Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dhrick schreef:
kevin-field schreef:
Vind ik ook, beter dan een aftermovie, die volledige sets. Leuk om dit n's een keer met wat vrienden en wat bier te bekijken.


Prima, goed idee!


Oké kom je vrijdag je set van E-Force kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 22:49 
 
Hardtraxx Newbie

kevin-field schreef:
dhrick schreef:
kevin-field schreef:
Vind ik ook, beter dan een aftermovie, die volledige sets. Leuk om dit n's een keer met wat vrienden en wat bier te bekijken.


Prima, goed idee!


Oké kom je vrijdag je set van E-Force kijken?


Ja prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 16:54 
 

mag ik ook komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem wel een zak paprika chips en een fles kinderchampagne mee als ik mag komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DV8: "Exit Mind this ones for you brother"

Weet niet precies wat er met hem was, maar gaf me op dat moment wel kippenvel... Nog steeds jammer dat hij niet kon draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 14:40 
 

Zo die TBA klinkt lekka :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Zo die TBA klinkt lekka :drool:


Freakz @ Night - TBA 2 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is tba 1 dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Wat is tba 1 dan


Dat bleek Rawness te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus als er geen tba 1 meer is, dan kan er toch ook geen tba 2 zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dus als er geen tba 1 meer is, dan kan er toch ook geen tba 2 zijn


ik denk dat ze de originele benaming na hardbass aanhouden omdat het anders te verwarrend wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou oke dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
mag ik ook komen?


Ja hoor, je kan je fiets of auto achterom zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 21:32 
 
Hardtraxx Newbie

kevin-field schreef:
bloemkool schreef:
mag ik ook komen?


Ja hoor, je kan je fiets of auto achterom zetten.


We zijn begonnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SETZZZZ

https://soundcloud.com/qdance/tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aftermovie

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen enkel shot uit zaal 2 of 3 terwijl het daar een stuk harder los ging. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zaal 3 kon je nou niet echt een zaal noemen :lol:
maar een shotje uit zaal 2 was wel leuk geweest. Ondanks dat gewoon weer genieten als ik dit zie
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten