Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Candy ravers zijn dat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Het is daar qua naakte vrouwen in ieder geval prima! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het is daar qua naakte vrouwen in ieder geval prima! :D


btje jammer dat dat hier niet gebeurt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja en als het gebeurt is het een graflelijk wijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een publiek daar zeg, van mensen die stikken door de armbandjes, tot hippies met groen haar een een headphone om hun nek... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een klapmongolen :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 08:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter publiek dan in Nederland staat.. Wat boeit het nou hoe iemand er bij staat, zolang ie zichzelf maar vermaakt.. Trieste opmerkingen hier :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 10:20 
 

Dat wijf met die stickers :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Beter publiek dan in Nederland staat.. Wat boeit het nou hoe iemand er bij staat, zolang ie zichzelf maar vermaakt.. Trieste opmerkingen hier :')

so agree wat een gezeik laat mensen toch eens doen wat ze willen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 19:24 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
roberttt schreef:
Beter publiek dan in Nederland staat.. Wat boeit het nou hoe iemand er bij staat, zolang ie zichzelf maar vermaakt.. Trieste opmerkingen hier :')

so agree wat een gezeik laat mensen toch eens doen wat ze willen


Vind het juist leuk als mensen er 'anders' bij lopen op feesten. Heb ook van die vriendinnen die dan helemaal gaan lopen staren en opm. gaan maken. :thumbdown: Zouden is mee moeten gaan naar zo'n feest als the Qontinent. (Ze gaan allround festivals qua muziek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Wat een publiek daar zeg, van mensen die stikken door de armbandjes, tot hippies met groen haar een een headphone om hun nek... xd


haha, vind het eigenlijk best wel schande :P
Zo weinig publiek XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Wat een publiek daar zeg, van mensen die stikken door de armbandjes, tot hippies met groen haar een een headphone om hun nek... xd


Zijn sowieso niet echt de grote hardstyle fans, sommige staan gewoon dupstep bewegingen te maken. En ik zie niemand die echt weet hoe hij moet hakken, hetzelfde probleem hadden Amerikanen die wij tegenkwamen op Intents, wat die allemaal stonden te doen was echt te erg voor woorden.

Maarja zolang dat publiek lekker daar blijft vind ik het best, dadelijk worden we nog gezien als een stel hippies
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het extreem gaaf dat Amerikanen en mensen uit andere landen losgaan op hardstyle (en in mindere mate hardcore), wat toch een beetje 'onze' muziek is. En hoe ze losgaan maakt me in principe niet uit. Ik ben ervoor om ze te leren stampen, want 'zo hoort het', maar als zij liever shufflen of op en neer springen, ga je gang.

Maar, echter, daarentegen. Wat. De. Fuck is dit!? Dit is net zo gay als jumpen, zo mogelijk nog homotischer. Die korte broekjes en die man purse ook, goede god. Wederom, leuk dat ze losgaan, ik gun het ze, maar allejezus... dit ziet er écht niet uit. Met zulke kippendansjes blijft hardstyle wel underground in die landen ja... je wil er niet naast gezien worden.



Of ze nou leren stampen, shufflen of springen, maakt me niet uit. Maar dit niet, alles behalve dit. Verzin dan iets nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:51 
 

Meph0 schreef:
Ik vind het extreem gaaf dat Amerikanen en mensen uit andere landen losgaan op hardstyle (en in mindere mate hardcore), wat toch een beetje 'onze' muziek is. En hoe ze losgaan maakt me in principe niet uit. Ik ben ervoor om ze te leren stampen, want 'zo hoort het', maar als zij liever shufflen of op en neer springen, ga je gang.

Maar, echter, daarentegen. Wat. De. Fuck is dit!? Dit is net zo gay als jumpen, zo mogelijk nog homotischer. Die korte broekjes en die man purse ook, goede god. Wederom, leuk dat ze losgaan, ik gun het ze, maar allejezus... dit ziet er écht niet uit. Met zulke kippendansjes blijft hardstyle wel underground in die landen ja... je wil er niet naast gezien worden.



Of ze nou leren stampen, shufflen of springen, maakt me niet uit. Maar dit niet, alles behalve dit. Verzin dan iets nieuws.


Zo stampe ze bij hardcore toch gewoon... Moete ze idd wel weg late van hardstyle, maar is wel 1000x beter dan shufflen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Ik vind het extreem gaaf dat Amerikanen en mensen uit andere landen losgaan op hardstyle (en in mindere mate hardcore), wat toch een beetje 'onze' muziek is. En hoe ze losgaan maakt me in principe niet uit. Ik ben ervoor om ze te leren stampen, want 'zo hoort het', maar als zij liever shufflen of op en neer springen, ga je gang.

Maar, echter, daarentegen. Wat. De. Fuck is dit!? Dit is net zo gay als jumpen, zo mogelijk nog homotischer. Die korte broekjes en die man purse ook, goede god. Wederom, leuk dat ze losgaan, ik gun het ze, maar allejezus... dit ziet er écht niet uit. Met zulke kippendansjes blijft hardstyle wel underground in die landen ja... je wil er niet naast gezien worden.



Of ze nou leren stampen, shufflen of springen, maakt me niet uit. Maar dit niet, alles behalve dit. Verzin dan iets nieuws.


Ik vind het toch anders wel op dit lijken:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 09:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom zou je er een probleem van maken, hoe ze er in Amerika bij staan :') Ga iets nuttigs doen met je leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Waarom zou je er een probleem van maken, hoe ze er in Amerika bij staan :') Ga iets nuttigs doen met je leven

helemaal mee eens!

Misschien vinden die Amerikanen wel dat wij als mongolen staan te dansen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 14:33 
 

sjobie schreef:


_O_ heule dikke aftermovies zeg en wat een partijtje lekker wijven :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou wow wat een after zeg.. Alleen maar wijven filmen, paar leuke nieuwe trackjes eronder gooien waarvan ik de ene al uitkots en wat mensen die hartjes maken. Als ik wijven wil zien op m'n beeldscherm kijk ik wel een porno film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 15:38 
 

Kettingzaag schreef:
Nou wow wat een after zeg.. Alleen maar wijven filmen, paar leuke nieuwe trackjes eronder gooien waarvan ik de ene al uitkots en wat mensen die hartjes maken. Als ik wijven wil zien op m'n beeldscherm kijk ik wel een porno film.


wat wil je dan zien in een after? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Potverdorrie wat een dikke aftermovie zeg. Misschien een idee om volgende keer ook zoveel werk in aftermovie van een NL feestje te steken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Kettingzaag schreef:
Nou wow wat een after zeg.. Alleen maar wijven filmen, paar leuke nieuwe trackjes eronder gooien waarvan ik de ene al uitkots en wat mensen die hartjes maken. Als ik wijven wil zien op m'n beeldscherm kijk ik wel een porno film.


wat wil je dan zien in een after? :P


Ik zie natuurlijk liever allemaal halfnaakte mannen in een stringetje...



Nee ik wil gewoon een impressie van het feest en daarbij een passend nummer. Dat gekrijs eronder irriteer ik me ook aan. Gewoon niet mijn aftermovie dit, muziek eronder ook niet bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:21 
 

Kettingzaag schreef:
Anonymous schreef:
Kettingzaag schreef:
Nou wow wat een after zeg.. Alleen maar wijven filmen, paar leuke nieuwe trackjes eronder gooien waarvan ik de ene al uitkots en wat mensen die hartjes maken. Als ik wijven wil zien op m'n beeldscherm kijk ik wel een porno film.


wat wil je dan zien in een after? :P


Ik zie natuurlijk liever allemaal halfnaakte mannen in een stringetje...



Nee ik wil gewoon een impressie van het feest en daarbij een passend nummer. Dat gekrijs eronder irriteer ik me ook aan. Gewoon niet mijn aftermovie dit, muziek eronder ook niet bijzonder.


Ik vind dat gekrijs ook bloedje vervelend, maar krijg voorderest echt wel zin om hier is naartoe te gaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:


Dat dit een boodschap mag zijn naar alle dames in Nederland. Doe lekker gek en ga in je bikini lekker feesten! :D
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten