Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


This trailer features a preview of the QAPITAL 2015 anthem.

Q-Dance schreef:
RAW Ravers unite! On the 4th of April 2015, the Amsterdam Ziggo Dome will set the stage for the third edition of the largest raw hardstyle gathering in the world. Join the ranks: “We Are QAPITAL”


Datum: 4 April 2015
Tijd: 22.00-7.00u
Locatie: Ziggo Dome Amsterdam
Leeftijd: 18+
Ticksale: 27 December 2014 13:00u
Bron: Q-dance Facebook / Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, die is snel.
Wilde er al een aanmaken van Qapital alleen is nu niet meer nodig. :D
Zal die trailer is ff bekijken maar denk dat dit evenement ook wel eens gaaf is om mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gunz 4 hire / Ran-D Anthem?

200% bij, beste feestje van 2014 was dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het een E-Force-achtig tintje hebben het eerste deel. Misschien een nieuw stijltje. Verder zou het ook Ran-d kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg line up afhankelijk, verder hoop ik dat de stage niet weer in het midden staat.
Was vorig jaar namelijk veel te weinig ruimte, gelukkig was het op de vip wel goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daniel schreef:
Heel erg line up afhankelijk, verder hoop ik dat de stage niet weer in het midden staat.
Was vorig jaar namelijk veel te weinig ruimte, gelukkig was het op de vip wel goed te doen.


Ik hoop dat het podium juist in het midden staat, enigste feest wat dat doet volgens mij.
Daarnaast hebben ze het nu 'al' 2 jaar gedaan dus zullen ze het blijven doen als het goed uitgepakt is.
Hopelijk is de kaartverkoop onder de 50 euro.

- Heb even gekeken op PartyFlock van vorig jaar, voorverkoop was 52,50 en VIP 67,50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Daniel schreef:
Heel erg line up afhankelijk, verder hoop ik dat de stage niet weer in het midden staat.
Was vorig jaar namelijk veel te weinig ruimte, gelukkig was het op de vip wel goed te doen.


Ik hoop dat het podium juist in het midden staat, enigste feest wat dat doet volgens mij.
Daarnaast hebben ze het nu 'al' 2 jaar gedaan dus zullen ze het blijven doen als het goed uitgepakt is.
Hopelijk is de kaartverkoop onder de 50 euro.

- Heb even gekeken op PartyFlock van vorig jaar, voorverkoop was 52,50 en VIP 67,50.


Dat klopt, is wel uniek, maar heb veel mensen zich zien irriteren omdat ze niet los konden gaan. Maar goed dat was bij de kant tegen de vip aan. Misschien was het ergens anders goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk geen moment te weinig ruimte gehad vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Ik heb eigenlijk geen moment te weinig ruimte gehad vorig jaar.


Ik ook niet =/

Dit was voor mij trouwens het beste feest van 2014 tot nu toe, 100% aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:28 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Duke schreef:
Ik heb eigenlijk geen moment te weinig ruimte gehad vorig jaar.


Ik ook niet =/

Dit was voor mij trouwens het beste feest van 2014 tot nu toe, 100% aanwezig!

Ik ook niet, had alle ruimte
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het anthem van Adaro is, vgm herken ik hem onder die hoodie met die pers foto die hij vandaag als profiel foto zette.

maar kan ver gezocht zijn.

En de sounds van bijv. my soul to take zou je bijna 1 op 1 naast de sounds van ran/d gunz4hire van tegenwoordig kunnen leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop dat Delete er ook staat, heeft hij wel verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik denk dat het anthem van Adaro is, vgm herken ik hem onder die hoodie met die pers foto die hij vandaag als profiel foto zette.

maar kan ver gezocht zijn.

En de sounds van bijv. my soul to take zou je bijna 1 op 1 naast de sounds van ran/d gunz4hire van tegenwoordig kunnen leggen.


Ik dacht het ook inderdaad, maar hij heeft natuurlijk 2 jaar geleden (samen met B-Front) ook al het anthem gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste gok is E-Force & Adaro. Of is dat niet mogelijk? :P Ran-D ipv Adaro zou ook goed kunnen, maar die sound vanaf 1:36 doet me denken aan Worth Fighting For.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mijn eerste gok is E-Force & Adaro. Of is dat niet mogelijk? :P Ran-D ipv Adaro zou ook goed kunnen, maar die sound vanaf 1:36 doet me denken aan Worth Fighting For.


This trailer features a preview of the QAPITAL 2014 anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 23:26 
 

Hunto schreef:
Hoop dat Delete er ook staat, heeft hij wel verdiend.


:lol:

OT: Ik gok Adaro :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok op E-Force.
Misschien wel aanwezig als de line up goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
This trailer features a preview of the QAPITAL 2014 anthem


Grappig joh. Vooral 3x neerzetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk nogsteeds ran-d & adaro
Daniel schreef:
Heel erg line up afhankelijk, verder hoop ik dat de stage niet weer in het midden staat.
Was vorig jaar namelijk veel te weinig ruimte, gelukkig was het op de vip wel goed te doen.

het enige waar dit feest uniek in is is met de plek van het podium.. dat gaan ze echt niet veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik denk dat het anthem van Adaro is, vgm herken ik hem onder die hoodie met die pers foto die hij vandaag als profiel foto zette


Ik dacht ook meteen aan Adaro toen ik die gast met hoodie zag. Klinkt ook wel Adaro-achtig.

OT: nog nooit naar Qapital geweest, mij lijkt die stage in het midden juist wel een keer gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 02:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
RAW Ravers unite!


Stefan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 02:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Hunto schreef:
Hoop dat Delete er ook staat, heeft hij wel verdiend.


:lol:

OT: Ik gok Adaro :whistle:


Wat is er zo grappig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 07:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een zekerheidje. Die stage in het midden is juist wel vet. Komt de hele show er omheen wel ten goede vind ik. Afgelopen keer en vorig jaar waren in ieder geval erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 10:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben bang dat het weer zo'n standaard line up wordt. In april zijn Hardfest en Hardshock (wil ik liever heen) ook al dus wordt dit in dat geval niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Rickzel schreef:
Ik denk dat het anthem van Adaro is, vgm herken ik hem onder die hoodie met die pers foto die hij vandaag als profiel foto zette.

maar kan ver gezocht zijn.

En de sounds van bijv. my soul to take zou je bijna 1 op 1 naast de sounds van ran/d gunz4hire van tegenwoordig kunnen leggen.


Ik dacht het ook inderdaad, maar hij heeft natuurlijk 2 jaar geleden (samen met B-Front) ook al het anthem gemaakt.


ja bedacht ik me vanmorgen ook, totaal niet aan gedacht :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten