Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ze draaien ook veel oude knallers die je hier bijna nooit meer hoort ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Tracklist Frontliner

01. Frontliner - Discorecord 02. Frontliner & MC Villain - Who I Am (Original Mix) 03. Hardwell - Spaceman (Headhunterz remix) 04. Technoboy - Rage ( Frontliner remix) 05. Showtek - FTS 06. Frontliner - Tuuduu 07. Frontliner - Keep it up 08. Frontiner - Never Come Down 09. Headhunterz - Reloaded part 2 10. ?-? 11. Fronliner - Extreme Loudnezz 12. Frontliner - The First Cut (Technoboy remix) 13. Frontliner - Spacer (THE PROPHET REMUXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX) 14. Frontliner - Phaseriffic 15. Frontliner - Dream Dust 16. Frontliner & Max Enforcer - On The Go 17. ID-ID
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

id is dus de nieuwe van the prophet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij hoorde ID-ID nog bij Barry
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Headhunterz
Can't believe EDC got shut down, i feel so bad for everyone. I had the best time ever playing for all of you. Love you.


Random fan opmerking haha :lol: :lol:

Citaat:
When I heard you play Dragonborn, I went soo hard i lost my panda hat >.< worth it!!! Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drama zeg, The Prophet heeft geen enkele overgang goed gedaan, alleen maar Stop/Play. Wat een hell voor die mensen die daar stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat een drama zeg, The Prophet heeft geen enkele overgang goed gedaan, alleen maar Stop/Play. Wat een hell voor die mensen die daar stonden.


Ik denk dat 99% van de mensen daar geen waarde hecht aan een goede overgang. Ze zijn allang blij dat ze een keer hun favoriete artiesten kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Profeet heeft zojuist een historische set gedraaid, beste mixwerk ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Armbandjes (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:54 
 

roberttt schreef:
Armbandjes (L)

Maar een paar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
roberttt schreef:
Armbandjes (L)

Maar een paar xd

Die zijn meer geld aan armbandjes dan aan een kaartje voor EDC xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:53 
 
Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:
wesskeej schreef:
roberttt schreef:
Armbandjes (L)

Maar een paar xd

Die zijn meer geld aan armbandjes dan aan een kaartje voor EDC xd


Bijna ja..

Ik wilde deze posten vanochtend Afbeelding
Hippiess? :$

Jullie moeten hier echt heen!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:06 
 

ziet er wel vet uit hoor:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker. Zijn er nou eigenlijk dan artiesten voor 'spek en bonen' naar Las Vegas gegaan omdat ze niet meer konden draaien toen het festival even stil gelegd werd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Zeker. Zijn er nou eigenlijk dan artiesten voor 'spek en bonen' naar Las Vegas gegaan omdat ze niet meer konden draaien toen het festival even stil gelegd werd?

Volgens mij alleen Zatox en Technoboy. De rest is ingepast door de draaitijden te verkorten

Trouwens, het was behoorlijk druk bij de Q-stage ^^
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:42 
 
Hardtraxx Elite

wat een service bij insomniac events, ze hebben gewoon alle gevonden mobieltjes etc. op de site gezet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat een drama zeg, The Prophet heeft geen enkele overgang goed gedaan, alleen maar Stop/Play. Wat een hell voor die mensen die daar stonden.


jij kan ook alleen maar haten he >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 08:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
p-stylez schreef:
Wat een drama zeg, The Prophet heeft geen enkele overgang goed gedaan, alleen maar Stop/Play. Wat een hell voor die mensen die daar stonden.


jij kan ook alleen maar haten he >.<


Dat is kewl :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 16:36 
 
Hardtraxx Addict

Wat een volk, alsof het carnival is :x :P ..
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 549&type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is er nou leuk aan die armbandjes? Loop je toch alleen maar voor lul mee?
Ik vind 1 armbandje van een festival al een drama, en dan gaan die lui daar nog 30 extra om doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 16:49 
 
Hardtraxx Addict

Denk dat je daar eerder voor lul loopt daar als je kleed als de gemiddelde feestganger in NL :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Idd, dit zijn van die taferelen overgenomen uit Zweden en dat soort landen waar een hardstylefeest gewoon een exhibitionistische gewaarwording is,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Idd, dit zijn van die taferelen overgenomen uit Zweden en dat soort landen waar een hardstylefeest gewoon een exhibitionistische gewaarwording is,

ik heb liever dat ze in zweden zo halfnaakt rondlopen dan in Amerika :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Dat doen ze ook ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette stage 1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding


dafuq hebben die amerkanen met die lelijke armbandjes 1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding
4
Afbeelding

En deze wilde ik jullie niet onthouden
Afbeelding
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten