Roberttt heb swagg.wrote:Dan ga je zeker voor de Amerikaanse hiphopsletjes
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Q-dance America 2012 - Electric Daisy Carnival Las Vegas
- Venue
- June 8th, 9th and 10th - Las Vegas Motor Speedway · United States
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Vergeleken met die andere stages, tot nu toe, zet Q-Dance toch wel de mooiste stage neer
Die stage is inderdaad gruwelijkkkkkkkkk 
Benieuwd wat ze over 2 weken neerzetten.
Benieuwd wat ze over 2 weken neerzetten.
wrote:Gare timetable, beginnen van onderen![]()
Trouwens, wat doet Zany voor DBSTF, Brennan Heart, S-Factor, Frontliner & The Prophet?
het kan die mensen daar echt niet schelen wie waar staat in de timetable.
net zoals je in australie bv op een feest van alles door elkaar hebt, beginnend met house dan hardstyle dan club dan trance gewoon alles door elkaar wat ze eigenlijk hier ook gewoon zouden moeten doen, maar nee dan gaan mensen huilen
alleen hier in nederland lopen mensen te klagen als er 1 iemand verkeerd in een line-up staat :')
Dat heet onwetendheid Anithing
. In Nederland ligt de lat gewoon veel hoger aangezien er zich veel meer kenners bevinden tussen het publiek. En waarom een David Guetta op Defqon main gooien terwijl iedereen komt om te stampen?
omdat je hier alleen maar hardstyle only stages hebt...wrote:Dat heet onwetendheid Anithing. In Nederland ligt de lat gewoon veel hoger aangezien er zich veel meer kenners bevinden tussen het publiek. En waarom een David Guetta op Defqon main gooien terwijl iedereen komt om te stampen?
terwijl ze van mij echt wel een keer een 'main' mogen maken met allemaal verschillende stijlen
op bijvoorbeeld een mysteryland of dance valley waar de muziekstijlen wat uitgebreider zijn
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Mensen, die timetable staat op zn kop
Kijk eens naar de tijden. Sinds wanneer kunnen we terug in de tijd.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Een post van jou nog serieus nemen wordt er zo ook niet makkelijker op.wrote:Dames en heren! Ik doe een serieuze poging tot hier bij zijn!
Dat kan als deze video (View on YouTube aanslaatKijk 'm, weet je meteen wie ik ben, hoe goed ik kan zingen en uhhh hoe m'n kamer er uit ziet
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Dit hebben we al gezien.wrote:Mensen, die timetable staat op zn kopKijk eens naar de tijden. Sinds wanneer kunnen we terug in de tijd.
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023

-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Echt een zieke stage, ik denk wel gebaseerd op die van Defqon 2011.
Hoe laat begint dat festival eigenlijk in Nederlandse tijd?
Hoe laat begint dat festival eigenlijk in Nederlandse tijd?
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023
Festival hours are from 4:00 to 14:30 for the next three days. Tune in at Q-Dance Radio.
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023

nvm
Last edited by urbandesigner on , edited 1 time in total.
lekker setje van noisecontrollers op de vroege morgen 
Vrouwen daar zijn echt half naakt
?
-
AHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Jan 2016

-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Kleine foto gallerie

Wat heeft iedereen toch met dit feest? Waarom worden er honderden foto's van gepost?
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen 12 hours ago
Had echt niet verwacht dat Ran-D met Living for the moment zou beginnen.. *Sarcasm*
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen 12 hours ago
Oke nog een haat reactie.. Ran-d als vierde nummer: Lose my mind? Oke er is ergens iets mis...? 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
Is het in, in Las Vegas om je armen helemaal vol met bandjes te doen?
Waar maak je je eigen toch druk om. Het is de USA. Je moet al lang blij zijn dat hij dat niet hier draait!!wrote:Oke nog een haat reactie.. Ran-d als vierde nummer: Lose my mind? Oke er is ergens iets mis...?
Ik snap echt niet waarom mensen hier druk om kunnen maken.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Staan ook ergens foto's van de andere stages? Want deze is al vrij groot, wil wel weten hoe de andere er uit zien.