Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziggo Dome beheert de barren + nemen de Ziggo Dome muntjes in.
Dus ik denk dat het gewoon bekers worden ipv flesjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*gaat vlug pringles aandelen kopen voordat alle HT'ers en meelezers de pringles dozen opkopen* :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 15:37 
 
Hardtraxxer

Ik heb mijn ticket binnen dus ook aanwezig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:
Hahah geweldig als iedereen met beker met pringles dop op loopt :lol:


Haha dan pik je de Harde Trekkers er zo uit :lol: Gezellig man!

Ja precies zo kom je leden indd tegen. Best grappig lijkt me als iemand naast je bij de bar ook deksel van pringels op een bekertje zet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben tegen het eind van de week waarschijnlijk niet ziek meer dus toch lekker aanwezig op Qapital. :D Eerste Hardtraxxer die mij aanspreekt zaterdag krijgt een biertje van me. Mocht je geen bier drinken, drink ik hem wel voor je op.

Hoop dat B-Front, Main Concern en Deetox en Delete (beide zaal 2) niet tegelijk staan met elkaar. Zijn toch wel de 4 acts die ik het liefst wil zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Eerste Hardtraxxer die mij aanspreekt zaterdag krijgt een biertje van me. Mocht je geen bier drinken, drink ik hem wel voor je op.

Waar herken ik je aan? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Loop er hoogstwaarschijnlijk weer zo bij. :P Zonder de bril dan. Zal zaterdagmiddag nog even deze post quoten met definitieve outfit maar denk niet dat het verandert. Ik dacht post het nu maar alvast anders vergeet ik het. :P Schoenen zijn trouwens wit met rood. Foto is wel al een jaar oud dus lijk (misschien) ietsjes ouder, maar denk niet dat het echt veel verschil maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht iemand last minute zijn kaartje verkopen , let me know.

Kan wel constant f5en op ticketswap maar niet echt handig met een tentamenweek.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh oh oh wat heb ik er weer zin in :yay: Deze week kan me nie snel genoeg voorbij gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 10:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Mocht iemand last minute zijn kaartje verkopen , let me know.

Kan wel constant f5en op ticketswap maar niet echt handig met een tentamenweek.. :thumbdown:


Pagemonitor en een laptop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Duke schreef:
Mocht iemand last minute zijn kaartje verkopen , let me know.

Kan wel constant f5en op ticketswap maar niet echt handig met een tentamenweek.. :thumbdown:


Pagemonitor en een laptop.


Pagemonitor werkt niet meer op ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Add-on gebruiken die de pagina elke x seconden refreshed en dan op 3 seconden zetten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:33 
 

Timetable:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Add-on gebruiken die de pagina elke x seconden refreshed en dan op 3 seconden zetten ofzo.

Held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:34 
 
Hardtraxxer

Zal er dit jaar weer een livestream komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogelijk uitstapje voor een half uurtje naar Delete na de anthem show en dan weer terug om optijd te zijn voor b-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fijne time table, alleen crypsis live zo vroeg snap ik niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien omdat ik hier niet heen gaat, maar waarom zijn altijd Radical en Warface als laatste?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zaal 2 en 3 zo vroeg dicht? Je kon ook gewoon iedereen 1,5 uur geven. Nou stroomt zaal 1 om 5 uur helemaal vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien omdat ik hier niet heen gaat, maar waarom zijn altijd Radical en Warface als laatste?


Jammerlijk inderdaad, grijpen ze al gauw naar hun 'standaard' afsluitset. RR die eerder in een TT staat gepland, gooit vaak nog wel eens wat oude kneiters erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als Luna unlocked niet draait ga ik direct naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:31 
 

Wel jammer dat er zoveel half uurs sets zijn op de main.. Krijg je weer de bekende hitjesparade :/ Had dan wat leuke vs.'s gedaan en anderhalf uur! Worden de sets leuker van :cool: Maaaaar wel zin in! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
iMark schreef:
Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien omdat ik hier niet heen gaat, maar waarom zijn altijd Radical en Warface als laatste?


Jammerlijk inderdaad, grijpen ze al gauw naar hun 'standaard' afsluitset. RR die eerder in een TT staat gepland, gooit vaak nog wel eens wat oude kneiters erop.


Als Warface net zo afsluit als op Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als Luna unlocked niet draait ga ik direct naar huis.

En als hij die als afsluiter draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Als Luna unlocked niet draait ga ik direct naar huis.


En als hij die wel draait blijf je nog langer staan zonder muziek?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten