Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Ik bedoel meer dat je Main Concern en Jason Payne (helaas) niet elke week in een plaatselijke discotheek ziet zoals Rickzel suggereert (ook al overdrijft hij). 50 euro is natuurlijk wel veel te veel voor een discotheek dus ik ging in deze uit van een normaal prijsje.


nee Main Concern is natuurlijk super gaaf! Die zie je niet elke week! Maar zou zelf niet zo snel in area 2 of 3 gaan staan op een feest als Qapital.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Klopt maar voor die €50 zou ik in beide lolzweethokken niet gaan staan. Al helemaal niet als je ook nog moet gaan soebatten om alsjeblieft naar binnen te mogen (als voorheen).


Die 2e area valt echt wel mee qua zweethok
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 11:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hou van lekkere natte blote mannelijke bovenlijven om mij heen. Is het dan wel de 50 euro waard?
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even de timetable afwachten, mssn nog een last-minute deze.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ik hou van lekkere natte blote mannelijke bovenlijven om mij heen. Is het dan wel de 50 euro waard?


Dan moet je in heel andere clubs zijn >.<
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat je niet meer met de lift hoeft maakt de kans wel groter dat ik even in de andere area's ga kijken. Even zien wie er tegenover outbreak staan bijvoorbeeld.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 10:30 
 
Hardtraxx Newbie

Ze verkopen dit jaar ook flesjes water heb ik net via de mail gehad van Q-Dance.
Citaat:
Hi Kasper,

Er worden zowel flesjes als bekers met water verkocht.

Grtz!
Q-dance
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zwaar veel zin in! :D

Hoor dat de bass aardig knalt hier?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die klapt er lekker op ja. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hout_Hakker schreef:
Ze verkopen dit jaar ook flesjes water heb ik net via de mail gehad van Q-Dance.


Pfieww ik was al bang dat ik me water uit een bekertje moest drinken. :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 13:16 
 
Hardtraxx Newbie

Ramirez schreef:
Hout_Hakker schreef:
Ze verkopen dit jaar ook flesjes water heb ik net via de mail gehad van Q-Dance.


Pfieww ik was al bang dat ik me water uit een bekertje moest drinken. :lol: :lol: :lol:


Ja dat vond ik vorig jaar toch wel aardig klote aangezien ik niet in 1x al dat water naar achter gooi, en om dan een tijd stil te gaan staan omdat je anders alles uit je beker knikkert is ook zo wat.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plastic bierflesjes zou een keer een verbetering zijn, lekker lauw na een tijdje, maar beter dan je biertje atten bij elk vet nummer dat langs komt :lol:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:57 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Plastic bierflesjes zou een keer een verbetering zijn, lekker lauw na een tijdje, maar beter dan je biertje atten bij elk vet nummer dat langs komt :lol:


Zo herkenbaar :lol:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Heb inmiddels wel een vaste hand weten te creeën tijdens het los gaan die vergelijkbaar is met dit filmpje >.<
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ondertussen ook goed geworden in het los gaan met een bekertje in mijn handen. :D

Misschien iets als dit aanschaffen?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ben ondertussen ook goed geworden in het los gaan met een bekertje in mijn handen. :D

Misschien iets als dit aanschaffen?


Haha ja dat is nou precies waar ik naar op zoek ben. Hardtraxx kickstarter projectje starten dan maar :lol:
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb nog 1 kaartje van 72,40 over, PM bij interesse
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:58 
 
Hardtraxxer

Casp schreef:
Ik heb nog 1 kaartje van 72,40 over, PM bij interesse


Val anders lekker in de prikkers
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Ik heb nog 1 kaartje van 72,40 over, PM bij interesse


:lol: :lol: Je mag mijne overnemen voor 90.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Ik heb nog 1 kaartje van 72,40 over, PM bij interesse


Idioot :lol:
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zijn dit voor trieste reacties? ik heb hem voor zoveel gekocht op ticketswap voor een vriend die nu niet meer gaat. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb ik niks gezegd :$
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je raakt 'm zo kwijt voor diezelfde prijs op ticketswap.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Wat zijn dit voor trieste reacties? ik heb hem voor zoveel gekocht op ticketswap voor een vriend die nu niet meer gaat. :thumbdown:


Kijk bij het aanbod topic waarom er zo wordt gereageerd. We hebben regels hier.
Originele verkoopprijs + maximaal 15% van de originele verkoopprijs.

Dus dat is 63,75
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Casp schreef:
Wat zijn dit voor trieste reacties? ik heb hem voor zoveel gekocht op ticketswap voor een vriend die nu niet meer gaat. :thumbdown:


Kijk bij het aanbod topic waarom er zo wordt gereageerd. We hebben regels hier.
Originele verkoopprijs + maximaal 15% van de originele verkoopprijs.

Dus dat is 63,75


duidelijk, thanks. toch niet normaal hoe er wordt gereageerd hier.. maargoed
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten