Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:13 

Hardtraxx Beheerder

Prima vermaakt aan het begin, maar na een tijdje toch maar weer herinnert worden waarom ik vorig jaar ook alweer had overgeslagen. Ik persoonlijk vind het veeeel te druk en de setjes die gedraaid worden kunnen mij niet heel erg meer boeien. Dit soort grote evenementen is niet meer mijn ding denk ik.

Verder wel heel erg vette stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:48 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
als q-dance zijnde had ik ze dan gewoon weer een uurtje of anderhalf gegeven om zelf te draaien ipv alleen het laatste nummer op play te mogen drukken xd

En waarom dan wel? Deze spontane actie is ook een dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:57 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
AniThing schreef:
als q-dance zijnde had ik ze dan gewoon weer een uurtje of anderhalf gegeven om zelf te draaien ipv alleen het laatste nummer op play te mogen drukken xd

Het zou nog kunnen dat deepack zelf besloot het te doen (door al die speculaties over een surprise act) zie deepack er wel voor aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:59 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
AniThing schreef:

by far the beste anthem ever....10 jaar na dato nog steeds awesome....en dan deepack speciaal laten komen om 1 nummertje te komen te 'draaien'. doe dat dan halverwege de avond ipv aan t einde als al een groot deel op weg naar huis is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:13 

Hardtraxx Veteran

Ben er niet geweest, maar kippenvel tijdens het kijken van het filmpje :worship:
Die kicks moeten zo gruwelijk diep zijn gegaan zo te horen!
Lichtshow ook heel vet trouwens, doet me denken aan de lichtshow in de Hangar tijdens Q-Base 2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:21 

Hardtraxx Veteran

Vond t weer een erg vette editie! :thumbsup: Beste setje vond ik Noisecontrollers, Coone draaide ook heerlijke platen en de oude Project 1 platen waren :drool: De stage vond ik eerst niet zo bijzonder, tot dat alles ging bewegen en steeds groter en breder werd met die schedel en uitslaande vleugels. Heel erg vet gedaan door Q-dance samen met een geweldige lichtshow. We hadden prima de ruimte op de decks met een gweldig uitzicht en het geluid beukte er lekker door! Echt genoten van deze editie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:13 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Prima vermaakt aan het begin, maar na een tijdje toch maar weer herinnert worden waarom ik vorig jaar ook alweer had overgeslagen. Ik persoonlijk vind het veeeel te druk en de setjes die gedraaid worden kunnen mij niet heel erg meer boeien. Dit soort grote evenementen is niet meer mijn ding denk ik.

Verder wel heel erg vette stage!

Hebben ze dus nog niet de bezoekersaantallen terug gedraaid? Hmm jammer, vond dat in 2010 ook zo verschrikkelijk hinderlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Epische editie. Stage was grandioos en toch een speciale vermelding voor Noisecontrollers, godver wat lekker. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:43 

Hardtraxx Addict

Héél erg genoten van de sets van Noisecontrollers en Alpha². :love: In het begin dacht ik dat de stage echt zwaar tegen viel, totdat al die dingen uit begonnen te klappen. Toen zag het er toch wel heel dik uit! Verder heel de avond op de decks gestaan, perfecte plek om los te gaan. Alleen tijdens Coone ben ik even wat gaan eten omdat ik hem geen ruk aan vind. Zatox vond ik een beetje teveel van hetzelfde... Code Black had weer een paar mooie zweeftracks gedraaid. Al met al een geweldige avond gehad, met als hoogtepunt natuurlijk Noisecontrollers :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:00 

Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:
pim0412 schreef:
Wat was nu de uiteindelijke timetable?
En klopt het dat er geen surprise acts waren dit jaar ??

Timetable heb ik niet op gelet, maar er waren geen surprise acts inderdaad. Tenzij je Deepack meetelt die 5 minuten voor het einde The Prophecy kwamen draaien (anthem van 10 jaar geleden, jubileum dus).

Even naar de livesetjes gekeken, volgens mij was dit hem

22:00-23:00 ACTI
23:00-00:30 Max Enforcer vs Wildstylez
00:30-01:30 Code Black
01:30-02:30 Coone
02:30-03:15 Gunz For Hire
03:15-04:15 Noisecontrollers
04:15-05:15 Zatox
05:15-06:15 Alpha2
06:15-07:00 Mad Dog vs Art of Fighters
7:00 Deepack - The Prophecy

Ik snap die eeuwige obsessie van Qdance dan weer niet om de Qlimax Anthem maker in het midden te laten draaien, laat de Noisecontrollers dan mooi vóór G4H draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:15 

Kraak... Piep...

Eerste keer Qlimax, en moet toch nog eens kijken of ik de volgende ook meepak.

We kwamen snel binnen, heb denk ik in totaal 5 minuten gedaan over, kaartje scannen, kluisje volstouwen en fouilleren. Was best chill.
De sfeer zat er al goed in bij ACTI, die heerlijk draaide trouwens, er was veel ruimte, dit tot aan de opening van de stage. Die er in eerste instantie echt karig uitzag.
Toen draaiden Max Enforcer & Wildstylez. Dus ik denk dat ik gelijk mooi los kan op Lost In Paradise om vervolgens een half uur/3kwartier lang half house half hardstyle te horen op 142 BPM ofzo. Zwaar kut,
gelukkig draaide Max Enforcer het tempo wel iets om hoog later en ze gooiden Gold en Art Of Creation er op en daarna Lost In Paradise. Dat waren wel de leukste tracks.
Daarna kwam Code Black, toen zijn we gaan zeiken en bier halen. Van wat ik meekreeg was het echt 10x niks aan. Waren bijna allemaal platen die ik liever thuis hoor dan live. Op het laatst was het dan wel iets beter met R.E.V.O.L.U.T.I.O.N. en zo.
Daarna Coone, toen zijn we naar de Tribune verkast, want op Magical na heb ik niet echt iets wat ik live wou zien. We waren uiteindelijk wel verrast omdat Coone wel een paar oudere tracks er op gooide, waarbij een van de vetste van de avond, de originele Blame It On The Music.
Ik vond het tot dit moment, op een paar momenten na echt gruwlijk saai, plus ik was die dag al om 7 uur op voor een regieopdracht. Op de tribunes werden m'n oren gesloopt, zelfs met doppen in, door de bass die echt gruwlijk hard stond, dus we gingen dichterbij zitten en overal aan de kanten was de bass echt overheersend, je hoorde niks anders. Na dat punt zijn we maar weer naar beneden gegaan voor Gunz 4 Hire, die een lekker setje neerzette, gewoon wat je er van verwachte, en die nieuwe track klonk echt gruwelijk vet (There is a storm coming ofzo). Na Gunz vrolijk verder gegaan met Noisecontrollers, en die openden met E=NC2 en D.O.N.K.E.Y. (NC Edit) wat een voorbode was voor een super setje. Veel nieuwe tracks gehoord, helaas geen oud werk maar wel veel album en later spul. Plus de laatste 4/5 tracks waren echt geweldig, puur genot, vooral die met die Kerkzang (Chorus) er in, kippenvel. En nog een remix van Faster N' Further en The Last City On Earth. Daarna weer naar de tribune verkast want ik was gesloopt door t lange wakker wezen. Zatox heb ik ook niet alles meegekregen, rond Natural Born Raver nog wel even vooraan wezen losgaan, waar het geluid opeens loepzuiver was, in tegenstelling tot de achter/mid/zijkanten. Verder niet veel van meegekregen. Tegen A2 waren we echt op, en zijn op de tribune gebleven, helaas want ze draaiden echt heerlijk, Freaks At Night, Kick Back Remix, Destruction, en nog wel meer vets. Zou wel de set van de avond zijn geweest, we zijn m voor de hardcore gepeerd vanwege moeheid en dat Mad Dog & AoF me niks boeien.

Pluspunten
++ NC Set
++ A2 Set
+ ACTI
+ Gunz 4 Hire
+ Het snelle binnen komen
+ Snelle barservice
+ Sfeer op sommige stukken
+ Visuals
+ Eten en service bij eten
+/- De stage die opzich best kaal was, pas toen ie volledig uitklapte vond ik m nog vet, maar alsnog vond ik m best karig.

Minpunten
--- Geluid
- VDK gehalte, nog nooit zoveel mongolische kaakschaatsende bekken bij elkaar gezien
- De rest van de setjes die mij te saai waren
- Bewaking die zwaar onredelijk liepen te doen
- Show, ik dacht dat Qlimax een grote show was, nou tijdens G4H en NC heb ik nog het meeste show gezien, bij de rest een kort intro en dan hun naam en gaan maar weer.
- Drukte, gelukkig was bij de crane aardig wat ruimte.
- Alles en overal waren looppaden
- Trappen, iedereen bleef daar op staan waardoor niemand er langs kon
- Warmte na 3 uur en de slechte afzuiging, het stond na een tijd bijna overal blauw en je kon net een uur losgaan voordat je druipend van het zweet weer naar de tribune ging. Gelukkig was het bij de food stands wel te doen maar daar kon je amper zitten.
- Rare tijden van setjes

Al met al, was deze editie voor mijn eerste keer best teleurstellend, maar het was gezellig met de groep en na 2/3 uur was het best te doen. Jammer dat ik moe was alleen anders kon ik A2 wel meedoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:16 

Hardtraxx Newbie

Erg vermaakt! Vond Wildstylez verassend goed samen met max. Code black vond ik als enige echt slecht. Coone heeft me verrast met heel wat vette tracks. NC bij uitstrek het beste setje neegezet :yay: al hadden ze nog wat meer klassiekers mogen draaien van mij ipv die dubstep meuk tussendoor. G4H was ook weer vet om op qlimax terug te zien. Zatox had ik na 3 jaar op rij echt geen zin in dus ben toen achterin gaan zitten maar hij draaide toch nog redelijk wat leuke platen. A2 vond ik ook bruwelijk, hollow eindelijk live gehoord :bomb:. mad dog & AoF tja is gewoon niks voor mij.

dan ten slotte de stage.... echt ongelofelijk gewoon hoe vet die was :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:20 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Verhaal

Alleen denk ik dat ze hier geen 3 ton aan hebben uitgegeven, wat ze bij de opening van een brug in Nijmegen wel gedaan hebben, waar werkelijk geen fuck aan was aan alles wat er georganiseerd zou zijn :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:21 

Hardtraxxer

Eerste keer Qlimax, wat een editie :worship:

Acti was erg lekker
Toen Wildstylez en Max enforcer, was echt een heel goed 'openings'setje. Nieuwe tracks klonken wel goed en ja Black en Art of creation is natuurlijk :drool:
Mooie platen en hele mooie lichtshow bij Code black maar er zat totaal geen drive in zn set.
Coone vanaf de tribune bekeken, hoorde wel wat leuke platen voorbijkomen bv Blame it on the music.
Gunz was niet speciaal maar ik vond de opening wel vet met dat meisje uit de clip van sorrow.
NOISECONTROLLERS :woot: wat een geniale set was dat zeg. Die ga ik nog vaak terugluisteren.
Zatox ook vanaf de tribune bekeken, was een normaal zatox setje, niks voor mij dus
Alpha2 draaide echt een hele goede set, nieuwe met frequencerz klonk wel dik
Hardcore, niks voor mij, heb een idee dat er elke minuut wat hersencellen afsterven als ik daar naar luister.
En toen Deepack met the prophecy, kippenvelmomentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:22 

Kraak... Piep...

El Mare schreef:
Broken Balance schreef:
Verhaal

Alleen denk ik dat ze hier geen 3 ton aan hebben uitgegeven, wat ze bij de opening van een brug in Nijmegen wel gedaan hebben, waar werkelijk geen fuck aan was aan alles wat er georganiseerd zou zijn :')

Zo zag het er wel uit, vergeleken met wat ik zag op de DVD's van vorige jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:49 

Hardtraxx Elite

Wederom een geweldige nacht gehad!!
Ik vond het met name qua show wel minder dan afgelopen jaar, maar een aantal sets en de sfeer op de plek waar ik stond waren top!

Binnen gekomen tijdens het laatste kwartiertje van ACTI, dus niet heel veel van meegekregen.
Is ook niet echt mijn stijl qua muziek dus heel erg vond ik dit niet.

Vervolgens een mooi plekje opgezocht voor de opening en de set van Wildstylez en Max Enforcer, waar ik vooraf toch heel veel van verwachtte!
Het begin van de set viel mij toch behoorlijk tegen waardoor ik er nog niet echt in kon komen. Inmiddels waren we ook wat verder naar voren gaan staan, maar daar was het zo druk dat je amper bewegingsruimte had.
Hoogtepuntjes van de set waren toch wel Gold, Tonight, Art of Creation, Legacy en natuurlijk Lost In Paradise.

Vanwege de drukte toch maar weer een ander plekje opgezocht. Zijn tussen de twee barren aan de rechterkant gaan staan ter hoogte van de trap en hier had je heerlijk de ruimte!
Dan de set van Code Black, typisch Qlimax-setje.
Lekker zweverig en dat in combinatie met de geweldige lichtshow was echt puur genieten!

Tijdens Coone ff naar de wc geweest, en dat is toch ook altijd weer een hele tocht dus hier een behoorlijk stuk van gemist.
Helaas geen World Domination gedraaid, maar wel super dat hij Blame It On The Music er op gooide!

Op het moment dat Gunz For Hire opkwam werd het ineens gigantisch druk, maar desondanks ook hier wel weer van kunnen genieten.
De sfeer tijdens hun sets is toch wel altijd optimaal en het stijltje dat ze hebben bevalt mij toch ook gewoon wel!
Nieuwe track klonk ook wel weer prima!

Dan de mannen waar ik vooraf het meest naar uitkeek: Noisecontrollers!
En dat hebben ze meer dan waargemaakt zeg, wát een set!!!
Erg veel nieuwe tracks en edits van platen, heerlijke opening met D.O.N.K.E.Y. en de laatste 4/5 platen waren echt geweldig!
Denk de hardste set die ik NC ooit heb horen draaien!

Tijdens Zatox begon de vermoeidheid toch al aardig toe te slaan dus ff rustig aan gedaan. Was opzich geen verkeerd setje, tracks als Wild Wild West, Action en I'm Your Proximus DJ gaan er bij mij altijd wel in, maar verder vond ik het niet heel bijzonder.

Al een aantal jaar wil ik Alpha² graag weer eens zien op een event als dit en het was dan ook eindelijk weer zover!
Na de verwachte opening met de Tonight remix, ging het al snel een tandje harder.
We Don't Give A Fuck, Senses, The Resistance en Rebel To The Grave, stuk voor stuk geniaal! Ook nog erg vet dat ze Shiverz draaiden, al was het alleen de 1e climax.
Wat ik wel jammer vond is dat ze niets met The Darkside hebben gedaan. Had die plaat graag in een 2013 jasje willen horen!

Hardcore heeft nooit zo mijn voorkeur en door de vermoeidheid zat er weinig beweging meer bij me in.
Tijdens de echte afsluiting was er natuurlijk nog de grote verrassing toen Deepack on stage kwam!
10 jaar geleden alweer dat zei The Prophecy maakten en voor mij toch ook wel een heerlijk moment dat ze die nog ff draaiden.
Dit is toch de plaat die mij in contact bracht met Hardstyle ergens eind 2003/begin 2004.

Al met al dus weer een prima editie van wat voor mij toch gewoon hét event van het jaar blijft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:32 

Hardtraxx Veteran

Hoorde ook de intro van Code Black nog live. Heb met verbazing geluisterd, wat een onzin! Een persoon die 2 a 3 minuten aan het hijgen is (steeds iets harder), wtf is dat voor onzin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:39 

Hardtraxxer

Meer dan prima vermaakt, volgend jaar weer! Oja the prophecy :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:26 

Hardtraxxer

Na een teleurstellende editie in 2010 heb ik Qlimax twee jaar overgeslagen. De meesten waren lyrisch over 2011 en 2012, dus maar besloten om dit jaar weer wel te gaan. Ik heb me prima vermaakt, al vond ik het pas echt leuk vanaf Noisecontrollers. De sets daarvoor waren op zich prima, maar het ging op een of andere manier langs me heen. Wel heerlijk om Blame It On The Music, Art of Creation en Black weer eens te horen. Helden van de avond vond ik Noisecontrollers en Alpha². Ow ja, en Deepack natuurlijk met The Prophecy, blijft nog steeds een van de beste anthems ooit gemaakt. De set van Mad Dog en Art of Fighters kon ik ook nog wel waarderen, ook al ben ik geen groot hardcore liefhebber.

Bij binnenkomst (WS & ME waren net begonnen) vond ik de stage maar weinig spectaculair, maar naarmate de avond vorderde kwam de stage meer tot leven, waardoor het er uiteindelijk prima uitzag. Vond het wat weghebben van de stage van 2009, al was die wel een stuk vetter.

Waar wij stonden (naast de trap rechtsachter) was het qua drukte verschillend, maar had hier het merendeel van de tijd voldoende ruimte om te bewegen. Was wel erg warm en benauwd op die plek.

Wat mij wel tegenviel was het gebrek aan showelement. De edities waar ik geweest ben, maar ook de overige edities werd er over de avond heen nog een verhaal verteld met mooie, grootste intro's e.d. Dit verhaal heb ik dit jaar gemist evenals de grootse intro's. De lichtshow was uiteraard wel weer prima.

Al met al prima vermaakt, maar ik heb mooiere feesten meegemaakt, waaronder Qlimax 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:57 

Hardtraxxer

Het hoogtepunt tijdens de setjes van Acti, Max enforcer & Wildstylez, Code black en Coone waren toch wel 2 broodjes kip gyros, 2 loempia's en een broodje beenham. Vanaf Gunz for Hire werd het wel aardig, maar heb me eigenlijk alleen maar optimaal vermaakt bij Gunz for hire en Alpha twins. Noisecontrollers en Zatox waren ook niet slecht. Eerste keer Qlimax was 't voor mij. Sfeer vond ik wel echt geweldig en vond de mensen ook wel chill opzich. heb een tijdje vooraan gestaan, maar eigenlijk gingen er maar weinig mensen echt los. Jammer. Misschien volgend jaar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:03 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
- VDK gehalte, nog nooit zoveel mongolische kaakschaatsende bekken bij elkaar gezien

Ik snap dus echt niet hoe dit een minpunt op jouw eigen ervaring kan zijn. Daarbij gaan de meeste van deze mensen tenminste lekker los. Ik erger me meer aan mensen die de hele tijd stil staan. Als de mensen om mij heen lekker staan te springen is dat voor mij erg aanstekelijk wat voor mij persoonlijk de sfeer op zo'n feest beter maakt. Dan maakt het me echt niet uit of iemand met grote doppen om zich heen staat te kijken.

Misschien heeft t er ook mee te maken dat ik zelf af en toe ook wel eens iets heb gebruikt en me kan in leven in wat voor staat die mensen dan zijn.

Voor de rest echt een topavond gehad.

ACTI = (L)
Wildstylez/Max enforcer :sleep:
Code Black draaide precies wat ik hoopte dat hij zou draaien :D
Coone was lekker en best verrassend :thumbsup:
Guns for Hire blijft altijd wel leuk
Noisecontrollers :worship:
Zatox heel leuk setje
Alpha Twins beukte lekker door :thumbsup:
Hardcore ga ik altijd naar huis

En inderdaad, die stage viel aan het begin best wel tegen, maar des te groter was de verassing toen hij zich steeds verder uitklapte
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:21 

Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat ik Ruffian weer een hoop vage dingen heb horen roepen :D Maaarrr qua stem past hij toch het beste bij Qlimax, we kunnen toch ook niet zonder hem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:49 

Hardtraxx Veteran

https://twitter.com/mooiewouter/status/ ... 56/photo/1
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:21 

Hardtraxxer

Raven schreef:
https://twitter.com/mooiewouter/status/404664208475693056/photo/1

Als ik die foto zie vind ik het niet zo raar dat die vermist is. Ligt die niet gewoon ergens in de bosjes te pitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:50 

Kraak... Piep...

Koelkast schreef:
Broken Balance schreef:

Ik snap dus echt niet hoe dit een minpunt op jouw eigen ervaring kan zijn. Daarbij gaan de meeste van deze mensen tenminste lekker los. Ik erger me meer aan mensen die de hele tijd stil staan. Als de mensen om mij heen lekker staan te springen is dat voor mij erg aanstekelijk wat voor mij persoonlijk de sfeer op zo'n feest beter maakt. Dan maakt het me echt niet uit of iemand met grote doppen om zich heen staat te kijken.

Het overgrote deel vdk mensen wat ik zag stond juist stil of liep de hele tijd langs me. Die stonden juist naar de stage te staren zonder een kik te verroeren, en we hadden 3x een groep irritante vdk mensen die de hele tijd zwaar lomp liepen te doen.
Maar voor de rest zagen we/feestte we ook een paar mensen die wat op hadden maar die waren idd gezellig.

hurricane schreef:
Moet zeggen dat ik Ruffian weer een hoop vage dingen heb horen roepen :D Maaarrr qua stem past hij toch het beste bij Qlimax, we kunnen toch ook niet zonder hem :thumbup:

Klopt, maar het belangrijkste voor mij was dat hij gewoon wist wanneer hij stil moest wezen. Heb hem soms een hele tijd niet gehoord, toen was ie gewoon de mensen voor wat aan het opzwepen geloof ik of zelf aan het feesten.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten