Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 07:02 
 
Hardtraxxer

Download Evil Activities @ Electric Daisy Carnival 2012 Las Vegas:
[zippy]http://www51.zippyshare.com/v/68609956/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. The Viper & Nosferatu - Who We Are
02. The Viper & Evil Activities - Raving Bootleg
03. Evil Activities - No Place To Hide
04. Evil Activities - Nobody Said It Was Easy
05. Noisecontrolers - Unite (Tha Playah Remix)
06. Evil Activities - New Divide
07. Evil Activities feat. Endymion & E-Life - Broken (Ru1sch Remix)
08. Evil Activities feat. Endymion & E-Life - Broken
09. Outblast - Masters Symphony (Evil Activities Refix)
10. Dune - Hardcore Vibes (The ViperÆs Live Edit)
11. Evil Activities - Silence Violence
12. Nosferatu & Evil Activities - Sick Of It All
13. Amnesys - Refly
14. Evil Activities - ItÆs Ok
15. Promo feat. Tha Playah & Snowflake - Open
16. Evil Activities vs. The Viper - Raw To The Floor
17. Endymion & Nosferatu - Drunk With A Gun (Evil Activities Remix)
18. Evil Activities - Evil Inside
19. The Viper & Neophyte - Coming Home
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 09:06 
 
Hardtraxx Veteran

Christus hebwat een kut lijst.. word die er zelf ook niet gek van als die telkens dzelfde lijst draait :/ nogmaals wat een kut lijst
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alle kaasnummers en meezingers van de laatste jaren bijelkaar. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff.. mensen wat denken jullie nu zelf. Ze draaien hardcore in Amerika, denk je nou echt dat ze andere platen dan mainstream draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Alle kaasnummers en meezingers van de laatste jaren bijelkaar. :lol:

Tsja... Denk dat dit hard genoeg is voor daar, hebben ze dit nog nooit gehad..

Hoef je niet met terror en die bende aan te komen, gaan ze huilend weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: Hahahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:20 
 
Hardtraxxer

Ik was al verbaasd dat er uberhaupt een hardcore dj mee ging naar Amerika. Prima lijst voor daar gezien het voor hun iets totaal nieuws is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja jongens Hardcore is totaaaaaaaaal nieuw in de VS :') Thuisbasis van fucking Industrial Strenght, al sinds de oprichting in 1991.. Maakt verder helemaal niet uit joh! Verder nog dit lijstje met zeker niet de minste artiesten, allemaal uit de VS:

- Lenny Dee
- Delta 9
- Broken Rules
- Fiend
- Forsaken is Dead
- Skinhead
- Satronica
- Rob Gee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt bizar triest dit, Dit moet allemaal hardcore en hardstyle vertegenwoordigen. Mensen kunnen hier allemaal roepen wat ze willen maar het is gewoon uiterst triest om zulke lijsten neer te zetten. Net of het publiek in Amerika het niet leuk vind om variatie te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Echt bizar triest dit, Dit moet allemaal hardcore en hardstyle vertegenwoordigen. Mensen kunnen hier allemaal roepen wat ze willen maar het is gewoon uiterst triest om zulke lijsten neer te zetten. Net of het publiek in Amerika het niet leuk vind om variatie te horen.

net alsof de main op defqon zit te wachten op pattern 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
derniels schreef:
Echt bizar triest dit, Dit moet allemaal hardcore en hardstyle vertegenwoordigen. Mensen kunnen hier allemaal roepen wat ze willen maar het is gewoon uiterst triest om zulke lijsten neer te zetten. Net of het publiek in Amerika het niet leuk vind om variatie te horen.

Sorry hoor, maar 80% van het volk hier in Nederland zou ook niet klagen bij deze lijst. Wij hier van Hardtraxx houden er nu eenmaal van om mainstream af te kraken.

Dat is niet helemaal waar. Er zijn hier genoeg mensen die van mainstream genieten + feestgangers die al jaren naar feesten gaan hebben echt geen zin meer in Nobody said it was easy, who we are, coming home, broken, nc - unite (tha playah remix) en sick of it all
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Het relativerend vermogen van het merendeel hier is ver te zoeken, als hij anders dan dit gedraaid had zouden al die Amerikanen die hun ticket betaald hebben verontwaardigd naar de stage hebben lopen staren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:47 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Het relativerend vermogen van het merendeel hier is ver te zoeken, als hij anders dan dit gedraaid had zouden al die Amerikanen die hun ticket betaald hebben verontwaardigd naar de stage hebben lopen staren.


tja dat gaat er helaas niet in bij de meesten..

STAN- schreef:
Ja jongens Hardcore is totaaaaaaaaal nieuw in de VS :') Thuisbasis van fucking Industrial Strenght, al sinds de oprichting in 1991.. Maakt verder helemaal niet uit joh! Verder nog dit lijstje met zeker niet de minste artiesten, allemaal uit de VS:

- Lenny Dee
- Delta 9
- Broken Rules
- Fiend
- Forsaken is Dead
- Skinhead
- Satronica
- Rob Gee


Die scene bestond uit een paar duizend man over heel amerika. Deze gasten waren misschien wel Amerikaans maar waren groot in Europa en dan met name Nederland. En zeg nou eerlijk zie jij ook maar een van deze namen draaien op EDC? komop zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Alle kaasnummers en meezingers van de laatste jaren bijelkaar. :lol:


Gewoon 4 nieuwe nummers hoor.
Dit is heus niet slechter dan zijn normale lijstjes. Tuurlijk hij draait altijd superveel 'cheesy' mainstream lijstjes, had je nu iets anders verwacht dan? Op 2 of 3 nummers na kan ik deze lijst best waarderen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:03 
 
Hardtraxx Newbie

derniels schreef:
Echt bizar triest dit, Dit moet allemaal hardcore en hardstyle vertegenwoordigen. Mensen kunnen hier allemaal roepen wat ze willen maar het is gewoon uiterst triest om zulke lijsten neer te zetten. Net of het publiek in Amerika het niet leuk vind om variatie te horen.


jij snapt der echt geen kut van...........

snapje eigelijk wel waar q-dance mee bezig is momenteel blijkbaar niet....

ik ga het ook niet eens uitleggen , echt bizar triest dit dat mensen die hardstyle luisteren totaal niet weten wat er nou aan het gebeuren is.

als ik eerlijk ben vind ik dit geweldig. hardstyle word echt een muziekstijl zoals trance,hiphop die wereldwijd iedereen herkent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zucht.

Tegenwoordig hoef je alleen maar de term "hardtraxx newbie" te zien en dan weet je al hoe laat het is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

musicis schreef:
derniels schreef:
Echt bizar triest dit, Dit moet allemaal hardcore en hardstyle vertegenwoordigen. Mensen kunnen hier allemaal roepen wat ze willen maar het is gewoon uiterst triest om zulke lijsten neer te zetten. Net of het publiek in Amerika het niet leuk vind om variatie te horen.


jij snapt der echt geen kut van...........

snapje eigelijk wel waar q-dance mee bezig is momenteel blijkbaar niet....

ik ga het ook niet eens uitleggen , echt bizar triest dit dat mensen die hardstyle luisteren totaal niet weten wat er nou aan het gebeuren is.

als ik eerlijk ben vind ik dit geweldig. hardstyle word echt een muziekstijl zoals trance,hiphop die wereldwijd iedereen herkent.

Dus jij vind hardstyle geen muziekstijl als ik het goed begrijp ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Zucht.

Tegenwoordig hoef je alleen maar de term "hardtraxx newbie" te zien en dan weet je al hoe laat het is...

En dit is uiteraard ook een reactie van niveau. Wanneer begrijpen mensen nu eens dat de term "Hardtraxx Newbie" niets zegt over hoe lang iemand actief is in de scene; Hardtraxx is daar niet de enige graadmeter voor.

Over de set: het is een heel commercieel setje, maar als mensen niet van hardcore houden (zoals ik) of er niet mee bekend zijn, dan zijn dit de ideale setjes om het toch nog te kunnen slikken. Ik begrijp heel goed dat mensen die wél van hardcore houden dit een baggerset vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 00:49 
 

Knaller van een set ! gaat mee






:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

musicis schreef:
derniels schreef:
Echt bizar triest dit, Dit moet allemaal hardcore en hardstyle vertegenwoordigen. Mensen kunnen hier allemaal roepen wat ze willen maar het is gewoon uiterst triest om zulke lijsten neer te zetten. Net of het publiek in Amerika het niet leuk vind om variatie te horen.


jij snapt der echt geen kut van...........

snapje eigelijk wel waar q-dance mee bezig is momenteel blijkbaar niet....

ik ga het ook niet eens uitleggen , echt bizar triest dit dat mensen die hardstyle luisteren totaal niet weten wat er nou aan het gebeuren is.

als ik eerlijk ben vind ik dit geweldig. hardstyle word echt een muziekstijl zoals trance,hiphop die wereldwijd iedereen herkent.


Ga jij is ff terug in de tijd en kijk hoe er dan gemiddeld werd afgesloten op hardstyle feesten. Ik denk dat jij er geen kut van snapt. Er werd altijd een lijst neergezet met de meest gevarieerde nieuwe tracks. En de dj werd beoordeeld op zijn mix werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
STAN- schreef:
Ja jongens Hardcore is totaaaaaaaaal nieuw in de VS :') Thuisbasis van fucking Industrial Strenght, al sinds de oprichting in 1991.. Maakt verder helemaal niet uit joh! Verder nog dit lijstje met zeker niet de minste artiesten, allemaal uit de VS:

- Lenny Dee
- Delta 9
- Broken Rules
- Fiend
- Forsaken is Dead
- Skinhead
- Satronica
- Rob Gee


Die scene bestond uit een paar duizend man over heel amerika.

Heb je een bron die bevestigd dat het maar over een paar duizend man gaat? Of loop je maar wat uit je nek te lullen?


Q-Dominic schreef:
Deze gasten waren misschien wel Amerikaans maar waren groot in Europa en dan met name Nederland.

Het feit dat en een degelijk aantal Hardcore producers uit de VS komt, bevestigt dat de scene daar ook al leefde. Hardcore in de VS is dus niet zoals jij het noemde (ik citeer: ) iets totaal nieuws.


Q-Dominic schreef:
En zeg nou eerlijk zie jij ook maar een van deze namen draaien op EDC? komop zeg..

Nu ga je van onderwerp veranderen, ik heb nooit gezegd dat een van hun daar had moeten staan en dat lijstje gebruikte ik alleen maar om aan te tonen dat hardcore in de VS wel degelijk leeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 14:13 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Pff.. mensen wat denken jullie nu zelf. Ze draaien hardcore in Amerika, denk je nou echt dat ze andere platen dan mainstream draaien?

Dat dus. Dat jullie überhaupt in dit topic komen, iedereen weet toch wat je bij Evil Activities kan verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Underground/Industrial Hardcore zoals Lenny Dee of Delta 9 is iets heel anders dan mainstream a la Evil Activities en past totaal niet op een Q-dance-stage. En al helemaal niet op iets als EDC.

Nogmaals je kan dit vreselijk vinden, maar dit is al jaren de gang van zaken bij afsluiters van grote hardstyle-feesten/stages. Vind je het niet leuk ga je lekker naar andere artiesten luisteren. Genoeg variatie binnen de hardcore-scene lijkt mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Draidy schreef:
Zucht.

Tegenwoordig hoef je alleen maar de term "hardtraxx newbie" te zien en dan weet je al hoe laat het is...

En dit is uiteraard ook een reactie van niveau. Wanneer begrijpen mensen nu eens dat de term "Hardtraxx Newbie" niets zegt over hoe lang iemand actief is in de scene; Hardtraxx is daar niet de enige graadmeter voor.

Jij snapt mijn reactie niet he?
Je kan inderdaad iemands kennis niet beoordelen op zijn Hardtraxx status. En in mijn reactie vertel ik dus dat "Hardtraxx newbie" toch vaak gelijk staat aan een noob (om het zo maar even te noemen, met alle respect.)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore