Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 40  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:55 

Hardtraxxer

Tickets in the pocket, gaat weer een mooie nacht worden :clap:
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:04 

Hardtraxxer

Kansloze figuren op marktplaats

Citaat:
Niet door de wachtrij heen gekomen?
Ik wel, meteen 4 kaarten gekocht.
Ik verkoop er 3 zodat ik (bijna) gratis kan gaan. Crisis hè.

€90 per stuk.
E-tickets uitgeprint af te halen in Malden.
Als je een kopie van m'n legitimatie er bij wil dan krijg jij dat.
Bellen, smsen, e-mailen, whatsappen: het kan allemaal tegenwoordig.

Ja ik weet het, ik ben een klootzak.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:12 

Hardtraxx Veteran

Tja, met alle respect.. Het wordt mede mogelijk gemaakt door de mensen die die kaartjes kopen. Als ze weigeren zoveel geld te betalen moeten ze dat dus gewoon niet doen. Neemt natuurlijk niet weg dat het dieptriest is.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:18 

Hardtraxx Elite

Triest zeg, ik heb al 2 kaarten doorverkocht voor normale prijs omdat ze niet erdoorheen kwamen.. zo hoort het toch? Naaiers
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

Om 11:30 de site van tickets ingegaan,

Zat ik er eindelijk in, alles aangeklikt etc voor 2 kaarten, persoonlijke gegevens alles klaar.
Wil ik betalen, ligt die site van paylogic eruit, moeten ze opnieuw processen, ofc. Daar gaan met tickets.

Daarna terug in de wachtrij, 20 min later; uitverkocht.

Btw; als ik op mijn paylogic kijk staat er dat mijn bestelling geannuleerd is?
Zelf niets geannuleerd deed paylogic zelf,
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:32 

Hardtraxx Veteran

Jeuuuuuj kaartje is in de pocket! Wordt mijn 5e Qlimax alweer ^^

provehito schreef:

Zat ik er eindelijk in, alles aangeklikt etc voor 2 kaarten, persoonlijke gegevens alles klaar.
Wil ik betalen, ligt die site van paylogic eruit, moeten ze opnieuw processen, ofc. Daar gaan met tickets.

Typisch gevalletje van "jammer, maar helaas.."
Klinkt misschien lullig en dat is t ook :P
Maar je kunt er weinig meer aan veranderen nu..
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:35 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Jeuuuuuj kaartje is in de pocket! Wordt mijn 5e Qlimax alweer ^^

provehito schreef:

Typisch gevalletje van "jammer, maar helaas.."
Klinkt misschien lullig en dat is t ook :P
Maar je kunt er weinig meer aan veranderen nu..

ja dat had ik al in de gaten.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:37 

Hardtraxx Newbie

Ook kaartje binnen, zat op 3 computers, waarvan 2 60 minuten en 1 45 minuten. Gelukkig vrienden er sneller doorheen en via hun een kaart. Was weer eens één grote loterij..
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar was er nog een 2e verkoopronde een paar weken voor Qlimax met uit de handel genomen kaartjes. Je had toen nog enkele uren om ze te halen. Hou hun twitter enzo in de gaten en je hebt een goede kans om ze nog te krijgen.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:51 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Vorig jaar was er nog een 2e verkoopronde een paar weken voor Qlimax met uit de handel genomen kaartjes. Je had toen nog enkele uren om ze te halen. Hou hun twitter enzo in de gaten en je hebt een goede kans om ze nog te krijgen.

ja toevallig wist ik dat, dus ga ik zeker nog proberen!
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:54 

Hardtraxx Addict

Via een vriendin een kaartje geregeld! Had op dit moment geen geld en zat te twijfelen totdat ik zag wie er allemaal gingen en kon het niet laten om toch te zeggen dat ik het kaartje overnam :)

En nu te horen gekregen dat hij dus niet kan wachten op het geld. Maar later kan ik vast nog wel 1 vinden voor max 75 :)
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:34 

Hardtraxxer

cb92 schreef:
Via een vriendin een kaartje geregeld! Had op dit moment geen geld en zat te twijfelen totdat ik zag wie er allemaal gingen en kon het niet laten om toch te zeggen dat ik het kaartje overnam :)

En nu te horen gekregen dat hij dus niet kan wachten op het geld. Maar later kan ik vast nog wel 1 vinden voor max 75 :)

ga er maar van uit dat kaarten overkopen minstens 120 kost, waarschijnlijk nog meer
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:35 

Hardtraxx Addict

Syztrax schreef:
cb92 schreef:

ga er maar van uit dat kaarten overkopen minstens 120 kost, waarschijnlijk nog meer

Het is altijd proberen waard he ;)
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:38 

Hardtraxxer

cb92 schreef:
Syztrax schreef:
cb92 schreef:

Het is altijd proberen waard he ;)

ja maar vooral qlimax kaarten zijn echt duur als je ze niet meteen hebt, ga er maar vanuit dat je ze met wat geluk voor 120 krijgt, grote kans dat je er zelfs nog meer voor moet betalen, als de line up te kut is ga ik er echt wel 150 voor vragen minstens
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:44 

Hardtraxx Addict

Naja, als de line-up kut is koop ik je kaartje voor 80. Deal? :P
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
ja maar vooral qlimax kaarten zijn echt duur als je ze niet meteen hebt, ga er maar vanuit dat je ze met wat geluk voor 120 krijgt, grote kans dat je er zelfs nog meer voor moet betalen, als de line up te kut is ga ik er echt wel 150 voor vragen minstens

Dan heb jij hierbij het laatste beetje respect van mij verloren. Well done :thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 16:46 

Hardtraxx Veteran

Lang leve de voorinschrijvingen! :thumbsup: Wat ben ik blij dat ik al die wachtrij stress niet heb gehad

Syztrax schreef:

150 euro bende gij gek! Minstens 200 denk
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 16:57 

Hardtraxx Elite

Syztrax schreef:

Dafuqqqqqqq
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 17:04 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Syztrax schreef:

Dan heb jij hierbij het laatste beetje respect van mij verloren. Well done :thumbup:

hoezo dat, je raakt het toch wel kwijt en de meesten die het verkopen doen dat ook, heeft niks met respect te maken.
maar als de line up een beetje mee valt hou ik hem toch zelf ^^
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 17:05 

Hardtraxxer

ach over een maand komen er nog een paar kaarten vrij net als vorig jaar
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 17:42 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
The Skribbler schreef:
Syztrax schreef:

hoezo dat, je raakt het toch wel kwijt en de meesten die het verkopen doen dat ook, heeft niks met respect te maken.
maar als de line up een beetje mee valt hou ik hem toch zelf ^^

Ik hoop echt dat je een troll bent. Zo niet, dan heb ik medelijden met je. :(
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

Idd, waarom vroeg je niet meer, gij bent ook nie slim joh
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:40 

Hardtraxxer

Verdammt! Elk jaar weer twijfel ik of ik kaarten ga halen , en uiteindelijk doe ik het niet omdat er nog geen line-up is. En dan is het uitverkocht en krijg ik enorme spijt :P Volgend jaar zwz maar kaarten halen, desnoods maar doorverkopen als de line-up tegenvalt.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:47 

Hardtraxx Addict

Syztrax triest mannetje
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:49 

Hardtraxx Veteran

Vanmiddag 4 kaarten gekocht en allemaal verkocht voor 120 euro joepie
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten