Oké kom je vrijdag je set van E-Force kijken?wrote:Prima, goed idee!wrote:Vind ik ook, beter dan een aftermovie, die volledige sets. Leuk om dit n's een keer met wat vrienden en wat bier te bekijken.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
DHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2013
- last seen Apr 2016
Ja prima!wrote:Oké kom je vrijdag je set van E-Force kijken?wrote:Prima, goed idee!wrote:Vind ik ook, beter dan een aftermovie, die volledige sets. Leuk om dit n's een keer met wat vrienden en wat bier te bekijken.
-
B
mag ik ook komen?
Ik neem wel een zak paprika chips en een fles kinderchampagne mee als ik mag komen.
DV8: "Exit Mind this ones for you brother"
Weet niet precies wat er met hem was, maar gaf me op dat moment wel kippenvel... Nog steeds jammer dat hij niet kon draaien...
Weet niet precies wat er met hem was, maar gaf me op dat moment wel kippenvel... Nog steeds jammer dat hij niet kon draaien...
-
A
Zo die TBA klinkt lekka 
Freakz @ Night - TBA 2wrote:Zo die TBA klinkt lekka
Dat bleek Rawness te zijnwrote:Wat is tba 1 dan
Dus als er geen tba 1 meer is, dan kan er toch ook geen tba 2 zijn
ik denk dat ze de originele benaming na hardbass aanhouden omdat het anders te verwarrend wordtwrote:Dus als er geen tba 1 meer is, dan kan er toch ook geen tba 2 zijn
Ja hoor, je kan je fiets of auto achterom zetten.wrote:mag ik ook komen?
-
DHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2013
- last seen Apr 2016
We zijn begonnen!wrote:Ja hoor, je kan je fiets of auto achterom zetten.wrote:mag ik ook komen?
Geen enkel shot uit zaal 2 of 3 terwijl het daar een stuk harder los ging. :')