Gewoon EDC Las Vegas 2012 bij google intypen

Jep, you´re right.. Ja zo kun je het ook zienwrote:Waar maak je je eigen toch druk om. Het is de USA. Je moet al lang blij zijn dat hij dat niet hier draait!!wrote:Oke nog een haat reactie.. Ran-d als vierde nummer: Lose my mind? Oke er is ergens iets mis...?
Ik snap echt niet waarom mensen hier druk om kunnen maken.

It's the biggest festival in the world.wrote:Wat heeft iedereen toch met dit feest? Waarom worden er honderden foto's van gepost?
Laat die Plus shoppers lekker blij zijn met hun extratje.wrote:
Laten we allemaal zoveel mogelijk bandjes om onze arm doen
Vind je dat echt verassend?wrote:Put it on, On the Go. lekker hoor
wrote:Laat die Plus shoppers lekker blij zijn met hun extratje.wrote:
Laten we allemaal zoveel mogelijk bandjes om onze arm doen
Scheit aan dat het niet verrassend vinden, of die Amerikanen dat wat boeitwrote:Vind je dat echt verassend?wrote:Put it on, On the Go. lekker hoor
Moet je misschien wat vaker een setje van Ran-D luisteren, want hij draait ze toch regelmatigwrote: Scheit aan dat het niet verrassend vinden, of die Amerikanen dat wat boeit
Deze heb ik allang niet meer gehoord zeg
Ja dat weet ik niet, ik let daar niet altijd op en ik heb hem pas 1 keer live gehoordwrote:Moet je misschien wat vaker een setje van Ran-D luisteren, want hij draait ze toch regelmatigwrote: Scheit aan dat het niet verrassend vinden, of die Amerikanen dat wat boeit
Deze heb ik allang niet meer gehoord zeg![]()
Totaal niet verrassend dus dat hij die draait.

Nou ze hebben er daar wel zin inwrote:
Deze stage is me toch een partij bruut, als ze dit ooit in Nederland neerzetten.wrote:![]()