Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:51 
 

Valt nog wel mee hoor. Iemand wou hier ooit zijn Qlimax kaartje voor €150 kwijt. Gerucht gaat dat die jongen er nog niet van kan slapen ;)
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Casp schreef:
Broken Balance schreef:
Casp schreef:
Wat zijn dit voor trieste reacties? ik heb hem voor zoveel gekocht op ticketswap voor een vriend die nu niet meer gaat. :thumbdown:


Kijk bij het aanbod topic waarom er zo wordt gereageerd. We hebben regels hier.
Originele verkoopprijs + maximaal 15% van de originele verkoopprijs.

Dus dat is 63,75


duidelijk, thanks. toch niet normaal hoe er wordt gereageerd hier.. maargoed


Snap het aan de ene kant wel, €72,50 is aardig overdreven veel voor een kaartje van 55 euro. xd
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Valt nog wel mee hoor. Iemand wou hier ooit zijn Qlimax kaartje voor €150 kwijt. Gerucht gaat dat die jongen er nog niet van kan slapen ;)


Zit die gast hier eigenlijk nog?
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Duidelijk Hardtraxx niet gewend dan. Snap het aan de ene kant wel, €72,50 is aardig overdreven veel voor een kaartje van 55 euro. xd


Ben ik helemaal met je eens. Maar aangezien ze zo moeilijk te verkrijgen zijn dacht ik dat er hier op HT wel mensen zouden zijn die het toch graag willen hebben.

Jongens als ik winst wilde maken zou ik hem wel op viagogo zetten :whistle:
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:06 
 

Basshunterzz schreef:
bloemkool schreef:
Valt nog wel mee hoor. Iemand wou hier ooit zijn Qlimax kaartje voor €150 kwijt. Gerucht gaat dat die jongen er nog niet van kan slapen ;)


Zit die gast hier eigenlijk nog?

Volgens mij niet. Weet zijn username niet eens meer xd
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Citaat:
Duidelijk Hardtraxx niet gewend dan. Snap het aan de ene kant wel, €72,50 is aardig overdreven veel voor een kaartje van 55 euro. xd


Ben ik helemaal met je eens. Maar aangezien ze zo moeilijk te verkrijgen zijn dacht ik dat er hier op HT wel mensen zouden zijn die het toch graag willen hebben.

Jongens als ik winst wilde maken zou ik hem wel op viagogo zetten :whistle:

Leuk, maar daar ben jij echt niet degene die de meeste winst maakt ;)
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Basshunterzz schreef:
bloemkool schreef:
Valt nog wel mee hoor. Iemand wou hier ooit zijn Qlimax kaartje voor €150 kwijt. Gerucht gaat dat die jongen er nog niet van kan slapen ;)


Zit die gast hier eigenlijk nog?

Volgens mij niet. Weet zijn username niet eens meer xd


Syztrax heette hij.
feesten/qlimax-immortal-essence-23-11-2013-gelredome-arnhem-t38703-200.html#p1261215
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:07 
 
Hardtraxx Newbie

Casp schreef:
Wat zijn dit voor trieste reacties? ik heb hem voor zoveel gekocht op ticketswap voor een vriend die nu niet meer gaat. :thumbdown:


Ik zou gewoon zeggen dat diegene dat kaartje betaald en dat hij hem dan zelf kan gaan verkopen. Dan kost het jou iig geen geld. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax:
Laatst online 11-11-2014, Qlimax heeft ie dus niet gehaald
Aantal berichten 666 xd

Begin weer te grinniken als ik eraan denk :D
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:04 
 
Hardtraxxer

Al zin in Qapital. Nog ff geduuuuuuld
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:54 
 
Hardtraxxer

Toch nog besloten dat ik hier naar toe ga als ik een ticket kan vinden
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

N iels schreef:
Toch nog besloten dat ik hier naar toe ga als ik een ticket kan vinden


succes :P, misschien dat je kans hebt op de dag zelf als mensen afzeggen bijv. door ziekte ofzo
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst maar es masters zien te overleven, maar god wat heb ik nu alweer zin in qapital :love:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 17:07 
 
Hardtraxxer

Hier mog mensen met een kaartje over ?
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Syztrax:
Laatst online 11-11-2014, Qlimax heeft ie dus niet gehaald
Aantal berichten 666

Syztrax was de duivel? :o
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ben ondertussen ook goed geworden in het los gaan met een bekertje in mijn handen. :D

Misschien iets als dit aanschaffen?

Even een tip die ik op Emporium van iemand kreeg: Neem een pringlesdop mee. Pasr precies over een beker en blijft ook goed zitten :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Even een tip die ik op Emporium van iemand kreeg: Neem een pringlesdop mee. Pasr precies over een beker en blijft ook goed zitten :thumbsup:


Hout_Hakker schreef:
Ze verkopen dit jaar ook flesjes water heb ik net via de mail gehad van Q-Dance.

Hi Kasper,

Er worden zowel flesjes als bekers met water verkocht.

Grtz!
Q-dance
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frisdranken, bier etc. zijn toch gewoon bekers ;)
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Frisdranken, bier etc. zijn toch gewoon bekers ;)


Dat is serieus echt een goeie tip haha! Ik ga het proberen!

(als je dus een idioot met twee bekertjes bier met pringles doppen langs ziet komen dan weet je dat ik het ben >.< )
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Even een tip die ik op Emporium van iemand kreeg: Neem een pringlesdop mee. Pasr precies over een beker en blijft ook goed zitten :thumbsup:


Hout_Hakker schreef:
Ze verkopen dit jaar ook flesjes water heb ik net via de mail gehad van Q-Dance.

Hi Kasper,

Er worden zowel flesjes als bekers met water verkocht.

Grtz!
Q-dance

Ik vind het knap dat Q-Dance dit durft te zeggen aangezien ze gebruik maken van de bars van het Ziggo Dome. Zij kunnen de Ziggo Dome niet opeens flesjes water laten verkopen als dat niet standaard in het assortiment opgenomen is.

Edit:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Frisdranken, bier etc. zijn toch gewoon bekers ;)


Je hebt gelijk, beetje kortzichtig van mij :p Dacht dat het alleen om water ging ;)
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fuzzylogic schreef:
Frisdranken, bier etc. zijn toch gewoon bekers ;)


Dat is serieus echt een goeie tip haha! Ik ga het proberen!

(als je dus een idioot met twee bekertjes bier met pringles doppen langs ziet komen dan weet je dat ik het ben >.< )

Je moet er natuurlijk keihard in gaan knijpen, maar je kunt je glas gewoon op de kop houden zonder dat de dop los laat bv. dus het sluit aardig goed :P
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Pringles dop vind ik wel een goede tip, denk dat ik dat zaterdag ga proberen. Scheelt toch wat bier dat uit m'n beker valt. :P
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah geweldig als iedereen met beker met pringles dop op loopt :lol:
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hahah geweldig als iedereen met beker met pringles dop op loopt :lol:


Haha dan pik je de Harde Trekkers er zo uit :lol: Gezellig man!
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten