Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 18:40 

Hardtraxxer

hardaddict schreef:
Syztrax schreef:
chichi schreef:
haha jij geluk denk ik! ik denk sowieso niet dat er een suprise act komt

dat denk ik wel, weet alleen nog niet wie, ik hoop crypsis of chain reaction ofzo
b-front of ran-d of adaro solo zouden er misschien ook als surprise act staan, denk niet dat er iemand van theracords zal komen (ook al zou dat wel heel dik zijn)

Ran-d en adaro staan er al :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 18:58 

Hardtraxxer

Als er echt een surprise act is dan zou ik niet raar opkijken van B-Freqz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 19:25 

Hardtraxxer

brammetjepsv schreef:
hardaddict schreef:
Syztrax schreef:
dat denk ik wel, weet alleen nog niet wie, ik hoop crypsis of chain reaction ofzo
b-front of ran-d of adaro solo zouden er misschien ook als surprise act staan, denk niet dat er iemand van theracords zal komen (ook al zou dat wel heel dik zijn)

Ran-d en adaro staan er al :thumbup:

Ik wist dat deze ging komen, bedoelde meer dat het me niet leek te kloppen dat een geboekte artiest ook als surprise act zou staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 19:29 

Hardtraxxer

Citaat:
Ik wist dat deze ging komen, bedoelde meer dat het me niet leek te kloppen dat een geboekte artiest ook als surprise act zou staan.

Waarom zou dat niet kunnen? G4H staan vaker waar ran-d of adaro zelf staan.

En als je doelt op surptise act; dit jaar op WiSH stonden donkey rollers en mystery guest was Zany vs Crypsis. Dus alles kan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 19:55 

Hardtraxxer

Oke jongens ik heb er zin in... Heb eigenlijk van de sets totaal geen verwachtingen. Ik hoop dat ik positief verast word. Het enige wat ik hoop is dat Acti een lekkere set draait die de sfeer er goed inbrengt. Iets wat A.S.Y.S vorig jaar erg goed lukte naar mijn mening..

Verder hoop ik op een top show en stage, maar dat zal wel goed moeten komen.

Heb me voorgenomen dit jaar wat meer van de show te genieten in het midden van de zaal tijdens de eerste paar sets.. En later op de avond een deck te gaan zoeken waar ik flink kan losgaan...

Waar gaan jullie meestal los? Ik vond vorig jaar dat het in de zaal zelf te 'packed' was om lekker gek te doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:10 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:
Oke jongens ik heb er zin in... Heb eigenlijk van de sets totaal geen verwachtingen. Ik hoop dat ik positief verast word. Het enige wat ik hoop is dat Acti een lekkere set draait die de sfeer er goed inbrengt. Iets wat A.S.Y.S vorig jaar erg goed lukte naar mijn mening..

Heb me voorgenomen dit jaar wat meer van de show te genieten in het midden van de zaal tijdens de eerste paar sets.. En later op de avond een deck te gaan zoeken waar ik flink kan losgaan...

Waar gaan jullie meestal los? Ik vond vorig jaar dat het in de zaal zelf te 'packed' was om lekker gek te doen...

vorig jaar was het prima vertoeven op de decks, meestal vooraan is het ook niet zo heel druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:45 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar ook veel op de decks gechillt ja, prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:47 

Hardtraxx Elite

Op de decks vond ik het geluid belabberd, dus maar naar beneden gegaan.
Alleen was het daar zo druk!:o Dat zal dit jaar wel erger worden!
Is het vooraan altijd rustiger dan? lijkt me juist niet haha! Al die buitenlanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:02 

Hardtraxxer

Ik heb op qlimax enkel op decks en achteraan in de buurt van de bar gefeest, ik geloof dat daar ook een sigaretten stand was.. heerlijk losgaan kon je daar. Daar was het goed te doen.

Op hardbass was het vooraan inderdaad ook goed te doen, zeker in de late uurtjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:12 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Op de decks vond ik het geluid belabberd, dus maar naar beneden gegaan.
Alleen was het daar zo druk!:o Dat zal dit jaar wel erger worden!
Is het vooraan altijd rustiger dan? lijkt me juist niet haha! Al die buitenlanders.

Er zijn net zoveel kaarten verkocht dus het zal niet special drukker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:13 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:

Vorig jaar stonden we net links achter dat VIP deck, was zat ruimte. Helaas hadden we wel last van een groep spacende Italianen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 01:45 

Hardtraxx Addict

Alpha² @alphatwins 13 november
In the studio with @frequencerz! #qlimax #ql13 http://instagram.com/p/gqM1BkFsJu/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 01:59 

Hardtraxxer

tommeh schreef:
In the studio with @frequencerz! #qlimax #ql13 http://instagram.com/p/gqM1BkFsJu/

Dude... dat a2 een collab heeft met frequenzerz wilt toch niet gelijk zeggen dat de frequenzerz ook op qlimax draaien, als suprise act.... Ik denk dat ALS er een suprise act is deze ook wel als suprise word gehouden.. En 't speculeren over wie de mogelijke suprise act is brengt die topic ook niet echt veel, want zeker weten we het nooit... Sterker nog, het duurt niet lang meer voordat je erachter komt of er een suprise act is en wie deze is..

Trouwens,

Is dit de muziekstijl die Acti morgen waarschijnlijk gaat draaien? Vind dit wel dope
https://www.youtube.com/watch?v=JOFeKZLd59c
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 04:07 

Hardtraxx Addict

Frazyr schreef:
tommeh schreef:

Dude... dat a2 een collab heeft met frequenzerz wilt toch niet gelijk zeggen dat de frequenzerz ook op qlimax draaien, als suprise act.... Ik denk dat ALS er een suprise act is deze ook wel als suprise word gehouden.. En 't speculeren over wie de mogelijke suprise act is brengt die topic ook niet echt veel, want zeker weten we het nooit... Sterker nog, het duurt niet lang meer voordat je erachter komt of er een suprise act is en wie deze is..

Trouwens,

Is dit de muziekstijl die Acti morgen waarschijnlijk gaat draaien? Vind dit wel dope
https://www.youtube.com/watch?v=JOFeKZLd59c

Ja met deze muziek word er geopend
Dat eerste nummer werd X-Qlusive italie mee geopend. We liepen rustig de grote zaal in en werden bijna omver geblazen door de bass (in deze mix komt het niet goed naar voren maar die is echt ziek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 10:39 

Hardtraxx Veteran

Surprise atcs of niet.. Ik heb er nu echt ontzettend veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 12:25 

Hardtraxxer

Me too!! Kijk uit naar vanavond! Eerst zo maar eens een wedstrijdje voetballen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 13:48 

Hardtraxxer

dennisje030 schreef:
Me too!! Kijk uit naar vanavond! Eerst zo maar eens een wedstrijdje voetballen ^^

Niet door de enkel gaan hè! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:47 

Hardtraxxer

Eerste keer Qlimax, eerste keer Geldredome. Ik ben benieuwd! Laatste feest alweer paar maanden geleden, te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 16:37 

Hardtraxxer

Iemand interesse in een parkeerkaart? Wel op een "crew" spot, dus mogelijk iets verder lopen, maar bespaard je 12 euro aangezien ik hem niet nodig heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 16:54 

Hardtraxx Beheerder

Ok, in de "all you need to know" staat dus dat de deuren open gaan om 21:00. Ervaring leerde mij dat dat helemaal nooit het geval is om precies dat tijdstip wat ze aangeven. Vorig jaar heb ik overgeslagen. Mijn vraag: de eerste DJ draait toch pas echt om 22:00? Of is dat verandert? xd

Ik wil ACTI dus echt niet missen namelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 17:08 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
Ok, in de "all you need to know" staat dus dat de deuren open gaan om 21:00. Ervaring leerde mij dat dat helemaal nooit het geval is om precies dat tijdstip wat ze aangeven. Vorig jaar heb ik overgeslagen. Mijn vraag: de eerste DJ draait toch pas echt om 22:00? Of is dat verandert? xd

9 tot 10 zijn mysterieuze geluiden
10 tot 11 zal acti zijn(altans normaal gesproken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 17:36 

Hardtraxxer

Ben er helemaal klaar voor, zin in!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 18:20 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Acti op Facebook:
Citaat:
Another track is mastered. The Subground weapons are ready for Qlimax! Who's gonna be there at 22:00?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 19:17 

Hardtraxxer

Vaassenaar schreef:
dennisje030 schreef:

Expres maar 1 helft gevoetbald anders stoppen de benen ergens halverwege de nacht er mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:15 

Hardtraxxer

dennisje030 schreef:
Vaassenaar schreef:
dennisje030 schreef:

Expres maar 1 helft gevoetbald anders stoppen de benen ergens halverwege de nacht er mee :D

Haha goedbezig, ik heb m'n hele wedstrijd maar afgezegd voor de zekerheid :P
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten