Ziggo Dome beheert de barren + nemen de Ziggo Dome muntjes in.
Dus ik denk dat het gewoon bekers worden ipv flesjes.
Dus ik denk dat het gewoon bekers worden ipv flesjes.
Ja precies zo kom je leden indd tegen. Best grappig lijkt me als iemand naast je bij de bar ook deksel van pringels op een bekertje zetwrote:Haha dan pik je de Harde Trekkers er zo uitwrote:Hahah geweldig als iedereen met beker met pringles dop op looptGezellig man!
Waar herken ik je aan?wrote:Eerste Hardtraxxer die mij aanspreekt zaterdag krijgt een biertje van me. Mocht je geen bier drinken, drink ik hem wel voor je op.

Pagemonitor en een laptop.wrote:Mocht iemand last minute zijn kaartje verkopen , let me know.
Kan wel constant f5en op ticketswap maar niet echt handig met een tentamenweek..
Pagemonitor werkt niet meer op ticketswap.wrote:Pagemonitor en een laptop.wrote:Mocht iemand last minute zijn kaartje verkopen , let me know.
Kan wel constant f5en op ticketswap maar niet echt handig met een tentamenweek..

Held.wrote:Add-on gebruiken die de pagina elke x seconden refreshed en dan op 3 seconden zetten ofzo.
Jammerlijk inderdaad, grijpen ze al gauw naar hun 'standaard' afsluitset. RR die eerder in een TT staat gepland, gooit vaak nog wel eens wat oude kneiters erop.wrote:Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien omdat ik hier niet heen gaat, maar waarom zijn altijd Radical en Warface als laatste?
Als Warface net zo afsluit als op Loudnesswrote:Jammerlijk inderdaad, grijpen ze al gauw naar hun 'standaard' afsluitset. RR die eerder in een TT staat gepland, gooit vaak nog wel eens wat oude kneiters erop.wrote:Ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien omdat ik hier niet heen gaat, maar waarom zijn altijd Radical en Warface als laatste?
En als hij die als afsluiter draait?wrote:Als Luna unlocked niet draait ga ik direct naar huis.
En als hij die wel draait blijf je nog langer staan zonder muziek?wrote:Als Luna unlocked niet draait ga ik direct naar huis.