Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance America 2012 - Electric Daisy Carnival Las Vegas:

Date: Friday June 8th - Sunday June 10th 2012
Time: Daily Event Hours TBA
Location: Las Vegas, NV - Las Vegas Motor Speedway
Age Restriction: 18+ to enter, 21+ to drink. ID required.

For years we have seen the fans demand it, and this year, it's happening.

We are excited to say that Q-dance is finally coming to the United States of America.
Our first stop will be at the 16th Annual Electric Daisy Carnival taking place at the Las Vegas Motor Speedway on June 8th, 9th and 10th.

Over the past few years, Q-dance has been working hard behind the scenes trying to achieve a major milestone – to bring Q-dance to the United States.
After all the efforts, we are excited to announce, “America, here we come!”



Our first steps on American soil will take place on the foothills of the Nevada desert, just 15 minutes away from the Las Vegas Strip.
On the nights of June 8th, 9th, and 10th, the Las Vegas Motor Speedway will be transformed once again into America’s largest and most impressive dance music event – Electric Daisy Carnival.
Up to 100,000 visitors a day will fill the tranquil desert air for just one thing: Electronic Dance Music.
Q-dance is honored to be present, and to be representing the harder styles of dance music by hosting its own stage.

Insomniac:
"This year’s festival will also bring European hardstyle powerhouse, Q-dance, to fans in Las Vegas for the company’s first ever debut in the United States.
Adding a seventh stage, Insomniac and Q-dance have come together to bring the harder styles of dance music to EDC attendees for three full nights. "


Part one of the line up is out now:
A*S*Y*S
Brennan Heart
Coone
Darksiderz
D-Block & S-te-Fan
Endymion
Headhunterz
Isaac
JDX
Lady Faith
Technoboy
Zany

Find out more about Electric Daisy Carnival through their own announcement video:



Tickets are available through Insomniac Event’s website.
If you are looking to attend, make sure you get yours soon!

As we at Q-dance are convinced that this will be a very special weekend, we will be giving away a free trip to the festival.
Want a chance to be there? Keep an eye out on Facebook.com/Official.Qdance and Twitter.com/Q_dance.

More info:
http://Q-dance.com
http://Facebook.com/official.qdance
http://Twitter.com/Q_dance
http://electricdaisycarnival.com/LasVegas/
http://insomniac.com/


Bron: Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gedurfde line up ook haha. :P
Mja, je moet ergens beginnen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nou leuk. Zie liever dat ze moeite steken in een opvolger van In Qontrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 09:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Haha, ik dacht dat Amerika openminded was Linda. En dan kom je met zo'n standaard hitjes lineup? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had stiekem gehoopt op een mogelijk nieuw concept in het Ziggo Dome, al is dit ook erg tof! Wel gewaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat de show in Las Vegas wel gruwelijk kan zijn! Wat een stad is dat, allemaal lichtjes en show. :worship:
En het weer hoeven ze zich ook geen zorgen over te maken haha. Zal wel tegen de 40 graden aan lopen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:01 
 
Hardtraxxer

Dit lijkt me toch wel gruwelijk vet! Alleen eerst nog maar een paar jaar sparen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:02 
 

Lyst schreef:
Haha, ik dacht dat Amerika openminded was Linda. En dan kom je met zo'n standaard hitjes lineup? :lol:


Ze willen Hardstyle toch naar de top brengen/wereldwijd bekend laten worden? Dan moet je er ook grote namen neer stampe, en overigens zullen namen als HHZ, Wildy en NC etc. toch wel hoog blijven en popie jopie.
Is toch mooi dat er zoiets in Las Vegas word gehouden, ben er wel benieuwd naar.
Had je dan een The Machine of een andere Hardtraxx gewilde artiest verwacht dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit zijn ook gewoon de namen die bij Q-dance horen. De bekende namen van de mainstream-hardstyle. Is toch niks mis mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niemand van me vrienden heeft geld of zin om hier heen te gaan :(
Is er hier misschien iemand die zin/geld en tijd heeft om hier met mij heen te gaan!? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Natuurlijk verwacht ik niet dat soort artiesten. Maar als ik Linda en Showtek moest geloven, waren de mensen in de VS erg openminded en dàn snap ik niet waarom er dan alleen de populairste mainstream staat. Als ze zo openminded zijn, kun je er toch ook wel een The Machine of een Geck-o neerzetten?

Het is dan ook logisch dat ze dit soort namen er neer zetten, want hardstyle is verre van geaccepteerd daarginds en dan maak je met dit soort namen het meeste kans op een succesje. Maar ga dan niet allerlei verhalen over hoe openminded ze daar wel niet zijn ophangen. Zelf had ik liever gezien dat ze met de volledige hardstyle sound de wereld veroverden, als daar geen animo voor is, dan moet je je er maar bij neerleggen dat Hardstyle gewoon niet aanslaat. In plaats van de muziek toegankelijker maken, zodat het daar wel aanslaat, want dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flexibel schreef:
Niemand van me vrienden heeft geld of zin om hier heen te gaan :(
Is er hier misschien iemand die zin/geld en tijd heeft om hier met mij heen te gaan!? :)


Tuurlijk, zal ik anders jouw ticket ook betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet voor Q-dance dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flexibel schreef:
Niemand van me vrienden heeft geld of zin om hier heen te gaan :(
Is er hier misschien iemand die zin/geld en tijd heeft om hier met mij heen te gaan!? :)

Wat een gieren zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Flexibel schreef:
Niemand van me vrienden heeft geld of zin om hier heen te gaan :(
Is er hier misschien iemand die zin/geld en tijd heeft om hier met mij heen te gaan!? :)


Tuurlijk, zal ik anders jouw ticket ook betalen?


Ik ben serieus ;) ga natuurlijk niet alleen naar dat feest toe, is ook een mooie manier om las Vegas een keer te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Al was ik op vakantie in Las Vegas, zou ik nog niet naar dit feest gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Al was ik op vakantie in Las Vegas, zou ik nog niet naar dit feest gaan :lol:

Al is het alleen al omdat het op asfalt gehouden wordt en het midden in de woestijn is. Ik wens de mensen veel succes dit te overleven haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is een nacht feest hè ;) s'avonds koelt het flink af in een woestijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flexibel schreef:
Het is een nacht feest hè ;) s'avonds koelt het flink af in een woestijn :)

Toen wij er waren viel dat vies tegen haha. Al dat asfalt wat daar ligt blijft warm. En geeft gigantisch veel warmte af. Heb nog nooit zoveel moeite gehad met in slaap vallen door warmte haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:42 
 

Flexibel schreef:
Niemand van me vrienden heeft geld of zin om hier heen te gaan :(
Is er hier misschien iemand die zin/geld en tijd heeft om hier met mij heen te gaan!? :)


Als jij vast een roeibootje regelt, aangezien ik niet durf te vliegen en jij de hele ocean over peddelt. Prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:48 
 
Hardtraxxer

Zonde 1,5 maand later zit ik in Vegas maarja lijkt me vooral leuk voor die Amerikaantjes. Is niks vergeleken met de Nederlandse feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da-Izzok schreef:
Zonde 1,5 maand later zit ik in Vegas maarja lijkt me vooral leuk voor die Amerikaantjes. Is niks vergeleken met de Nederlandse feesten

Ik denk dat het ook voor de Amerikanen bedoelt is en niet voor ons. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flexibel schreef:
Niemand van me vrienden heeft geld of zin om hier heen te gaan :(
Is er hier misschien iemand die zin/geld en tijd heeft om hier met mij heen te gaan!? :)

Vliegticket is 'slechts' 685 euro zie ik staan... Kan het in overweging nemen, maar m'n ouders zullen er niet echt blij mee zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Super vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Nou leuk. Zie liever dat ze moeite steken in een opvolger van In Qontrol.



want je hebt natuurlijk nog geen overschot aan feesten in nederland :lol:
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten