Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
En weer lees ik de naam Vertile maar deze naam is toch (nog) veel te klein voor Qlimax?


Vertile is een groot talent, heeft veel sterke platen, is vorige week nog uitgenodigd op Q kantoor om te draaien. Heeft een liveshow gemaakt voor online defqon en ieder evenement waar hij tot nu toe draait, draait hij één van de betere/best ontvangen sets van de dag/nacht. Dus naast zijn kwaliteit is hij ook nog eens overduidelijk het volgende push project van Q. Ik zou er raar van opkijken als hij geen surprise is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande. Mij persoonlijk moet hij nog overtuigen, vind delen van sommige tracks goed maar over het algemeen geen geweldige tracks imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 13:57 
 
Hardtraxx Newbie

..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MarekNL schreef:
Vertile is een groot talent, hij verdient het

Ah, dus je verdient het als talent om op Qlimax te staan. Noted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Wenzel schreef:
En weer lees ik de naam Vertile maar deze naam is toch (nog) veel te klein voor Qlimax?


Vertile is een groot talent, heeft veel sterke platen, is vorige week nog uitgenodigd op Q kantoor om te draaien. Heeft een liveshow gemaakt voor online defqon en ieder evenement waar hij tot nu toe draait, draait hij één van de betere/best ontvangen sets van de dag/nacht. Dus naast zijn kwaliteit is hij ook nog eens overduidelijk het volgende push project van Q. Ik zou er raar van opkijken als hij geen surprise is.


Ik geloof wel dat hij een groot talent is en dat ie veel sterke platen heeft maar het gaat bij het allergrootse indoor hardstylefeest ter wereld om hoe populair een act is. Vertile heeft - met alle respect - net zo'n grote social media presence als de plaatselijke snackbar of geheime zender. Daarnaast heeft ie geen enkel groot anthem gemaakt of heeft ie - zoals die andere Qlimax Acts van dit jaar - de grote boekingen aan elkaar geregen. Ik denk overigens dat 90% van die Italianen en Fransozen die komen nog nooit van Vertile gehoord hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 14:51 
 
Hardtraxxer

Zat zelf om de reden te denken (hopen) aan Voidax.
Even Black Hole en Kill This Machine door het Geldredome :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
TheRiVer schreef:
Bij de afgelopen Q-dance top 40 van oktober waren Adrenalize, Devin Wild en Vertille aanwezig voor sets na de top 40 voor een paar genodigde dediqated members. Ook ging het een aantal keer over Qlimax, misschien zijn deze 3 artiesten wel de surprise acts. Van mij mogen zij er alle 3 staan.


En weer lees ik de naam Vertile maar deze naam is toch (nog) veel te klein voor Qlimax?
Ik zeg niet dat het de gouden standaard is maar op facebook kun je toch wel zien hoe populair een artiest is.
Lijkt me een belangrijke graadmeter aangezien alleen de grootste en populairste namen op Qlimax staan.
Adrenalize en Devin Wild zijn ook niet de allergrootste namen maar zitten beide rond de 120.000 volgers, Vertile heeft er 3000. En in vergelijking met de namen waarvan we weten dat ze er staan is het verschil ook gigantisch:

Ran-D : 445.000
Sefa : 178.000
Sub Zero Project. : 270.000
D-Block & S-te-Fan : 590.000
Rebelion : 105.000 volgers
D-Sturb & Act of Rage. : 90.000 & 161.000
Villain : 242.000
The Qreator : heeft geen pagina

Dit sluit absoluut niet uit dat hij op Qlimax staat maar geeft imo wel aan dat Vertile een veel kleinere naam is in vergelijking met de gevestigde namen die er staan. Zul je net zien dat ie er echt staat xd

Rejecta heeft op Facebook ook 'maar' 31000 volgers, en dat is twee jaar na zijn eerste Qlimax boeking. Zou denken dat het destijds nog een stukje minder was. Ik betwijfel dan ook enigszins in hoeverre dit een goede maatstaaf is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
ElTigre schreef:
Wenzel schreef:
En weer lees ik de naam Vertile maar deze naam is toch (nog) veel te klein voor Qlimax?

geheime zender.


Radio Hans & Grietje confirmed dus. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wenzel schreef:
TheRiVer schreef:
Bij de afgelopen Q-dance top 40 van oktober waren Adrenalize, Devin Wild en Vertille aanwezig voor sets na de top 40 voor een paar genodigde dediqated members. Ook ging het een aantal keer over Qlimax, misschien zijn deze 3 artiesten wel de surprise acts. Van mij mogen zij er alle 3 staan.


En weer lees ik de naam Vertile maar deze naam is toch (nog) veel te klein voor Qlimax?
Ik zeg niet dat het de gouden standaard is maar op facebook kun je toch wel zien hoe populair een artiest is.
Lijkt me een belangrijke graadmeter aangezien alleen de grootste en populairste namen op Qlimax staan.
Adrenalize en Devin Wild zijn ook niet de allergrootste namen maar zitten beide rond de 120.000 volgers, Vertile heeft er 3000. En in vergelijking met de namen waarvan we weten dat ze er staan is het verschil ook gigantisch:

Ran-D : 445.000
Sefa : 178.000
Sub Zero Project. : 270.000
D-Block & S-te-Fan : 590.000
Rebelion : 105.000 volgers
D-Sturb & Act of Rage. : 90.000 & 161.000
Villain : 242.000
The Qreator : heeft geen pagina

Dit sluit absoluut niet uit dat hij op Qlimax staat maar geeft imo wel aan dat Vertile een veel kleinere naam is in vergelijking met de gevestigde namen die er staan. Zul je net zien dat ie er echt staat xd

Rejecta heeft op Facebook ook 'maar' 31000 volgers, en dat is twee jaar na zijn eerste Qlimax boeking. Zou denken dat het destijds nog een stukje minder was. Ik betwijfel dan ook enigszins in hoeverre dit een goede maatstaaf is.


Het zal toen minder zijn geweest dan 30k, alleen stond Rejecta in het jaar dat hij op Qlimax stond:
- Op WOW WOW
- Op de mainstage van Decibel
- Op de mainstage van Intents
- Op Dominator
- Op primetime op Defqon zaterdag in de Blue
- Op Impaqt
- Op Supremacy
- Op Hard Bass
- Op Qapital

Hij stond dus op alle grote feesten, vaak op de mainstage en/of primetime.
Rejecta was dus al veel groter toen hij op Qlimax stond dan Vertile nu zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 15:15 
 

Vertile heeft natuurlijk ook niet de kans gekregen dit jaar om op zulke grote feesten te staan, maar snap wel waar je op doelt natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Vertile heeft natuurlijk ook niet de kans gekregen dit jaar om op zulke grote feesten te staan, maar snap wel waar je op doelt natuurlijk!


Dat is absoluut zijn pech geweest, maar dit maakt het voor mij nóg onwaarschijnlijker dat hij nu op het allergrootste indoorfeest ter wereld zou staan. xd

Edit: bewoording iets aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
ieder evenement waar hij tot nu toe draait, draait hij één van de betere/best ontvangen sets van de dag/nacht.

Wat een onzin. Dat Vertile jouw ding is, prima, maar je beweert onderhand dat hij de holy grail van Hardstyle is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het wordt zo wel een self fulfilling prophecy
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
ElTigre schreef:
ieder evenement waar hij tot nu toe draait, draait hij één van de betere/best ontvangen sets van de dag/nacht.

Wat een onzin. Dat Vertile jouw ding is, prima, maar je beweert onderhand dat hij de holy grail van Hardstyle is.

Begint wel pijnlijk op te vallen, inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
patrickjeb schreef:
ElTigre schreef:
ieder evenement waar hij tot nu toe draait, draait hij één van de betere/best ontvangen sets van de dag/nacht.

Wat een onzin. Dat Vertile jouw ding is, prima, maar je beweert onderhand dat hij de holy grail van Hardstyle is.

Begint wel pijnlijk op te vallen, inderdaad.


Baseerde mij daarmee vooral op comments van hier, socials en de hardstyle subreddit haha. Al zal ik niet ontkennen dat ik fan van hem ben hoor, de holy grail is dan wel weer overdreven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Tigre geeft echt tal van redenen waarom het niet onlogisch zou zijn dat Vertile hier staat, los van z'n eigen mening. Dus vind het heel goedkoop om hem er op af te rekenen dat hij daarnaast ook gewoon fan is van de beste kearl.

Het is gewoon overduidelijk hét nieuwe pushproject van Q-dance, en vind het ook totaal niet ondenkbaar dat hij er staat. Er is hype rond Vertile.

Q heeft toch schijt aan spotify stats, als hij nu groter wordt dankzij de boeking op Qlimax dan is 't alleen maar win win.

je plek "verdienen" op Qlimax is toch nooit zo geweest, Radical pakt vorig jaar (2019*) pas z'n eerste boeking op Qlimax terwijl die al jaren bij de 5 grootste namen binnen hardstyle hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Headhunterz stond er al helemaal snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook niet afschrijven dat Vertile er zou kunnen staan, maar ik ben bang dat mensen die fan van hem zijn er te makkelijk naar kijken. Je ziet hem bij veel Q dingen, maar Qlimax is echt een ander niveau. Het is ook niet alsof ieder "push" project van Q op Qlimax staat.

We gaan het zien, maar als mensen dingen als het volgende zeggen:

ElTigre schreef:
Ik zou er raar van opkijken als hij geen surprise is.


Dan kijk je toch echt verkeerd tegen bepaalde dingen aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
En Headhunterz stond er al helemaal snel.


Komt Headhunterz :oh: Suprise act confirmed!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan 20 namen bedenken die het meer "verdienen" op Qlimax, in mijn ogen is Vertile ook nog ver weg van een plek, (samen met Voidax binnen nu en een paar jaar misschien?) Maar ik zou er oprecht gewoon niet van opkijken. Thats all.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:26 
 
Hardtraxx Newbie

ElTigre schreef:
THArdstyler schreef:
Baseerde mij daarmee vooral op comments van hier, socials en de hardstyle subreddit haha. Al zal ik niet ontkennen dat ik fan van hem ben hoor, de holy grail is dan wel weer overdreven ^^


je had geliijk, er is een reden waarom hij overal is(reverze x2, supremacy, LFT, overdose, wish, qapital, defqon1 blue)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het is gewoon overduidelijk hét nieuwe pushproject van Q-dance, en vind het ook totaal niet ondenkbaar dat hij er staat. Er is hype rond Vertile.
.



Jij zei dit een maand geleden nog dit in dit topic xd xd

Rickzel schreef:
Ik vind Vertile ook heel vet hoor, maar zou het bizar vinden als ze hem op Qlimax zetten. .


Ik vind verdienen altijd zo'n onzin maar feit blijft wel dat de grootste namen op Qlimax staan en Vertile bij lange na niet één van de grootste namen is. Dus lang verhaal kort: het lijkt mij onwaarschijnlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
maar Qlimax is echt een ander niveau.

Dit heeft Q ook al wel losgelaten, naar mijn mening (bv. Tweekacore, Deetox destijds)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Tweekacore

Is natuurlijk gewoon van een bekende act + Stonden Defqon mainstage dat jaar

THArdstyler schreef:
Deetox

Is natuurlijk wel de uitzondering.

Nogmaals, het kan, maar over het algemeen staan er bijna alleen maar grote namen op Qlimax. Zelfs Adrenalize die vele mainstages heeft gehad en zelfs in 2011/12 al gepushed werd door HHZ heeft er nooit gestaan. Ga jezelf alleen niet vastgrijpen aan 'Vertile moet er wel staan', want dan zal je je sneller teleurstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Ik vind Vertile ook heel vet hoor, maar zou het bizar vinden als ze hem op Qlimax zetten. .


Ik vind verdienen altijd zo'n onzin maar feit blijft wel dat de grootste namen op Qlimax staan en Vertile bij lange na niet één van de grootste namen is. Dus lang verhaal kort: het lijkt mij onwaarschijnlijk :)


haha ja das altijd lachen, om terug te lezen, misschien ook door de geruchten dat ik het minder ondenkbaar vind tegenwoordig?
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten