Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En Headhunterz stond er al helemaal snel.

Gezien zijn hoeveelheid facebook volgers destijds is dat echt ongekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 02:16 
 
Hardtraxx Addict

Serieus, wie the f is Vertile? Die naam werkelijk buiten het gezever in dit topic nog nooit gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 02:19 
 

Zoek gewoon ff op, op Spotify dan.. zo lastig is 't niet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 09:43 
 
Hardtraxxer

Ik schat de kans vrij hoog in dat Vertile er staat:
- Push project Q;
- Hype het grootste, dan kan het snel gaan. Merk onder de meeste hardstyle groepen dat Vertile echt belachelijk populair is geworden ondanks de weinig optredens. Hij zou overal staan afgelopen jaar en dat is natuurlijk dikke pech;
- 20 nov tbd optreden in NL;
- Vernieuwende sound toch (naar mijn inziens).
- Brengt met live act New Dimension zelf het hele pakketje plus past naar mijn mening bij Qlimax.

Tot slot, qua verdienen vindt ik altijd zo subjectief gelul…Zag in dit topic NC genoemd worden, als iemand het niet verdient… Wat mij betreft verdient iemand het als je zo snel zo groot kan worden, zelfde met Rejecta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 11:39 
 
Hardtraxx Addict

bierislekker schreef:
Zoek gewoon ff op, op Spotify dan.. zo lastig is 't niet -.-

Moet je dat wel hebben
Maar dat terzeiden. Ik bedoel gewoon dat ik werkelijk nog nooit van die dj gehoord heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Serieus, wie the f is Vertile? Die naam werkelijk buiten het gezever in dit topic nog nooit gehoord.


heggenschaar schreef:
Maar dat terzeiden. Ik bedoel gewoon dat ik werkelijk nog nooit van die dj gehoord heb


Dit ligt aan jou. Jaapie staat al flink grote podia tegenwoordig (Supremacy/LFT bijv)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had er ook nog nooit van gehoord. En weet ook wel waarom na enkele tracks te hebben beluisterd. Wat een verschrikkelijke blafkicks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is meer een probleem met jullie dan met Vertile. Vooral voor "meneer ik ben op de hoogte van alles".
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 13:32 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Dat is meer een probleem met jullie dan met Vertile. Vooral voor "meneer ik ben op de hoogte van alles".

Dat denken jullie altijd terwijl ik gewoon alleen oplet en dingen onthoud, niet zo heel moeilijk.

Maar ik snap nu idd dat ik nog nooit van hem gehoord had en na het beluisteren wou ik dst dat nog zo was.
Goed eet moment mocht hij er staan dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich zou ik een 'talent showcase' van 30/45 minuten als surprise nog best vet vinden. Udex vs. Voidax vs. Vertile teken ik voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat is meer een probleem met jullie dan met Vertile. Vooral voor "meneer ik ben op de hoogte van alles".

Hij kent alleen artiesten die op Qlimax, Defqon en Intents gestaan hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Nog steeds één ticket te koop voor normale prijs! PB.
Mocht het onverhoopt niet doorgaan vanwege die coronazooi en er komt een restitutie dan komt die uiteraard gewoon bij jou terecht.

Nog steeds te koop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 15:45 
 
Hardtraxx Newbie

Deanster schreef:
Ik schat de kans vrij hoog in dat Vertile er staat:
- Push project Q;
- Hype het grootste, dan kan het snel gaan. Merk onder de meeste hardstyle groepen dat Vertile echt belachelijk populair is geworden ondanks de weinig optredens. Hij zou overal staan afgelopen jaar en dat is natuurlijk dikke pech;
- 20 nov tbd optreden in NL;
- Vernieuwende sound toch (naar mijn inziens).
- Brengt met live act New Dimension zelf het hele pakketje plus past naar mijn mening bij Qlimax.

Tot slot, qua verdienen vindt ik altijd zo subjectief gelul…Zag in dit topic NC genoemd worden, als iemand het niet verdient… Wat mij betreft verdient iemand het als je zo snel zo groot kan worden, zelfde met Rejecta.


+++++++ Vertile is the future

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Serieus, wie the f is Vertile? Die naam werkelijk buiten het gezever in dit topic nog nooit gehoord.


heggenschaar schreef:
Maar dat terzeiden. Ik bedoel gewoon dat ik werkelijk nog nooit van die dj gehoord heb


Dit ligt aan jou. Jaapie staat al flink grote podia tegenwoordig (Supremacy/LFT bijv)


LFT, supremacy, Reverze x2, qapital, overdose event, blue stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Joey schreef:
Nog steeds één ticket te koop voor normale prijs! PB.
Mocht het onverhoopt niet doorgaan vanwege die coronazooi en er komt een restitutie dan komt die uiteraard gewoon bij jou terecht.

Ik las in een reactie op fb dat ticketswap binnenkort mogelijk is

duurt lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
heggenschaar schreef:
Joey schreef:
Nog steeds één ticket te koop voor normale prijs! PB.
Mocht het onverhoopt niet doorgaan vanwege die coronazooi en er komt een restitutie dan komt die uiteraard gewoon bij jou terecht.

Ik las in een reactie op fb dat ticketswap binnenkort mogelijk is

duurt lang

Ja, als ik dit had geweten had ik überhaupt geen ticket gekocht voor een feest waar ik bij voorbaat al over twijfelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 17:31 
 
Hardtraxxer

Mag toch ook hopen dat Ticketswap snel wordt open gezet of dat Qdance zelf met een resale mogelijkheid komt oid. Ook een ticket gehaald voor een vriend die pas na de verkoop zijn werkrooster kreeg, beetje lullig als je in dat soort situaties niet een goede en betrouwbare manier hebt om je ticket te verkopen. Denk dat zowel verkopers als kopers niet echt zitten te wachten op handel op schimmige sites.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 09:32 
 
Hardtraxx Newbie

ik begin toch wel weer bang te worden voor de persco van vrijdag as :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MarekNL schreef:
overdose event

Dit zijn toch wel echt de boekingen, nu kan Q niet meer om hem heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 10:33 
 
Hardtraxxer

Vos schreef:
ik begin toch wel weer bang te worden voor de persco van vrijdag as :(


Mijn laatste feestje is ondertussen alweer 2 jaar geleden en dat dit de reden is om mega hyped te moeten zijn voor Qlimax
Alleen ben ik er gewoon bang voor dat Qlimax niet door gaat volgend weekend :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Mag toch ook hopen dat Ticketswap snel wordt open gezet of dat Qdance zelf met een resale mogelijkheid komt oid. Ook een ticket gehaald voor een vriend die pas na de verkoop zijn werkrooster kreeg, beetje lullig als je in dat soort situaties niet een goede en betrouwbare manier hebt om je ticket te verkopen. Denk dat zowel verkopers als kopers niet echt zitten te wachten op handel op schimmige sites.

Je kunt ze nu verkopen

*Edit; Prijs daalt snel dus ik zou niet te lang wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
*Edit; Prijs daalt snel dus ik zou niet te lang wachten

Ja dit is echt rot. Ik heb mijne nu uiteindelijk verkocht voor €95 incl. fees. M'n ticket was een paar keer een half uur gereserveerd terwijl die als goedkoopste voor normale prijs stond en mensen terwijl dat zo was zelfs duurdere tickets hebben gekocht. Uiteindelijk dus toch een tientje verlies, maar ja. Ben er in ieder geval van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Vos schreef:
ik begin toch wel weer bang te worden voor de persco van vrijdag as :(

Je zal maar lekker geprikt hebben en vervolgens weer lekker niet op stap mogen. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 19:38 
 
Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
Vos schreef:
ik begin toch wel weer bang te worden voor de persco van vrijdag as :(

Je zal maar lekker geprikt hebben en vervolgens weer lekker niet op stap mogen. :lol: :lol:


In before 2G :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vos schreef:
ik begin toch wel weer bang te worden voor de persco van vrijdag as :(

Je zal maar lekker geprikt hebben en vervolgens weer lekker niet op stap mogen. :lol: :lol:


Zijn we net van Emre af, laat Ricktermaatje zich van z'n slechtste kant zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Enig idee hoeveel mensen een prik hebben laten zetten om maar weer dingen te mogen doen? Mijzelf meegeteld?

Zou daar vooral niet te lichtzinnig over denken...
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten