Was lekker op tijd binnen, half 11 zodat ik nog even kon genieten van een half uur ACTI!
Set van Wildstylez&Max Enforcer deed me niet echt wat dus mooi de tijde gehad om een leuk en rustig plekje op de decks op te zoeken. Code Black had wel een een aantal leuke plaatjes maar voor de rest ook niet echt heel boeiend! Degene waar ik het minst van verwachte wist eigenlijk nog best wel een verrassende set neer zetten en dat was Coone. Paar oude knallers erin die het heel goed deden! G4H was redelijk voorspelbaar maar die gooide wel eindelijk een beetje tempo erin! Set van de nacht was voor mij toch wel Noisecontrollers, hier heb ik echt naar uitgekeken en ze dit voor mij ook wel echt waar gemaakt! Ook Zatox viel verre van tegen om daarna nog ff flink gas te geven bij Alpha2.
Rond 06.00 was ik het wel zat en aangezien hardcore me toch niet boeit zijn we naar huis gegaan. Gelukkig werd ik opgehaald door vriendinlief, scheelde weer een helse trein-bus-lopen rit naar huis

Moet ook zeggen dat vanaf 5én de sfeer wel begon om te slaan, mensen werden wat vervelender en agressiever. Als je het zat bent ga je toch lekker naar huis of ergens op de tribune zitten?

Ook waren die apen van Maximus weer lekker bezig.. willekeurig met lampen in je gezicht schijnen en vervolgens lachend weglopen??? Constant proveserend door de mensen heenlopen? Hersenloze apen met het verstand in de spierballen zijn het
+++++ De sfeer en de mensen waarmee wij op het deck stonden
++++ Noisecontrollers&Alpha2
+++ Binnen 10 minuten kaartje scannen/fouilleren/kluisje&munten halen
++ Snel geholpen bij de bar
+ Show (had ik meer van verwacht)
--- Maximus apen
-- Muntprijs 2,60??? Prima dat je dat doet maar zorg er dan voor dat de muntapparaten ook muntgeld accepteren? Met 50 euro betalen en vervolgens het wisselgeld in munten terug krijgen waar je niks meer mee kan..
- Mensen die te ver VDK zijn en vervelend worden
Al met al een heerlijke nacht gehad.. maar of ik volgend jaar weer zou gaan.. Geen idee