Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:23 

Hardtraxx Addict

Wat heb ik er zin in zeg! :D Laatste feest was Q-Base, alweer veel te lang geleden voor mij :P.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:41 

Hardtraxx Elite

Pfff gewoon heel de wedstrijd gespeeld! En ook nog als Mid mid :$
Bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:45 

Hardtraxxer

Toch weer balen dat ik geen kaarten heb... Morgen in ieder geval hardtraxx checken voor alle nieuwe tracks :woot:

Have fun iedereen!
Bericht Geplaatst op 23 nov 2013 21:13 

Hardtraxxer

Digital Punk is de verrassing!
Bericht Geplaatst op 23 nov 2013 23:37 

Hardtraxx Veteran

Kaarten gewonnen voor Qlimax! Check qdance radio want mag nog even bij Sam en John in de studio komen. ^^
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 00:31 

Hardtraxxer

Schakel in bij Q-Dance Radio en het eerste nummer dat ik hoor is Colours. 20 Seconden later valt de muziek uit.

Zó terecht.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 00:33 

Hardtraxxer

Duke schreef:
20 Seconden later valt de muziek uit.

Erg maf inderdaad, foutje van Joram / Kelly? :huh:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 00:36 

Hardtraxxer

Juniorstylez schreef:
Duke schreef:

Geen idee, lijkt me niet. Ik draai zelf ook (op veel lagere basis dan deze 2 heren maar toch) en zoiets is mij nog nooit overkomen in ieder geval. Dan moet je echt als een mongool aan de volume knop zitten volgens mij haha.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 00:40 

Hardtraxx Veteran

chat.php
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 01:15 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Juniorstylez schreef:
Duke schreef:

Geen idee, lijkt me niet. Ik draai zelf ook (op veel lagere basis dan deze 2 heren maar toch) en zoiets is mij nog nooit overkomen in ieder geval. Dan moet je echt als een mongool aan de volume knop zitten volgens mij haha.

of de verkeerde cue knop indrukken...
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 01:32 

01) Wildstylez & Max Enforcer – Loose Control
02) ID – ID
03) Marcel Woods – The Bottle (Showtek Remix)
04) Max Enforcer – WOW!
05) Showtek – Black 2008
06) Wildstylez – I See Stars
07) ID – ID (Vocals Furyan – The Music)
08) TNT vs. Headhunterz – Skincolors
---- KLEIN INTERVIEW (ACTI) ----
09) Rigby – Earth Meets Water (Wildstylez Remix)
10) Max Enforcer – Gold
11) Wildstylez – ID
12) Headhunterz ft. Wildstylez vs. Noisecontrollers – Tonight
13) Wildstylez – ID
14) Wildstylez & Noisecontrollers - The Art of Yellow Minute
15) Max Enforcer – You & I
16) Nicky Romero & Krewella - Legacy (Wildstylez Remix)
17) Tuneboy – ID
18) Max Enforcer – Lost In Paradise
19) Zany & Duro – Back Again
20) Hardwell & Dyro feat. Bright Lights - Never Say Goodbye (Wildstylez Remix)
21) ID (ME & WSZ?) – ID (The Journey?)
22) Wildstylez – Timeless (Break Edit)
23) Zatox & Max Enforcer – It Must Be
24) Max Enforcer & Frontliner – On The Go (Lose My Mind Break Edit)

Enne, gewoon kwestie van op de cue knop drukken. Als de muziek weer aangaat speelt gewoon hetzelfde nummer weer af alleen dan ietsje verder. Effe skippen en je bent er weer.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 01:48 

Hardtraxx Veteran

Lijstje valt niet tegen. Vet dat Back Again en Black 2008 erin zitten ook (al draait ie die laatste wel vaker). :)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 02:31 

01) Code Black – Pandora
02) Code Black – ID (Starting Over?)
03) Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn – Imaginary
04) Avicii - Fade Into Darkness (Code Black & Brennan Heart Bootleg)
05) Code Black – Brighter Day
06) Code Black – Bassie & Adriaan Theme Song
07) Jordan & Baker - Explode (Brennan Heart DJ Tool) (Qlimax Edit)
08) Code Black & Brennan Heart – Tonight Will Never Die
09) Slim Shore & Code Black - Time of Your Life (WiSH Outdoor 2012 Anthem)
10) DVBBS & Borgeous - Tsunami (Kick edit?)
11) Code Black – R.E.V.O.L.U.T.I.O.N.
12) Code Black & Nitrouz – Can’t Hold Me Back
--- KLEIN INTERVIEW (WILDSTYLEZ & MAX ENFORCER) ---
13) Tuneboy – XY
14) DJ Tiësto – Lethal Industry (Code Black Bootleg)
15) Code Black – Red Planet
16) Brennan Heart - Running Late (Brennan Heart & Code Black Mf Earthquake Raw Mix)
17) Frontliner – Symbols (Q-Base 2012 Anthem)
18) Brennan Heart – F.I.F.O. (Outbreak Remix)
19) Adaro – Hit You With That Bang Shit (Outbreak Remix)
20) Showtek - Partylover + Bioweapon & Toneshifterz - Fearfull Symetry + Marshall Masters - Stereo Murder (Mash-up) (Intro Only)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 02:44 

Hardtraxxer

Jammer dat een belangrijk deel van de Qlimax beleving volledig is verdwenen, oke in de beginjaren was het er ook niet maar voor mij was Qlimax altijd een feest apart van de andere feesten omdat je één verhaal had, één zaal en je het gevoel kreeg dat alles en iedereen bij het verhaal hoorde. De DJ's, de MC.

Helaas, in 2010 was dat al minder maar sinds 2011 ben ik erop afgeknapt (gelukkig was ik dat jaar niet aanwezig). Iemand op Twitter merkte het terecht al op: waar is de gehele outfit heen? Ze doen het nu af met een schildering (dat er wel leuk uit ziet opzich) op het gezicht. Wat mij betreft staat de DJ op dat moment los van het verhaal, als er uberhaupt al een verhaal is.

2006 helaas niet meegemaakt, schijnt het mooiste jaar te zijn geweest. 2007 was ook top qua alles, entourage heet dat geloof ik met een mooi woord. 2008 vond ik ook zeer geslaagd, het is de totaalbeleving dat een feest onderscheid van de rest. Ja de line up is ook belangrijk, maar er staan meestal wel goede dj's. 2009 was helemaal een top jaar voor mij, ondanks ik het duistere randje miste in het gehele thema. 2010 sloeg gewoon kant noch wal. Vooral de setting van het podium was een beetje apart.

Oke daarbij toegegeven, het mysterieuze randje keert jaarlijks weer terug vanaf 2011 maar ik heb nu niet het gevoel erbij (misschien omdat ik er niet bij ben, maar was ik in 2006 ook niet) dat die gasten die daar staan te draaien ook onderdeel uitmaken van het verhaal.

Dat wilde ik even kwijt, dat ik dit erg jammer vind. Vooral met deze thema's valt er heel wat uit te halen, veel meer dan een schildering aan één kant van het gezicht.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 02:56 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor dit verhaal, niet heel kort maar wel een goed verhaal.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 09:32 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers. Wauw. Wat een superset was dat! Hardstyle zoals ik het graag zie. Alpha Twins, Acti en een aardig deel Wildstylez, Max Enforcer was ook prima. Code Black vond ik tegen vallen en de rest was oke. Mede daarom niet de meest fantastische Qlimax ooit.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 10:44 

Hardtraxx Veteran

Wat was nu de uiteindelijke timetable?
En klopt het dat er geen surprise acts waren dit jaar ??
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 10:52 

Hardtraxxer

Ik moet zeggen dat ik me eigenlijk boven verwachting top heb vermaakt deze nacht, vond de openings set van acti echt baas! Daarna de set van wildstylez en Max enforcer wat me ook echt niks tegen viel gewoon een leuke opening, Code Black vond ik echt tegen vallen maar dat is meer een smaak kwestie moet ikzeggen. Was eecht verrast door de trackkeuze van coone heb me hier echt goed op kunnen vermaken, g4h het beetje std. Riedeltje maar toch wel leuk om weer eens te horen. Noisecontrollers was eecht episch echt heel vet die nieuwe platen, wel jammer dat ze niet echt oudere pareltjes draaide en dat de zaal een beetje tam was omdat ze na g4h stonden. Zatox en alpha2 waren echt baas echt helemaal uit me naadje gegaan daardoor kon ik de laatste 3 kwartier alleen nog maar een beetje rondhuppelen maar al met al was het echt een gaaf feest en zeker heel veel beter als afgelopen jaar.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 11:32 

Hardtraxxer

Hahaha foutje van wildstylerz in t begin
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 11:54 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Bedankt voor dit verhaal, niet heel kort maar wel een goed verhaal.

:worship:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 12:09 

Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Wat was nu de uiteindelijke timetable?
En klopt het dat er geen surprise acts waren dit jaar ??

Timetable heb ik niet op gelet, maar er waren geen surprise acts inderdaad. Tenzij je Deepack meetelt die 5 minuten voor het einde The Prophecy kwamen draaien (anthem van 10 jaar geleden, jubileum dus).
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 12:29 

Hardtraxxer

Dat setje van Noisecontrollers was zo gruwelijk lekker! G4H vond ik zeer tegenvallen daarvoor en was ook niet bepaald 'harder' als Noisecontrollers ofzo.

Prima vermaakt op mijn 1e keer Qlimax!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 12:31 

Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=WH_zJNIf5Gs

zo de tering wat een stage!! echt begin zag er ruk uit maar dit is toch wel een kippevel moment. Prophecy :loving: vet dat q-dance rekening hield met de jubileum van prophecy en deepack uitnodigde om de laatste nummer te draaien van het feest.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 12:50 

Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=WH_zJNIf5Gs

zo de tering wat een stage!! echt begin zag er ruk uit maar dit is toch wel een kippevel moment. Prophecy :loving: vet dat q-dance rekening hield met de jubileum van prophecy en deepack uitnodigde om de laatste nummer te draaien van het feest.

Wow dat is een domper om te horen. We waren eerder weggegaan omdat ik die hardcore nooit zo boeiend vind.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2013 13:25 

Hardtraxx Veteran

als q-dance zijnde had ik ze dan gewoon weer een uurtje of anderhalf gegeven om zelf te draaien ipv alleen het laatste nummer op play te mogen drukken xd
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten