Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 23:44 

Hardtraxxer

Mijn 4e Qlimax en dit is zeker de beste, stage( :drool: ) is de beste die ik heb gezien in een lange tijd en zeker vet dat deze veranderde tijdens de avond. De show was ook gewoon geweldig. Werd heerlijk gedraaid, Max & Wildy vielen tegen en had ook meer van Code Black verwacht. Sfeer was top en weinig gezeik gezien. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 00:56 

Hardtraxx Newbie

Acti was een heerlijke opener, lekker energiek. Wildstylez en max enforcer had ik hele lage verwachtingen van maar viel me best mee, zaten een paar lekkere tracks tussen. Code black was een beetje rustig voor mijn smaak maar heb me toch wel vermaakt, de lasershow tijdens deze set was ook heel vet. Van coone bijna niks meegekregen omdat we eten gingen halen. Bij gunz for hire stond ik op de verkeerde plek, heb nog nooit zo weinig ruimte gehad. Maar ze speelde weer een beetje zoals altijd wat ik wel leuk vind. Noisecontrollers helden van de avond, geweldige set! (L) zatox was een beetje veel van hetzelfde maar we stonden bij wat italianen die maar bleven zeggen hoe "sick" zatox was en de sfeer zat er goed in. Ik vind die wmf tracks ook wel erg lekker. Alpha2 waren ook heel goed, lekker raw, mooie hardstyle afsluiter. Hardcore heb ik niks mee, dus maar een beetje van de show staan genieten en het was nog wel vet dat deepack dat anthem kwam spelen als afsluiter. ik heb een topavond gehad! :) Vond het leuker dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 01:52 

Kraak... Piep...

Murcie schreef:
Mijn 4e Qlimax en dit is zeker de beste, stage( :drool: ) is de beste die ik heb gezien in een lange tijd en zeker vet dat deze veranderde tijdens de avond. De show was ook gewoon geweldig. Werd heerlijk gedraaid, Max & Wildy vielen tegen en had ook meer van Code Black verwacht. Sfeer was top en weinig gezeik gezien. :thumbup:

Wat was er zo geweldig aan de show dan? Op het G4H en NC stuk na?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 07:53 

Donateur

Duur feest voor 1 goede set (Noisecontrollers).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:07 

Hardtraxx Veteran

Stond er een meisje op 't podium tijdens Sorrow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:12 

Hardtraxx Veteran

Ja, die chick uit de clip. Was sick :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:21 

Hardtraxxer

Man man man.. wat was de set van Wldstz en mxnfrc slecht zeg! 2x colors geprobeerd te draaien, waarvan er 1x de muziek uitviel, en de andere keer het 'climax' gedeelte werd overgemixt naar een ander nummer xD
Verder vond ik het een prima feest, had alleen wel meer 'show' willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:28 

Hardtraxx Veteran

Amazis schreef:
Man man man.. wat was de set van Wldstz en mxnfrc slecht zeg! 2x colors geprobeerd te draaien, waarvan er 1x de muziek uitviel, en de andere keer het 'climax' gedeelte werd overgemixt naar een ander nummer xD

Mash-up. ;)

Headhunterz vs TNT - Skincolors (Wildstylez Mash-up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:31 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
Amazis schreef:

Mash-up. ;)

Headhunterz vs TNT - Skincolors (Wildstylez Mash-up)

Jep, dat begreep ik ook ;) Alleen als je al zown slechte set neerzet, moet je niet dit soort fratsen gaan uithalen..

Bijna vergeten, maar dat tokens systeem loopt ook de spuigaten uit! Daar waar bijna iedereen voor €50 munten wilde halen, kreeg je elke keer 11 euro terug.. omgerekend 2,60 per token..
erg jammer ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:42 

Donateur

Amazis schreef:
Bijna vergeten, maar dat tokens systeem loopt ook de spuigaten uit! Daar waar bijna iedereen voor €50 munten wilde halen, kreeg je elke keer 11 euro terug.. omgerekend 2,60 per token..
erg jammer ..

Er is toch ook een PIN mogelijkheid?

Die benutten wij altijd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:56 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Amazis schreef:
erg jammer ..

Ik kies er liever voor om me pinpas niet meetenemen, aangezien ik van mezelf weet dat wanneer me cash op is, de pin pas misbruikt zal worden.. en zeker na een aantal vodkaatjes is dit niet het verstandigste hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:05 

Donateur

Amazis schreef:
hoebedoelje schreef:
Amazis schreef:
erg jammer ..

Ik kies er liever voor om me pinpas niet meetenemen, aangezien ik van mezelf weet dat wanneer me cash op is, de pin pas misbruikt zal worden.. en zeker na een aantal vodkaatjes is dit niet het verstandigste hehe

Daar heb je absoluut wel gelijk in. Die 'fout' maak ik ook altijd ja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:24 

Hardtraxx Veteran

Amazis schreef:
Jep, dat begreep ik ook ;) Alleen als je al zown slechte set neerzet, moet je niet dit soort fratsen gaan uithalen..

Wat is dit nou weer? xd
"zown slechte set"? Waarom was de set zo slecht volgens jou?

Wildstylez & Max Enforcer zetten de eerste echte hardstyle set neer, met echt geen slechte tracklist om mee te openen op Qlimax. Aardig wat oudere nummers en wat hitjes erbij.
Tuurlijk, ik ben ook geen liefhebber van Wildstylez en ik ben ook totaal geen fan van zijn optredens laatste tijd. Dat ontken ik ook nergens haha. Maar deze set was echt niet slecht als opener op Qlimax dus het slaat echt nergens op wat je zegt..

En "dit soort fratsen"?
Dus als je een set neerzet die bij jou niet in de smaak valt, mag je geen mash-up draaien die je hebt gemaakt van 2 nummers? Alsjeblieft zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:28 

Hardtraxx Addict

hardaddict schreef:
Raven schreef:
https://twitter.com/mooiewouter/status/404664208475693056/photo/1

Als ik die foto zie vind ik het niet zo raar dat die vermist is. Ligt die niet gewoon ergens in de bosjes te pitten?

Zwaar onder invloed langs de snelweg aangetroffen door de politie, vervolgens weg gelopen van het bureau waar hij verhoord werd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:35 

Hardtraxx Addict

Poeh wat een feestje.. Spierpijn zegt genoeg.. ook al komt dat ook door de 90 minuten die ik zondagmiddag nog moest maken :x

Dikke show.. de eerste setjes vond ik matig vanaf G4H werd het beter..
met name de det van NC :drool:

Vanaf minuut 1 niet stil kunnen staan, terwijl om mee heen continue chagrijnige mensen stil stonden of je raar aan stonden te kijken omdat ik genoot en volledig losging

dikke min - die irritante buitenlanders die om 12u al compleet van de wereld zijn en tegen je aanlopen..

iig volgend jaar zeker weer aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:37 

Hardtraxxer

Was lekker op tijd binnen, half 11 zodat ik nog even kon genieten van een half uur ACTI! (L)
Set van Wildstylez&Max Enforcer deed me niet echt wat dus mooi de tijde gehad om een leuk en rustig plekje op de decks op te zoeken. Code Black had wel een een aantal leuke plaatjes maar voor de rest ook niet echt heel boeiend! Degene waar ik het minst van verwachte wist eigenlijk nog best wel een verrassende set neer zetten en dat was Coone. Paar oude knallers erin die het heel goed deden! G4H was redelijk voorspelbaar maar die gooide wel eindelijk een beetje tempo erin! Set van de nacht was voor mij toch wel Noisecontrollers, hier heb ik echt naar uitgekeken en ze dit voor mij ook wel echt waar gemaakt! Ook Zatox viel verre van tegen om daarna nog ff flink gas te geven bij Alpha2.

Rond 06.00 was ik het wel zat en aangezien hardcore me toch niet boeit zijn we naar huis gegaan. Gelukkig werd ik opgehaald door vriendinlief, scheelde weer een helse trein-bus-lopen rit naar huis :$ Moet ook zeggen dat vanaf 5én de sfeer wel begon om te slaan, mensen werden wat vervelender en agressiever. Als je het zat bent ga je toch lekker naar huis of ergens op de tribune zitten? :thumbdown: Ook waren die apen van Maximus weer lekker bezig.. willekeurig met lampen in je gezicht schijnen en vervolgens lachend weglopen??? Constant proveserend door de mensen heenlopen? Hersenloze apen met het verstand in de spierballen zijn het >.<

+++++ De sfeer en de mensen waarmee wij op het deck stonden
++++ Noisecontrollers&Alpha2
+++ Binnen 10 minuten kaartje scannen/fouilleren/kluisje&munten halen
++ Snel geholpen bij de bar
+ Show (had ik meer van verwacht)

--- Maximus apen
-- Muntprijs 2,60??? Prima dat je dat doet maar zorg er dan voor dat de muntapparaten ook muntgeld accepteren? Met 50 euro betalen en vervolgens het wisselgeld in munten terug krijgen waar je niks meer mee kan..
- Mensen die te ver VDK zijn en vervelend worden

Al met al een heerlijke nacht gehad.. maar of ik volgend jaar weer zou gaan.. Geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:07 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Amazis schreef:

Wat is dit nou weer? xd
"zown slechte set"? Waarom was de set zo slecht volgens jou?

Wildstylez & Max Enforcer zetten de eerste echte hardstyle set neer, met echt geen slechte tracklist om mee te openen op Qlimax. Aardig wat oudere nummers en wat hitjes erbij.
Tuurlijk, ik ben ook geen liefhebber van Wildstylez en ik ben ook totaal geen fan van zijn optredens laatste tijd. Dat ontken ik ook nergens haha. Maar deze set was echt niet slecht als opener op Qlimax dus het slaat echt nergens op wat je zegt..

En "dit soort fratsen"?
Dus als je een set neerzet die bij jou niet in de smaak valt, mag je geen mash-up draaien die je hebt gemaakt van 2 nummers? Alsjeblieft zeg :lol:

Kwestie van eigen mening.. Ik kom niet naar qlimax voor bijvoorbeeld acti. Vind het allemaal prima, maar is niet mijn ding. Als ik terugkijk naar de opening van 2012 waarin wildstylez meteen erin klapte geeft me dat zo veel meer 'qlimax gevoel' dan wat hier vertoond werd :)
voor een ander was dit een geweldige set, maar voor mij gelukkig niet!

Btw, over die munten.. Ik kwam er dus na een paar uur achter (gelukkig) dat er ook een bemande stand was voor tokens. Waar ik alsnog die kansloze munten kon inwisselen voor tokens. Wat eigenlijk best slim is, want niemand wil voor 33 euro aan 1 en 2 euro munten opzak lopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:10 

Aan het typen...

Asys opende Qlimax 2012, en tracks als Toulouse en Year of Summer noem ik niet echt erin knallen. >.< Wel meer Qlimax gevoel, althans het gevoel van tegenwoordig. Handjes klappen, hartjes maken en meezingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:17 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
tracks als Toulouse en Year of Summer noem ik niet echt erin knallen. >.<

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:28 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Lyst schreef:

Dit dus.

Ik had het ook over de 'opening' van Wildstylez.. bedoelde niet de opening van het feest zelf.
daarbij komt dat hij opende met soundstorm, want ik (persoonlijk) heerlijk nummer vindt.
Naar mijn mening, is een opening met soundstorm, Toulouse en YoS, betert dan Lose control, Beetje trance/house en een showtek track..
Maar nogmaals, meningen verschillen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

Amazis schreef:
pecola-tje schreef:
Lyst schreef:

Dit dus.

Ik had het ook over de 'opening' van Wildstylez.. bedoelde niet de opening van het feest zelf.
daarbij komt dat hij opende met soundstorm, want ik (persoonlijk) heerlijk nummer vindt.
Naar mijn mening, is een opening met soundstorm, Toulouse en YoS, betert dan Lose control, Beetje trance/house en een showtek track..
Maar nogmaals, meningen verschillen :)

Dus is het niet voor iedereen een waardeloze set zoals jij het noemde. ;)
Je geeft jouw mening dat het een waardeloze set is en dat hij dan niet met "fratsen" zoals die mash-up aan moet komen.
Onderbouw het eens fatsoenlijk.

Welke tracks noem jij trance/house?
Dit was een prima set met oude klappers en nieuwe nummers vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:04 

Hardtraxxer

voor welke reden moet ik onderbouwen waarom IK iets ruk vindt xd
Als jij er wel tevreden mee bent is toch prima ? evengoede vrinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

Amazis schreef:

Amazis schreef:
Alleen als je al zown slechte set neerzet, moet je niet dit soort fratsen gaan uithalen ..

Omdat je het zo niet neerzet als een mening, maar als een feit. Terwijl volgens mij heel veel mensen het niet met je eens zijn wat dat betreft. ;)
En een mening kun je ook beargumenteren. Simpelweg zeggen dat je platen kut vind is lekker makkelijk.
Bovendien, als hij een vergelijkbare set als 2012 had neergezet was het weer niet origineel genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:27 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Amazis schreef:

Amazis schreef:
Alleen als je al zown slechte set neerzet, moet je niet dit soort fratsen gaan uithalen ..

Omdat je het zo niet neerzet als een mening, maar als een feit. Terwijl volgens mij heel veel mensen het niet met je eens zijn wat dat betreft. ;)
En een mening kun je ook beargumenteren. Simpelweg zeggen dat je platen kut vind is lekker makkelijk.
Bovendien, als hij een vergelijkbare set als 2012 had neergezet was het weer niet origineel genoeg.

Idd lekker makkelijk, so what ? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:35 

Hardtraxx Veteran

Ik vond inderdaad Wildstylez & Max Enforcer erg traag openen, het kwam niet lekker op gang door die semi-house platen. Ben daar ook niet helemaal over te spreken.
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten