Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gewoon EDC Las Vegas 2012 bij google intypen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:22 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
Casey schreef:
Oke nog een haat reactie.. Ran-d als vierde nummer: Lose my mind? Oke er is ergens iets mis...? :sick:

Waar maak je je eigen toch druk om. Het is de USA. Je moet al lang blij zijn dat hij dat niet hier draait!!
Ik snap echt niet waarom mensen hier druk om kunnen maken.


Jep, you´re right.. Ja zo kun je het ook zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Laten we allemaal zoveel mogelijk bandjes om onze arm doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True Hardstyle Raverzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Nu vind ik Ran-D wel lekker draaien hoor. Maar van mij mag hij opschieten want ik wil Evil Activities :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:57 
 
Hardtraxxer

Ran-D draait best stevig :)

Put it on, On the Go. lekker hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:57 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Wat heeft iedereen toch met dit feest? Waarom worden er honderden foto's van gepost?

It's the biggest festival in the world.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Afbeelding
Laten we allemaal zoveel mogelijk bandjes om onze arm doen :lol:


Laat die Plus shoppers lekker blij zijn met hun extratje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ThomasW schreef:
Put it on, On the Go. lekker hoor

Vind je dat echt verassend? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:01 
 

Dakpan schreef:
Lyst schreef:
Afbeelding
Laten we allemaal zoveel mogelijk bandjes om onze arm doen :lol:


Laat die Plus shoppers lekker blij zijn met hun extratje.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
ThomasW schreef:
Put it on, On the Go. lekker hoor

Vind je dat echt verassend? :P


Scheit aan dat het niet verrassend vinden, of die Amerikanen dat wat boeit :P

Deze heb ik allang niet meer gehoord zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee weet ik, maar die twee tracks draait hij al sinds ze uit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Scheit aan dat het niet verrassend vinden, of die Amerikanen dat wat boeit :P

Deze heb ik allang niet meer gehoord zeg :oh:


Moet je misschien wat vaker een setje van Ran-D luisteren, want hij draait ze toch regelmatig ;)
Totaal niet verrassend dus dat hij die draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Basshunterzz schreef:
Scheit aan dat het niet verrassend vinden, of die Amerikanen dat wat boeit :P

Deze heb ik allang niet meer gehoord zeg :oh:


Moet je misschien wat vaker een setje van Ran-D luisteren, want hij draait ze toch regelmatig ;)
Totaal niet verrassend dus dat hij die draait.


Ja dat weet ik niet, ik let daar niet altijd op en ik heb hem pas 1 keer live gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:13 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:13 
 

Ravers he, die doen dat met die bandjes..
zal wel te maken hebben met PLUR
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
Afbeelding


Nou ze hebben er daar wel zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Welke track is dit dan? :oh:

edit; aah dat is die nieuwe, Never Scared
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die 2 wijfen zijn ook bekant naakt, mooi als ze dan op de beat springen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

'It's the man we love to call' Ja verzin is wat nieuws joh

Maarja Evil Activities :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

never scared mooi meegepakt en toen ea was wel lache:) set nc ook wel lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Afbeelding


Deze stage is me toch een partij bruut, als ze dit ooit in Nederland neerzetten.
Lekker lampjes kijken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

veel te druk man
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 23:29 
 
Hardtraxxer

Q-DANCE @ EDC 2012 COONE (MONSTA)



Q-DANCE @ EDC 2012 ISAAC

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
veel te druk man


'Bruut' is anders dan 'druk' ! En bruut is het!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten