Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 01:40 
 
Hardtraxx Newbie

TheRiVer schreef:
hurricane schreef:
ULTIMO schreef:
Q-dance geeft zelf op facebook aan dat ze verwachten gewoon door te kunnen gaan

Ik hang de vlag nog niet uit, over twee weken weer een persconferentie, in theorie kunnen daar nieuwe maatregelen komen per 19 november.
Maar laten we hopen dat t niet zo ver gaat komen


Laten we inderdaad hopen dat ze niet weer alle evenementen cancellen.
Kijk persoonlijk erg uit naar Qlimax na jaren afwezigheid eindelijk weer eens naar Qlimax.


Precies dit, we hopen natuurlijk dat het doorgaat, maar 12 november nieuwe persconferentie, nieuwe maatregelen... Maarja ze kunnen ook niet constant alles weer op slot gooien, ff proeven hoe het was en dan weer een half jaar niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds één ticket te koop voor normale prijs! PB.
Mocht het onverhoopt niet doorgaan vanwege die coronazooi en er komt een restitutie dan komt die uiteraard gewoon bij jou terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 17:50 
 
Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Nog steeds één ticket te koop voor normale prijs! PB.
Mocht het onverhoopt niet doorgaan vanwege die coronazooi en er komt een restitutie dan komt die uiteraard gewoon bij jou terecht.

Ik las in een reactie op fb dat ticketswap binnenkort mogelijk is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Joey schreef:
Nog steeds één ticket te koop voor normale prijs! PB.
Mocht het onverhoopt niet doorgaan vanwege die coronazooi en er komt een restitutie dan komt die uiteraard gewoon bij jou terecht.

Ik las in een reactie op fb dat ticketswap binnenkort mogelijk is

Dat zou wel prettig zijn mocht het kloppen. Begin nml al bang te worden dat ik er niet vanaf kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dit een nare ontwikkeling. Bij Wish een paar weken geleden was dit ook het geval. Wij wisten al lange tijd van te voren dat we niet konden, maar konden onze kaarten pas 3 dagen van te voren op TS zetten. Samen met 1000 anderen. Daardoor ruim 20 euro per kaart verlies gemaakt (wat aardig aantikt op 4 tickets).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 12:10 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het ook maar een beetje nare bedoeling inderdaad, voel me nou bijna gedwongen mijn kaart op Marktplaats te zetten, wat zo onbetrouwbaar als de neten is. Hier dus ook één ticket te koop voor normale prijs, ik heb hem nog niet geclaimd. PB maar bij interesse. Bij cancelatie komt de restitutie uiteraard bij jou terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit een beetje te kijken voor vervoer, maar NS heeft op 20 en 21 november werkzaamheden aan het spoor. Moet je dus met zo'n 'snelbus' heen en weer. Zie het alweer helemaal gebeuren dat je om 23:30 met honderden mensen jezelf zo'n bus in probeert te proppen. Misschien toch maar ff kijken voor een partybus dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Zit een beetje te kijken voor vervoer, maar NS heeft op 20 en 21 november werkzaamheden aan het spoor. Moet je dus met zo'n 'snelbus' heen en weer. Zie het alweer helemaal gebeuren dat je om 23:30 met honderden mensen jezelf zo'n bus in probeert te proppen. Misschien toch maar ff kijken voor een partybus dan :P

Door dit te lezen een hartverzakking gekregen en meteen even gekeken hoe het op onze route is, gelukkig geen werkzaamheden oid richting het zuiden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik het bij voorbaat al maar opgeef om überhaupt die avond nog thuis te kunnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 14:08 
 
Hardtraxx Addict

Nattehond schreef:
Denkeleda schreef:
Zit een beetje te kijken voor vervoer, maar NS heeft op 20 en 21 november werkzaamheden aan het spoor. Moet je dus met zo'n 'snelbus' heen en weer. Zie het alweer helemaal gebeuren dat je om 23:30 met honderden mensen jezelf zo'n bus in probeert te proppen. Misschien toch maar ff kijken voor een partybus dan :P

Door dit te lezen een hartverzakking gekregen en meteen even gekeken hoe het op onze route is, gelukkig geen werkzaamheden oid richting het zuiden :cool:

Hier dus wel
Maar er rijd een ice wel, dus 2,30 toeslag en gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Nattehond schreef:
Denkeleda schreef:
Zit een beetje te kijken voor vervoer, maar NS heeft op 20 en 21 november werkzaamheden aan het spoor. Moet je dus met zo'n 'snelbus' heen en weer. Zie het alweer helemaal gebeuren dat je om 23:30 met honderden mensen jezelf zo'n bus in probeert te proppen. Misschien toch maar ff kijken voor een partybus dan :P

Door dit te lezen een hartverzakking gekregen en meteen even gekeken hoe het op onze route is, gelukkig geen werkzaamheden oid richting het zuiden :cool:

Hier dus wel
Maar er rijd een ice wel, dus 2,30 toeslag en gaan

Ik zou dat 10 dagen vooraf nog eens checken in de reisplanner.
Bij werkzaamheden wordt de ICE meestal omgeleid en stopt niet in Arnhem
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 15:39 
 
Hardtraxx Addict

Er staat dat hij idd omgeleid word maar nog wel in Arnhem stopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnt dat de Defqon brug daar tijdelijk neergezet wordt, zodat je over de werkzaamheden heen kunt met de ICE. Miwer zal t.z.t. voor de foto's zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Er staat dat hij idd omgeleid word maar nog wel in Arnhem stopt

Hmm kan zijn dat ze dan omleiden via de goederenspoorlijn Betuweroute
Leuk ritje, beetje hangen in de bar van de ICE :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om de geruchtenmolen een beetje draaiende te houden… 2 \\// 1 set aansluitend aan de sound rush set aangezien ze nu samen een release hebben bij q-dance? NC - pillars of creation (atmozfears & sound rush remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Atmozfears - Reawakening kan natuurlijk eigenlijk niet ontbreken op Qlimax met dit thema. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 18:44 
 
Hardtraxx Newbie

Laten we hopen dat hij er niet is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 19:33 
 
Hardtraxx Addict

MarekNL schreef:
Laten we hopen dat hij er niet is

Zeker na het horen van die remix van pillars of creation :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 08:20 
 
Hardtraxxer

Bij de afgelopen Q-dance top 40 van oktober waren Adrenalize, Devin Wild en Vertille aanwezig voor sets na de top 40 voor een paar genodigde dediqated members. Ook ging het een aantal keer over Qlimax, misschien zijn deze 3 artiesten wel de surprise acts. Van mij mogen zij er alle 3 staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheRiVer schreef:
Bij de afgelopen Q-dance top 40 van oktober waren Adrenalize, Devin Wild en Vertille aanwezig voor sets na de top 40 voor een paar genodigde dediqated members. Ook ging het een aantal keer over Qlimax, misschien zijn deze 3 artiesten wel de surprise acts. Van mij mogen zij er alle 3 staan.


Gun het ze alle drie en wat mij betreft beter dan Atmozfears! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg heel licht het idee dat jullie liever niet willen dat Atmozfears komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Joey schreef:
Nog steeds één ticket te koop voor normale prijs! PB.
Mocht het onverhoopt niet doorgaan vanwege die coronazooi en er komt een restitutie dan komt die uiteraard gewoon bij jou terecht.

Ik las in een reactie op fb dat ticketswap binnenkort mogelijk is


Laten we het hopen, zit ook nog met twee kaartjes in m'n maag omdat m'n vriendin en ik niet kunnen.
Mocht iemand interesse hebben, verkoop ze voor de normale prijs. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Krijg heel licht het idee dat jullie liever niet willen dat Atmozfears komt.

Niet zo gek als je z'n releases van de laatste jaren hoort natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Denkeleda schreef:
Krijg heel licht het idee dat jullie liever niet willen dat Atmozfears komt.

Niet zo gek als je z'n releases van de laatste jaren hoort natuurlijk.


Vind z'n releases echt mega sterk de laatste jaren. Met uitschieter de remix van Pillars :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheRiVer schreef:
Bij de afgelopen Q-dance top 40 van oktober waren Adrenalize, Devin Wild en Vertille aanwezig voor sets na de top 40 voor een paar genodigde dediqated members. Ook ging het een aantal keer over Qlimax, misschien zijn deze 3 artiesten wel de surprise acts. Van mij mogen zij er alle 3 staan.


En weer lees ik de naam Vertile maar deze naam is toch (nog) veel te klein voor Qlimax?
Ik zeg niet dat het de gouden standaard is maar op facebook kun je toch wel zien hoe populair een artiest is.
Lijkt me een belangrijke graadmeter aangezien alleen de grootste en populairste namen op Qlimax staan.
Adrenalize en Devin Wild zijn ook niet de allergrootste namen maar zitten beide rond de 120.000 volgers, Vertile heeft er 3000. En in vergelijking met de namen waarvan we weten dat ze er staan is het verschil ook gigantisch:

Ran-D : 445.000
Sefa : 178.000
Sub Zero Project. : 270.000
D-Block & S-te-Fan : 590.000
Rebelion : 105.000 volgers
D-Sturb & Act of Rage. : 90.000 & 161.000
Villain : 242.000
The Qreator : heeft geen pagina

Dit sluit absoluut niet uit dat hij op Qlimax staat maar geeft imo wel aan dat Vertile een veel kleinere naam is in vergelijking met de gevestigde namen die er staan. Zul je net zien dat ie er echt staat xd
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten