Beter publiek dan in Nederland staat.. Wat boeit het nou hoe iemand er bij staat, zolang ie zichzelf maar vermaakt.. Trieste opmerkingen hier :')
so agree wat een gezeik laat mensen toch eens doen wat ze willen
Vind het juist leuk als mensen er 'anders' bij lopen op feesten. Heb ook van die vriendinnen die dan helemaal gaan lopen staren en opm. gaan maken. Zouden is mee moeten gaan naar zo'n feest als the Qontinent. (Ze gaan allround festivals qua muziek)
Wat een publiek daar zeg, van mensen die stikken door de armbandjes, tot hippies met groen haar een een headphone om hun nek...
Zijn sowieso niet echt de grote hardstyle fans, sommige staan gewoon dupstep bewegingen te maken. En ik zie niemand die echt weet hoe hij moet hakken, hetzelfde probleem hadden Amerikanen die wij tegenkwamen op Intents, wat die allemaal stonden te doen was echt te erg voor woorden.
Maarja zolang dat publiek lekker daar blijft vind ik het best, dadelijk worden we nog gezien als een stel hippies
Ik vind het extreem gaaf dat Amerikanen en mensen uit andere landen losgaan op hardstyle (en in mindere mate hardcore), wat toch een beetje 'onze' muziek is. En hoe ze losgaan maakt me in principe niet uit. Ik ben ervoor om ze te leren stampen, want 'zo hoort het', maar als zij liever shufflen of op en neer springen, ga je gang.
Maar, echter, daarentegen. Wat. De. Fuck is dit!? Dit is net zo gay als jumpen, zo mogelijk nog homotischer. Die korte broekjes en die man purse ook, goede god. Wederom, leuk dat ze losgaan, ik gun het ze, maar allejezus... dit ziet er écht niet uit. Met zulke kippendansjes blijft hardstyle wel underground in die landen ja... je wil er niet naast gezien worden.
Of ze nou leren stampen, shufflen of springen, maakt me niet uit. Maar dit niet, alles behalve dit. Verzin dan iets nieuws.
Ik vind het extreem gaaf dat Amerikanen en mensen uit andere landen losgaan op hardstyle (en in mindere mate hardcore), wat toch een beetje 'onze' muziek is. En hoe ze losgaan maakt me in principe niet uit. Ik ben ervoor om ze te leren stampen, want 'zo hoort het', maar als zij liever shufflen of op en neer springen, ga je gang.
Maar, echter, daarentegen. Wat. De. Fuck is dit!? Dit is net zo gay als jumpen, zo mogelijk nog homotischer. Die korte broekjes en die man purse ook, goede god. Wederom, leuk dat ze losgaan, ik gun het ze, maar allejezus... dit ziet er écht niet uit. Met zulke kippendansjes blijft hardstyle wel underground in die landen ja... je wil er niet naast gezien worden.
Of ze nou leren stampen, shufflen of springen, maakt me niet uit. Maar dit niet, alles behalve dit. Verzin dan iets nieuws.
Zo stampe ze bij hardcore toch gewoon... Moete ze idd wel weg late van hardstyle, maar is wel 1000x beter dan shufflen
Ik vind het extreem gaaf dat Amerikanen en mensen uit andere landen losgaan op hardstyle (en in mindere mate hardcore), wat toch een beetje 'onze' muziek is. En hoe ze losgaan maakt me in principe niet uit. Ik ben ervoor om ze te leren stampen, want 'zo hoort het', maar als zij liever shufflen of op en neer springen, ga je gang.
Maar, echter, daarentegen. Wat. De. Fuck is dit!? Dit is net zo gay als jumpen, zo mogelijk nog homotischer. Die korte broekjes en die man purse ook, goede god. Wederom, leuk dat ze losgaan, ik gun het ze, maar allejezus... dit ziet er écht niet uit. Met zulke kippendansjes blijft hardstyle wel underground in die landen ja... je wil er niet naast gezien worden.
Of ze nou leren stampen, shufflen of springen, maakt me niet uit. Maar dit niet, alles behalve dit. Verzin dan iets nieuws.
Nou wow wat een after zeg.. Alleen maar wijven filmen, paar leuke nieuwe trackjes eronder gooien waarvan ik de ene al uitkots en wat mensen die hartjes maken. Als ik wijven wil zien op m'n beeldscherm kijk ik wel een porno film.
Nou wow wat een after zeg.. Alleen maar wijven filmen, paar leuke nieuwe trackjes eronder gooien waarvan ik de ene al uitkots en wat mensen die hartjes maken. Als ik wijven wil zien op m'n beeldscherm kijk ik wel een porno film.
Nou wow wat een after zeg.. Alleen maar wijven filmen, paar leuke nieuwe trackjes eronder gooien waarvan ik de ene al uitkots en wat mensen die hartjes maken. Als ik wijven wil zien op m'n beeldscherm kijk ik wel een porno film.
wat wil je dan zien in een after?
Ik zie natuurlijk liever allemaal halfnaakte mannen in een stringetje...
Nee ik wil gewoon een impressie van het feest en daarbij een passend nummer. Dat gekrijs eronder irriteer ik me ook aan. Gewoon niet mijn aftermovie dit, muziek eronder ook niet bijzonder.
Nou wow wat een after zeg.. Alleen maar wijven filmen, paar leuke nieuwe trackjes eronder gooien waarvan ik de ene al uitkots en wat mensen die hartjes maken. Als ik wijven wil zien op m'n beeldscherm kijk ik wel een porno film.
wat wil je dan zien in een after?
Ik zie natuurlijk liever allemaal halfnaakte mannen in een stringetje...
Nee ik wil gewoon een impressie van het feest en daarbij een passend nummer. Dat gekrijs eronder irriteer ik me ook aan. Gewoon niet mijn aftermovie dit, muziek eronder ook niet bijzonder.
Ik vind dat gekrijs ook bloedje vervelend, maar krijg voorderest echt wel zin om hier is naartoe te gaan