Ik had me vooraf er zelf heel van bewust gemaakt dat ik naar Qlimax ging en niet zoals de week voordien naar Loudness wat voor mij echt wel het beste is qua muziek. Dus qua muziek had ik er niet veel van verwacht.
Waarvoor ik wel naar Qlimax ging was voor de show en de sfeer.
In het begin zat de show echt wel op slot maar toen dat podium begon te bewegen
De laatste uren echt genoten van de stage, het werd steeds beter en toen het helemaal open stond
Ik kwam spijtig genoeg wat later binnen ( omdat de bus laat vertrok) waardoor ik ACTI gemist heb ( waar ik toch wel naar uitkeek na de opening van ASYS vorig jaar). Binnen komen deed ik met Wildstylez - I see stars ( wat toch wel een nostalgisch plaatje is voor mij en men maat

De eerste uren me wel vermaakt maar de muziek was echt wel niet meer men ding, vooral met code black heb ik echt wel niets.
G4H de opening van Sorrow en dat meisje vanvoor

de rest heb ik het zowel gehad met G4H, had gehoopt op een hele nieuwe show maar ik besef ook dat dit heel moeilijk is voor hun.
Leuke set van NC en bij zatox was het ook nog wel te doen, al heb ik toen vooral genoten van de stage.
Bij alpha² bracht eindelijk dan waar ik toch voor buiten kom
Het laatste uur hardcore heb ik me pas de laatste 20min echt nog goed vermaakt.
Vooral dat laatste of voorlaatste nummer vind ik echt goddelijk ( met dat opera stuk in) ondertussen al een paar gehoord maar nergens online te vinden.. Al een paar keer horen draaien door Thera of kan dat mss net iets een andere versie zijn?
+++ beste stage ooit?