Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Enig idee hoeveel mensen een prik hebben laten zetten om maar weer dingen te mogen doen? Mijzelf meegeteld?

Zou daar vooral niet te lichtzinnig over denken...

Zullen we dit gewoon hier doen:
algemeen/corona-covid-19-topic-t69334.html

Hoef die shit niet in elke topic te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 23:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



Even geen corrie, maar een warming-up set! Misschien tegen beter in, maar toch hebben we met z'n 2-en even de tijd genomen met een potje erbij. Beetje line-up, beetje de sfeer en een beetje van onszelf Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 23:32 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Enig idee hoeveel mensen een prik hebben laten zetten om maar weer dingen te mogen doen? Mijzelf meegeteld?

Zou daar vooral niet te lichtzinnig over denken...

Zou iedereen gewoon ook moeten doen

Maar dit topic is daar niet voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 10:03 
 
Hardtraxxer

BorkLazer schreef:


Even geen corrie, maar een warming-up set! Misschien tegen beter in, maar toch hebben we met z'n 2-en even de tijd genomen met een potje erbij. Beetje line-up, beetje de sfeer en een beetje van onszelf Enjoy!


Net de set even geluisterd, maar klinkt prima leuke variatie van nummers van artiesten die die avond draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 11:54 
 
Hardtraxx Newbie

Ach ja, beter schaamteloze zelfpromotie dan Qovid in het Qlimax topic. :whistle:
Hele andere insteek van een warm-up dan die van de mannen hiervoor, maar ben er op wat verprutste teases na niet ontevreden over

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De nieuwe coronamaatregelen die tijdens de persconferentie vrijdag worden aangekondigd, zijn onder meer een verplichte placering en eerdere sluiting van de horeca, melden meerdere bronnen aan De Ondernemer.

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 21:03 
 
Hardtraxx Newbie

RoyAPO schreef:
De nieuwe coronamaatregelen die tijdens de persconferentie vrijdag worden aangekondigd, zijn onder meer een verplichte placering en eerdere sluiting van de horeca, melden meerdere bronnen aan De Ondernemer.

:thumbdown:


Maar vallen evenementen daar ook onder? Is wel echt een andere sector. Als we geluk hebben is voor evenementen nog steeds de keuze aan de lokale overheid. Aangezien Q-dance op de social best confident klinkt lijkt ingrijpen van Arnhem/Gelderland nog niet aan de hand. Heel erg wishful thinking dit hoor, zou er echt ziek van zijn als het wordt afgelast :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 22:31 
 
Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
De nieuwe coronamaatregelen die tijdens de persconferentie vrijdag worden aangekondigd, zijn onder meer een verplichte placering en eerdere sluiting van de horeca, melden meerdere bronnen aan De Ondernemer.

:thumbdown:

Daar word over gesproken maar is nog geen besluit over genomen staat bij die berichten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 23:17 
 
Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
RoyAPO schreef:
De nieuwe coronamaatregelen die tijdens de persconferentie vrijdag worden aangekondigd, zijn onder meer een verplichte placering en eerdere sluiting van de horeca, melden meerdere bronnen aan De Ondernemer.

:thumbdown:

Daar word over gesproken maar is nog geen besluit over genomen staat bij die berichten


Die lekken zijn anders tot nu toe altijd uitgekomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht t niet doorgaan (wat ik denk), hoop ik dat Q niet weer een jaar gaat uitstellen maar verplaatsen naar begin 2022 (mits nog plek in Gelredome)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vos schreef:
heggenschaar schreef:
RoyAPO schreef:
De nieuwe coronamaatregelen die tijdens de persconferentie vrijdag worden aangekondigd, zijn onder meer een verplichte placering en eerdere sluiting van de horeca, melden meerdere bronnen aan De Ondernemer.

:thumbdown:

Daar word over gesproken maar is nog geen besluit over genomen staat bij die berichten


Die lekken zijn anders tot nu toe altijd uitgekomen..


Het zit nu wel anders. Wat Roy noemt is een waarschijnlijk advies van het OMT. Het kabinet twijfelt daar zelf aan, bron: https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/1045 ... venementen .

En nu weer terug naar het covid topic jullie! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 01:01 
 
Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Mocht t niet doorgaan (wat ik denk), hoop ik dat Q niet weer een jaar gaat uitstellen maar verplaatsen naar begin 2022 (mits nog plek in Gelredome)

Op de plaats van hardbass (gok ik zo) willen ze xq Holland xxxl doen.

Maar verplaatsing qlimax lijkt me dan wel beter idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 01:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om nog even extra in de sfeer te komen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 10:44 
 
Hardtraxxer

https://www.nu.nl/coronavirus/6167142/o ... shuis.html

Grote kans dat het niet doorgaat, als ik dit artikel lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 11:07 
 
Hardtraxx Addict

TheRiVer schreef:
https://www.nu.nl/coronavirus/6167142/omt-adviseert-milde-en-korte-lockdown-kabinet-bespreekt-opties-in-catshuis.html

Grote kans dat het niet doorgaat, als ik dit artikel lees.

Ik hou nog een beetje hoop dat de regering daar nog niet aan wil.
Maar ben bang dat je gelijk hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Mod edit: verkeerde topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Zo te zien ziet Q dance het nog positief in want de eerste rental wagen is gespot op de webcam
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2021 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zullen we dit gewoon hier doen:
algemeen/corona-covid-19-topic-t69334.html

Hoef die shit niet in elke topic te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R.I.P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze meer dan een week opbouwtijd nodig hebben dan zie ik helaas begin volgend jaar geen mogelijkheid in de agenda van t Gelredome :cry:
Dan wordt t weer een jaar wachten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 08:08 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Als ze meer dan een week opbouwtijd nodig hebben dan zie ik helaas begin volgend jaar geen mogelijkheid in de agenda van t Gelredome :cry:
Dan wordt t weer een jaar wachten :x


Precies wat een ellende dit, welgeteld 1 feestje kunnen pakken tijdens de hele Corona pandemie.
En als het zo door blijft gaan heb ik er een hard hoofd in of het volgend jaar wel door kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 08:34 
 
Hardtraxx Newbie

Ze zijn echt niet goed hoor. Blijkbaar is het ethisch wel verantwoord om 1000en ondernemers te naaien i.p.v. iedereen een prik te verplichten. En natuurlijk zijn ze weer te laat met 2g en boosters. Hoe kan het dat andere landen hier al weken mee bezig zijn?? Lekker de jongeren naaien voor een ziekte die onder de ouderen (niet-gevaccineerd) laait. Helemaal klaar met het gezeik, ze doen niks goed :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Theaters mogen open blijven toch, ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rip Qlimax :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 10:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Theaters mogen open blijven toch, ;)

Afbeelding


Of dak open, heb je zelfs een openluchttheather? :)

:cry: :cry:
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten