Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 01:05 
 

het is gewoon another hitjes parade
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance
Due to the hard wind, all festival area's have been shot down. When the wind is laying down, we'll be live again.
Bekijk vertaling
Vind ik leuk · · Delen · 1105117 · 22 minuten geleden ·

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg zuur voor de mensen die een duur kaartje gekocht hebben en eindelijk hun helden in eigen land kunnen zien.
Ook voor de dj's en Q-Dance natuurlijk.
Maar gezien de gebeurtenissen in Belgie vorig jaar erg begrijpelijk.
Safety first!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een wijven. Jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/v/3683910451284

Filmpje van headhunterz op EDC
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onwijs balen voor Technoboy, Wildstyles, Zatox en Endymion dat ze zonder optreden weer naar huis kunnen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ran-D draaide gisteren hier de set van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ran-D draaide gisteren hier de set van het jaar!


Ik was er helaas niet bij,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze dit soort dingen wilden voorkomen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:
Ik denk dat ze dit soort dingen wilden voorkomen:



Jezus, lijkt net zo'n scene uit een of andere rampen film. Vooral die bliksem op de achtergrond geeft zo'n gevoel.
Niet erg gek in ieder geval dat ze het hebben gestopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Erg zuur voor de mensen die een duur kaartje gekocht hebben en eindelijk hun helden in eigen land kunnen zien.
Ook voor de dj's en Q-Dance natuurlijk.
Maar gezien de gebeurtenissen in Belgie vorig jaar erg begrijpelijk.
Safety first!

Wat was er toen gebeurt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Wat was er toen gebeurt dan?

..Meen je dat nou serieus?

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:50 
 
Hardtraxxer

DFH schreef:
Vitality schreef:
Erg zuur voor de mensen die een duur kaartje gekocht hebben en eindelijk hun helden in eigen land kunnen zien.
Ook voor de dj's en Q-Dance natuurlijk.
Maar gezien de gebeurtenissen in Belgie vorig jaar erg begrijpelijk.
Safety first!

Wat was er toen gebeurt dan?

Pukkelpop. Onweer/storm, veel wind in ieder geval. Tent in elkaar gestort, een aantal mensen onder de steunpilaren gekomen en zo overleden.

Edit: Pecola-tje was me voor haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:55 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
DFH schreef:
Wat was er toen gebeurt dan?

..Meen je dat nou serieus?


Wist wel dat er toen wat gebeurt was, kon het me alleen niet 123 herinneren meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 18:37 
 
Hardtraxxer

Heb een paar filmpjes van de Q-stage gezien, maar het ziet er niet echt druk uit en het gaat ook niet echt los.. Kan iemand die er is geweest van het forum er misschien meer over vertellen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:56 
 

Joykill schreef:
Ik denk dat ze dit soort dingen wilden voorkomen:


In Amerika in de woestijn zoiets organiseren, je weet dat de wind er snel kan opkomen. Dan moete ze hun stage's maar ultra sterk maken vind ik... Maar dat kost geld, en mensenlevens zijn dan niet zoveel waard blijkbaar.... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:10 
 

Blijkbaar wel, want het is toch stil gelegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:41 
 
Hardtraxx Elite

haha die mensen daar mini-bikini's zou iets voor jullie zijn!
Die stage is wel super mooi trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
haha die mensen daar mini-bikini's zou iets voor jullie zijn!


xd hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 09:24 
 

Almighty schreef:
Blijkbaar wel, want het is toch stil gelegd?

Bij EDC wel :) maar de ramp gaat niet over EDC :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 10:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
het is gewoon another hitjes parade

Vind het muziek-wise ook maar tegenvallen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

agja vind de setjes best goed klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 11:56 
 
Hardtraxx Elite

Even setje Brennan heart meegeluisterd om te gieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja, daar horen ze die plaatjes nooit.. Daar willen ze de hitjes horen, daar komen ze speciaal voor :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten