Zoooooo, onderhand mijn 3de qlimax. Beste tot nu toe.
Hier mijn verslag:
Zoals ieder feest ben ik ruim voor de tijd aanwezig, stond om half 9 op het station in mijn woonplaats en was om half 10 al in het gelredome.
Kaartje scannen, kluisjes en fouilleren ging erg snel. Flesje mee naar binnen smokkelen was weer geen probleem, crisis hè.
Binnen even rondgelopen en even wat tokens gehaald, was erg druk bij de automaten. De eerste indruk van de stage was een beetje raar omdat we dachten dat die in het midden stond.
Maar al snel kwamen we erachter dat dit een kleine show was van een aantal dansers.
Rond tien begon
ACTI, die naar mijn mening een leuke set draaide. Heb weinig kaas van deze muziek genre gegeten dus kon er moeilijk een oordeel over vormen.
Om 23:00 mocht het spektakel dan toch echt beginnen, maar dit viel me toch wel een beetje tegen. De opening was echt mager. Vergeleken met 2011.
Waar was het vuurwerk, waar was de grandioze muziek, waar was de dikke lasershow. Ik miste dit wel heel erg, aangezien ik al mijn vrienden geil aan het maken was van de dikke openingen die ik verleden jaren heb meegemaakt. Maar dit mocht de pret niet drukken.
We begonnen dus met Wildstylez en Max Enforcer. Ik snap niet waarom er zoveel ophef wordt gemaakt over hun set. Marcel Woods – The Bottle (Showtek Remix), Max Enforcer – WOW!, Showtek – Black 2008, Wildstylez – I See Stars, Max Enforcer – Gold, Headhunterz ft. Wildstylez vs. Noisecontrollers – Tonight, Wildstylez & Noisecontrollers - The Art of Yellow Minute, Max Enforcer – Lost In Paradise.
Zaten inderdaad een paar plaatjes tussen die ik liever niet had willen horen, maar kom op. Het is een opening en het was Qlimax.
Smaken verschillen
Kortom leuk setje om mee te beginnen.
Code Black heeft me enorm teleurgesteld. Had hier toch wat meer van verwacht. Maar het werd toch de gewoonlijke hitjes parade. Jammer!
Kan er verder weinig over zeggen.
Tijdens
Coone hebben we even een pauze ingelast, heb hem grotendeels niet meegekregen. wel leuk dat die de colours of the harderstylez erin gooide .
G4H had het op decibel 2011 al wel gezien met hun, een keer was leuk het begint saai te worden. Weinig diversiteit. Verder wel oké, prima vermaakt.
Met de set van 2011 nog in mijn achterhoofd begonnen de
Noisecontrollers. verondersteld dat ze 2011 niet zouden overtreffen deden ze dit toch, pooooooooootver wat een set was dit. Heerlijk al die nieuwe nummers
Ben normaal niet van de commerciële platen, maar dit kan ik toch wel originaliteit en diversiteit noemen.
Noisecontrollers - Pillars of Astral Creation , Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE, Noisecontrollers - Faster ‘n Further (Bass Modulators Remix) + al de TBA's
Begin trouwens wel te begrijpen dat mensen zo moe worden van remixes, de remix van Faster 'n further verpeste toch nog wel mijn nostalgisch momentje.
Tijdens
Zatox maar weer is een pauze ingelast. weinig van meegemaakt, behalve gangsta. Leuk plaatje maar beetje uitgemolken.
Daar waren ze dan de
alpha twins, geef die mannen alsjeblieft een speldje
Duro - Cocaine MF (Alpha² Remix), Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix), D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz, Frequencerz & Jack of Sound - Hollow!!!, Jack of Sound - You're Next (2013 Edit).
Hoef hier niet veel over te zeggen spreekt voor zich.
had misschien iets te veel verwacht van
Mad dog & AOF, had van mij iets harder gemogen. Maar de laatste 20 minuten ging het er goed op!
Muzikaal gezien een leuk feestje, had wel wat meer show gemogen.
Maar qua licht hadden ze het goed voor elkaar, de lasers die ze rechts- en linksboven zorgde voor een mooi en gevuld effect. Kortom het licht was echt goed voor elkaar
De stagè wist Q weer even wat zieks neer te zetten hoor. Dacht in het begin nog even: 'is dit het?'.
Tijdens coone zijn eerste transformatie meegemaakt. Ik las al op HT dat hij uit elkaar zou klappen, viel me op het eerste gezicht ook nog tegen.
Maar toen die helemaal was uitgeklapt
Dik voor elkaar hoor, zo'n levend podium. Werd erg gewaardeerd.
Verder de hele avond veel ruimte gehad(!), stond redelijk vooraan. Geluid was wel goed, had wel Elacin ER 25 in.
Sfeer was ERG goed, vooral vooraan. Ook altijd leuk om kennis te maken met mensen die meer dan 1000km reizen om naar een feest te gaan.
++++Noisecontrollers
++ stagè & licht
+Snel kunnen doorlopen bij de ingang
+Ruimte vooraan bij het podium
+Leuke setjes en oude plaatjes
+Snelle service bij de bar
+Meid die met haar lange nagels over mijn rug krabde
+/-AOF & Mad dog
+/- remixes van oude nummers
-- WC's
- Yellow Claw remix
- Gunz for hire