Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 22:43 

Hardtraxx Veteran

Download Brennan Heart @ Electric Daisy Carnival 2014 Las Vegas :

Tracklist:
1. W&W & Blasterjaxx - Rocket (Jay Cosmic Remix)
2. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary
3. Zatox & Brennan Heart - Back In The Days
4. Max Enforcer - WOW w/ Dirty South - Let It Go vocals
5. Blademasterz - Masterblade
6. Ivan Carsten - The Vision w/ Jason Derulo - Wiggle
7. Brennan Heart & Zatox - Fight The Resistance
8. Code Black - Unleash The Beast (Defqon.1 Australia 2014 Anthem)
9. Brennan Heart - Running Late (Brennan Heart & Code Black MF Earthquake Rawmix)
10. Brennan Heart - F.I.F.O.
11. TNT & Audiofreq - Yerba Diabolika 2K14
12. Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix)
13. Brennan Heart & Toneshifterz feat MC DV8 - My Identity
14. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
15. Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)
16. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up!
17. Outbreak - Bassface
18. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Follow The Lights
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 23:02 

Hardtraxxer

6. Ivan Carsten - The Vision w/ Jason Derulo - Wiggle

Doe toch eens even normaal zeg... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 12:23 

Hardtraxx Veteran

HAHA gewoon follow the lights draaien na bassface, deze gast is qua dj echt DRA-MA-TISCH
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 15:03 

Hardtraxx Veteran

Zo'n pareltjes afwisselen met zo'n dramatische platen.
Laat deze commerciële zooi maar lekker daar in de VS :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 17:28 

Hardtraxxer

nou eens die happy rommel er tussen uit haalt!! had je nog een dijk van een set neer kunnen zetten normaal van je gewend zijn!! en hardstyle goed kunnen promoten in het buiten land!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 17:30 

Hardtraxx Veteran

Ja want het hoeft ook alleen maar ekte hardstyl zijn niet waar? Rawstyl enzo je weet wel.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 17:45 

follow the ligths nu in wat betere kwaliteit. toch wel weer een lekker nummertje ^^ (melo) ik stoor me eigenlijk niet eens zo aan die vocalen, passen hier wel bij op zich(mijn mening :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 17:48 

Hardtraxxer

nee heeft niks met raw te maken!! had je voor 2010 ook niet!! 1999 tm pak hem beet 2010!! new main hardstyle zit gewoon zoveel zang in lijkt gewoon totaal niet op hardstyle meer!! al heb je wel sommige nummers wel mooi zijn kwa melody!! wat nu onder raw valt is wel weer super bruut zoals het hoort net zo beuken als in de begin jaren 2000 en midden 2000!! :worship: nu nog mooier, op een andere manier van deze tijd!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 17:58 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
jaron123 schreef:
HAHA gewoon follow the lights draaien na bassface, deze gast is qua dj echt DRA-MA-TISCH

hokjes...

Hoezo hokjes? Heeft gewoon met opbouw te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 18:30 

Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:
nee heeft niks met raw te maken!! had je voor 2010 ook niet!! 1999 tm pak hem beet 2010!! new main hardstyle zit gewoon zoveel zang in lijkt gewoon totaal niet op hardstyle meer!! al heb je wel sommige nummers wel mooi zijn kwa melody!! wat nu onder raw valt is wel weer super bruut zoals het hoort net zo beuken als in de begin jaren 2000 en midden 2000!! :worship: nu nog mooier, op een andere manier van deze tijd!! :P

Waarom schreeuw je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 20:18 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
pim0412 schreef:
Hoezo hokjes? Heeft gewoon met opbouw te maken.

Heb je de lineup / timetable van edc wel gezien? Opbouw is overigens geen regel en ontbreekt al jaren in de scene :)

Dat heeft toch niks te maken met die hokjes waar jij over begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 21:38 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, er wordt nog maar heel weinig opgebouwd op de grotere podia, populariteit van de tracks speelt veel meer in rol in de trackkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 22:16 

Hardtraxx Newbie

Vind het af en toe wel leuk om even een nummertje goed gas te geven om daarna weer wat rustiger aan te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 22:58 

Hardtraxx Veteran

Ze stonden anders aardig stil tijdens deze set xd
En ze stonden ons echt vaag aan te kijken toen we los gingen tijdens bassface :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 12:16 

Donateur

Qre8ive schreef:
Juist wel :) als iemand denkt dat per se alleen maar RAW aan het eind gedraaid mag worden en verplicht opgebouwd moet worden van een set dan denkt diegene best in hokjes vind ik.

Wat 'n onzin. Sta best open voor verandering maar ik vind a. beide platen niets met elkaar te maken hebben, integendeel b. het loopt qua mix voor geen meter c. van een flinke bank drive, naar 'in z'n achteruit'

Dat wat Timmer aankaart lijkt mij uiteindelijk de reden om een dergelijke volgorde aan te houden (of te beginnen én eindigen met Lose My Mind). Als ik daar niet van gediend ben maakt dat mij toch geen hokjesmens?

Al met al vind ik het nog niet eens zon belachelijke set. Zitten best wat aardige platen in. Alleen dus geen fan van de volgorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 12:41 

Aan het typen...

Qre8ive schreef:
pim0412 schreef:
Qre8ive schreef:
Heb je de lineup / timetable van edc wel gezien? Opbouw is overigens geen regel en ontbreekt al jaren in de scene :)

Dat heeft toch niks te maken met die hokjes waar jij over begint?

Juist wel :) als iemand denkt dat per se alleen maar RAW aan het eind gedraaid mag worden en verplicht opgebouwd moet worden van een set dan denkt diegene best in hokjes vind ik.

Wie heeft het over raw aan het eind van de set? En van mij hoeft een set ook niet per se alleen maar op te bouwen naar harder/sneller, maar er moet nog wel enige logica in de opbouw zitten. Dat het al jaren ontbreekt (in de scene vind ik te breed getrokken, omdat er ook artiesten in die scene zitten die wel gewoon een logische opbouw in hun sets hebben), is natuurlijk geen argument tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 13:35 

Bierkoning

Dat hele opbouw geneuzel steeds... Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk hoor je niet te openen met Pattern 2 om vervolgens af te sluiten met Lose My Mind, maar hier wordt al om de opbouw gezeken als er 1 of 2 tracks wellicht iets te vroeg of iets te laat gedraaid worden. Ik vind een beetje afwisseling tijdens een liveset juist wel chill, vooral bij dj's die niet bekend staan om de harde tracks die ze draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 15:49 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het nogal storend als ik lose my mind, dan bassface, en dan weer follow the lights hoor. Haalt voor mij het tempo van een set eruit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Ik vind het nogal storend als ik lose my mind, dan bassface, en dan weer follow the lights hoor. Haalt voor mij het tempo van een set eruit..

Die kennen dat daar toch niet. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:39 

Bierkoning

jaron123 schreef:

Lose My Mind en Follow The Lights halen sowieso het tempo uit een set, ongeacht wanneer ze gedraaid worden. Als het gewoon een mainstream track is met een goeie drive (NC - So High om maar wat te noemen) haalt dat niet het tempo uit de set vind ik.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle