidsoverlast en andere voorzieningen die buiten opgaan.

Als jij (of de organisatie) dat doet zonder de vergunning en de gemeente komt er achter dan kan alles gebeuren van het per direct stoppen van het hele feest/intrekken van de vergunning tot een grote boete. En dit kan zelfs permanent zijn, ook voor toekomstige andere feesten.

Beide dingen staan pas los van elkaar als je voor de parkeerplaats van de Jumbo oid dit gaat doen, iets wat niks met dit festival(terrein) te maken heeft. Heeft niks met moraalridder te maken, maar meer het feit dat je dan iedereen onder de bus gooit voor je eigen pleziertje, want voor jou maken de gevolgen toch niks uit op dat punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

/sarcasm
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hmm. Nog even informatie inwinnen v.w.b. het testen. Ik zit dat weekend in de Ardennen, maar overweeg om zondagochtend terug te rijden en rechtstreeks naar dit feestje. Ik zou dan onderweg nog wel even (in bijvoorbeeld Tilburg) een test moeten doen. Maar als de uitslag bijvoorbeeld een uurtje of 5 op zich laat wachten, dan ga ik dit natuurlijk niet doen.


Oké. Nog even over nagedacht en aanwezig. Zal pittig worden, maar ach hey. 12:45 testje in Oisterwijk en vanaf 13:00 nog even een tukje doen op de parkeerplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
RomanAnthony schreef:
Hmm. Nog even informatie inwinnen v.w.b. het testen. Ik zit dat weekend in de Ardennen, maar overweeg om zondagochtend terug te rijden en rechtstreeks naar dit feestje. Ik zou dan onderweg nog wel even (in bijvoorbeeld Tilburg) een test moeten doen. Maar als de uitslag bijvoorbeeld een uurtje of 5 op zich laat wachten, dan ga ik dit natuurlijk niet doen.


Oké. Nog even over nagedacht en aanwezig. Zal pittig worden, maar ach hey. 12:45 testje in Oisterwijk en vanaf 13:00 nog even een tukje doen op de parkeerplaats.


Hopelijk kan je slapen met zo'n grote pre party op de parking!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
RomanAnthony schreef:
Hmm. Nog even informatie inwinnen v.w.b. het testen. Ik zit dat weekend in de Ardennen, maar overweeg om zondagochtend terug te rijden en rechtstreeks naar dit feestje. Ik zou dan onderweg nog wel even (in bijvoorbeeld Tilburg) een test moeten doen. Maar als de uitslag bijvoorbeeld een uurtje of 5 op zich laat wachten, dan ga ik dit natuurlijk niet doen.


Oké. Nog even over nagedacht en aanwezig. Zal pittig worden, maar ach hey. 12:45 testje in Oisterwijk en vanaf 13:00 nog even een tukje doen op de parkeerplaats.


Haha kom gezellig bij mij langs. Zit ook een grote parking voor mijn deur in Oisterwijk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht iemand een kaartje overhebben, hou ik me graag aanbevolen!

EDIT: Heb inmiddels een bemachtigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk draait het weer nog een beetje bij, maar man wat kijk ik hier naar uit. Ook heel benieuwd naar de timetable ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Mocht iemand een kaartje overhebben, hou ik me graag aanbevolen!

Misschien wij wel maar dat weet ik pas de komende dagen. Best kans dat het er 2 zijn, dan verkoop ik ze echter wel liever in 1x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
RomanAnthony schreef:
Hmm. Nog even informatie inwinnen v.w.b. het testen. Ik zit dat weekend in de Ardennen, maar overweeg om zondagochtend terug te rijden en rechtstreeks naar dit feestje. Ik zou dan onderweg nog wel even (in bijvoorbeeld Tilburg) een test moeten doen. Maar als de uitslag bijvoorbeeld een uurtje of 5 op zich laat wachten, dan ga ik dit natuurlijk niet doen.


Oké. Nog even over nagedacht en aanwezig. Zal pittig worden, maar ach hey. 12:45 testje in Oisterwijk en vanaf 13:00 nog even een tukje doen op de parkeerplaats.


Haha kom gezellig bij mij langs. Zit ook een grote parking voor mijn deur in Oisterwijk! :thumbsup:


Haha, weer wat je zegt he. Want dan komen we serieus met Ramon, Rick en onze aanhang langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu Matrixx afgelast is gaat dit het enige feestje worden de komende weken, dus extra veel zin in! Ook heel benieuwd naar de invulling van het terrein! Bij Beetje Dansen de dag ervoor is er ook een kleine 2e stage zag ik, benieuwd of wij misschien ook een verrassings stage krijgen :whistle:

Heel eerlijkgezegd is het nogsteeds een beetje onwerkelijk, ik kan nog niet echt geloven dat we over anderhalve week weer als vanouds staan te dansen. Denk dat dat besef pas een beetje komt als we de poorten door zijn en de muziek daadwerkelijk horen. (Als de boel niet is afgeblazen op last van politie door de asociaal grote parkeerplaatspreparty natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie net dat het niet meer lukt om met het OV thuis te komen...

Zijn er nog mensen die een busreis organiseren vanuit Gelderland? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 23:24 
 
Hardtraxxer

FransBezig schreef:
Zie net dat het niet meer lukt om met het OV thuis te komen...

Zijn er nog mensen die een busreis organiseren vanuit Gelderland? ^^

OV is zeer kut idd of je moet de halve avond missen helaas! Wij zaten vanuit Enschede met hetzelfde probleem, dus nu in Tilburg een hotel geboekt. Erg veel zin in dit feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Zie net dat het niet meer lukt om met het OV thuis te komen...


De bussen die voor het terrein stoppen vertrekken inderdaad niet meer om 23:00. Wat wij doen is om 23:00 de taxi pakken naar station Den Bosch en vanuit daar met de trein terug naar huis, er vertrekken nog treinen tot 00:00 dus moet te doen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een ticket te koop. PM!

Edit: verkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 13:43 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
FransBezig schreef:
Zie net dat het niet meer lukt om met het OV thuis te komen...


De bussen die voor het terrein stoppen vertrekken inderdaad niet meer om 23:00. Wat wij doen is om 23:00 de taxi pakken naar station Den Bosch en vanuit daar met de trein terug naar huis, er vertrekken nog treinen tot 00:00 dus moet te doen zijn!

Dit las ik ook bij de reis informatie. Alleen als ik op 9292 kijk zie ik dat er om 23:30 uur nog een bus richting station Oisterwijk gaat. Dat is wel tegenstrijdig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
David_ schreef:
FransBezig schreef:
Zie net dat het niet meer lukt om met het OV thuis te komen...


De bussen die voor het terrein stoppen vertrekken inderdaad niet meer om 23:00. Wat wij doen is om 23:00 de taxi pakken naar station Den Bosch en vanuit daar met de trein terug naar huis, er vertrekken nog treinen tot 00:00 dus moet te doen zijn!

Dit las ik ook bij de reis informatie. Alleen als ik op 9292 kijk zie ik dat er om 23:30 uur nog een bus richting station Oisterwijk gaat. Dat is wel tegenstrijdig?


Dat kan kloppen, maar vanaf station Oisterwijk is het niet meer mogelijk om een normale terugreis te hebben. Voor ons gaat de laatste trein vanaf Oisterwijk om 23:44, om vervolgens via Tilburg en Rotterdam naar Utrecht te moeten in een reis van 2 uur. Dus direct via station Tilburg of Den Bosch is een veel betere en minder stressvolle optie.

Edit: Toch een Pendelbus van en naar station Den Bosch! Dan gaan we die uiteraard nemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable!

14:00 - 15:00
Jay Reeve

15:00 - 16:00
Adrenalize

16:00 - 17:00
Atmozfears vs Demi Kanon

17:00 - 18:00
Sound Rush

18:00 - 19:00
Phuture Noize

19:00 - 20:00
Rejecta

20:00 - 21:00
D-Sturb

21:00 - 23:00
Roughstate Alliance
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima TT :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Prima TT :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable, zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima TT inderdaad! Jammer dat de pendelbus pas rond 14:10 aankomt, half uurtje Jay Reeve missen dan waarschijnlijk :/

En Adaro om 20:45 klaar bij 7th Sunday om hier om 21:00 weer te beginnen, zal hij met de helicopter komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Prima TT inderdaad! Jammer dat de pendelbus pas rond 14:10 aankomt, half uurtje Jay Reeve missen dan waarschijnlijk :/

En Adaro om 20:45 klaar bij 7th Sunday om hier om 21:00 weer te beginnen, zal hij met de helicopter komen?


Of hij sluit later aan, niet zo heel gek toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 17:58 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb twee tickets over. PB bij interesse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
David_ schreef:
Prima TT inderdaad! Jammer dat de pendelbus pas rond 14:10 aankomt, half uurtje Jay Reeve missen dan waarschijnlijk :/

En Adaro om 20:45 klaar bij 7th Sunday om hier om 21:00 weer te beginnen, zal hij met de helicopter komen?


Of hij sluit later aan, niet zo heel gek toch


Haaren ligt in een andere tijdzone dan Erp.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten