Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Of dak open

Doe mij maar open zijkant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Rip Qlimax :cry:

Dan ga ik rellen in de hel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 13:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
TkTT schreef:
Of dak open

Doe mij maar open zijkant.

Ja Tom, hij is open aan de zijkant!

Edit: Even wat offtopic Covid-gerelateerde zaken weggehaald. Hou het aub ontopic hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 17:33 
 
Hardtraxxer

:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
:cry: :cry:


1 voordeel, geen stront in je nek dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Goku schreef:
:cry: :cry:


1 voordeel, geen stront in je nek dit jaar

:lol: oh man wat een verhaal ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIP Qlimax...

Evenementen mogen plaatsvinden, maar tot 1800 met max 1250 mensen per zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb zelf geen ticket gekocht, maar wat is dit godverdomme kut godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
QLIMAX THE REAWAKENING HAS BEEN CANCELLED
Our worst nightmare has just become reality… Qlimax The Reawakening will not take place this year. What might have been the most memorable edition in the history of Qlimax, turned out to be one of the biggest disappointments we’ve ever experienced.

When the Dutch event industry came back to life in September, we felt confident again about Qlimax. It was the start of an intense, but awesome period during which we worked nearly non-stop with the involved artists, creatives and all the other parties that are essential to the creation of Qlimax. We finally rediscovered the energy that was lost for so long as we were counting down the days until November 20th. It’s a heavy setback that the Dutch government pulls the plug one week before our event. Production in the GelreDome was well under way while our show & live team had been working day and night to lay the finishing touch to Qlimax’s signature shows. Even now, we’re struggling with finding the right words to describe how we feel. Throughout this pandemic, we’ve had multiple cancellations, but this one certainly delivers the biggest blow.

For those in possession of a Qlimax ticket: you’ll receive more information by email about the refund of your order within two weeks. We understand that this news hits you guys just as hard as us. Please know that we’re here for you and that we’ll always stay aligned as disciples of Qlimax, especially in times like this.

For now, there’s not much more to do for us than to drink the pain away with the entire team and forget about this situation. Thank you for your dedication and support, we truly hope to see you soon.

Q-dance


https://www.q-dance.com/en/news/qlimax- ... -cancelled
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:cry: :cry: Vind het voor mezelf heel jammer maar ik leef eigenlijk vooral heel erg mee met de artiesten en organisatie die hun maanden werk nu zo zien verdampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer een dikke domper voor Q-dance in het bijzonder. Ben benieuwd of de hotelpackages ook verschoven worden. Anders zal het een weekendje Veluwe worden of een demotje bijwonen. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat het er aan zat te komen blijft het ongelofelijk zuur en klote :cry: :cry:
Hoeveel klappen kun je verwerken als organisatie :(
Hopelijk blijven de gekochte kaarten wel geldig voor de volgende editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 21:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ondanks dat het er aan zat te komen blijft het ongelofelijk zuur en klote :cry: :cry:
Hoeveel klappen kun je verwerken als organisatie :(
Hopelijk blijven de gekochte kaarten wel geldig voor de volgende editie.

Het is echt niet normaal ook inderdaad. Dit moet zeker voor de organisatie een grote klap zijn, zeker omdat het vorig weekend bijvoorbeeld nog prima kon allemaal, ineens zitten we weer in 2020 waar niks mocht.

Hopelijk blijft het eerst bij 3 weken, zodat ze in ieder geval weer een beetje in de toekomst kunnen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Hopelijk blijft het eerst bij 3 weken.


Ik heb het gevoel dat we dit eerder hebben gehoord? :/

Waar staan we volgend jaar? Als Q-dance zijnde zou ik geld voor mijn eieren kiezen en Qlimax niet meer houden (in herfst of winter) :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 21:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
The Venator schreef:
Hopelijk blijft het eerst bij 3 weken.


Ik heb het gevoel dat we dit eerder hebben gehoord? :/

Waar staan we volgend jaar? Als Q-dance zijnde zou ik geld voor mijn eieren kiezen en Qlimax niet meer houden (in herfst of winter) :cry:

Nee lijkt me inderdaag te risicovol.
En ja we weten allemaal dat die drie weken bullshit is en het waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer volledig opengaat zoals voor deze persco.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Qlimax niet meer houden in herfst of winter
Zo lang de pandemie nog duurt zou dit mss geen slecht idee zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2021 00:44 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.nrc.nl/nieuws/2021/11/12/stoppen-na-een-dag-opbouwen-qlimax-sneuvelt-a4065341
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2021 10:49 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
simon10pont schreef:
The Venator schreef:
Hopelijk blijft het eerst bij 3 weken.


Ik heb het gevoel dat we dit eerder hebben gehoord? :/

Waar staan we volgend jaar? Als Q-dance zijnde zou ik geld voor mijn eieren kiezen en Qlimax niet meer houden (in herfst of winter) :cry:

Nee lijkt me inderdaag te risicovol.
En ja we weten allemaal dat die drie weken bullshit is en het waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer volledig opengaat zoals voor deze persco.

Ziet er naar uit dat het dan 2g gaat zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2021 11:01 
 
Hardtraxxer

Nee 5G, dan worden we allemaal geactiveerd voor de nwo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2021 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Zuur om dat verhaal zo te lezen :cry:

Ben wel blij met een digitale editie, heb daar stiekem toch wel een beetje zin in bij gebrek aan beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2021 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:


Toch altijd leuk (ookal is het nieuws zelf niet zo leuk) dat NRC vaak mooie, serieuze artikelen hierover kan schrijven, zonder maar één woord te reppen over drugs of 'boem-boem-boem-muziek.'
En veel lof voor Q-Dance dat ze gelijk omschakelen en er toch een digitaal evenement van proberen te maken. Ik verwacht er niet veel van, maar er kan dan in ieder geval zaterdag toch nog lekker gestampt worden met een biertje in de hand :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2021 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digitale editie zou ik wel erg vermakelijk vinden! Is het al zeker of die dan ook deze zaterdag plaats zal gaan vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2021 11:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Digitale editie zou ik wel erg vermakelijk vinden! Is het al zeker of die dan ook deze zaterdag plaats zal gaan vinden?


Zou hier ook nog wel een kleine bijdrage voor willen neerleggen (zoals vorig jaar)!
Kunnen we volgende week toch nog thuis soort Qlimax maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2021 20:07 
 
Hardtraxx Crew

Q-Dance schreef:
Disciples, we’ve got you covered. After last week’s devastating news, we picked ourselves up and immediately started working on one of the biggest challenges we’ve ever faced: creating a true Qlimax experience within one week. With the preparations well underway, we call upon you to take part in the ritual this Saturday.
The complete online experience will be free to watch for the entire world, aligning souls from every corner of the globe. Stay tuned for more information.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2021 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet verwacht, hele gave actie om dit niet achter Qdance Network paywall te smijten.

Zouden ze dit in het Gelredome doen?

Denk dat als ze een 'vrije gift' link er bij knallen dat men ook best bereid is wat te betalen voor de stream.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten