Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Dan ga je zeker voor de Amerikaanse hiphopsletjes :P

Roberttt heb swagg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Vergeleken met die andere stages, tot nu toe, zet Q-Dance toch wel de mooiste stage neer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die stage is inderdaad gruwelijkkkkkkkkk :P

Benieuwd wat ze over 2 weken neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Gare timetable, beginnen van onderen >.<
Trouwens, wat doet Zany voor DBSTF, Brennan Heart, S-Factor, Frontliner & The Prophet?



het kan die mensen daar echt niet schelen wie waar staat in de timetable.

net zoals je in australie bv op een feest van alles door elkaar hebt, beginnend met house dan hardstyle dan club dan trance gewoon alles door elkaar wat ze eigenlijk hier ook gewoon zouden moeten doen, maar nee dan gaan mensen huilen :yawn:

alleen hier in nederland lopen mensen te klagen als er 1 iemand verkeerd in een line-up staat :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heet onwetendheid Anithing ;). In Nederland ligt de lat gewoon veel hoger aangezien er zich veel meer kenners bevinden tussen het publiek. En waarom een David Guetta op Defqon main gooien terwijl iedereen komt om te stampen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dat heet onwetendheid Anithing ;). In Nederland ligt de lat gewoon veel hoger aangezien er zich veel meer kenners bevinden tussen het publiek. En waarom een David Guetta op Defqon main gooien terwijl iedereen komt om te stampen?


omdat je hier alleen maar hardstyle only stages hebt...

terwijl ze van mij echt wel een keer een 'main' mogen maken met allemaal verschillende stijlen

op bijvoorbeeld een mysteryland of dance valley waar de muziekstijlen wat uitgebreider zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:21 
 
Hardtraxxer

Mensen, die timetable staat op zn kop ;) Kijk eens naar de tijden. Sinds wanneer kunnen we terug in de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Dames en heren! Ik doe een serieuze poging tot hier bij zijn!

Dat kan als deze video (http://www.youtube.com/watch?v=kFXufVYYaWw) aanslaat :) Kijk 'm, weet je meteen wie ik ben, hoe goed ik kan zingen en uhhh hoe m'n kamer er uit ziet :P


Een post van jou nog serieus nemen wordt er zo ook niet makkelijker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 23:07 
 
Hardtraxxer

Martijn schreef:
Mensen, die timetable staat op zn kop ;) Kijk eens naar de tijden. Sinds wanneer kunnen we terug in de tijd.

Dit hebben we al gezien. ;) Maar de timetable is nog steeds grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 23:08 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 01:56 
 
Hardtraxx Veteran

Echt een zieke stage, ik denk wel gebaseerd op die van Defqon 2011.

Hoe laat begint dat festival eigenlijk in Nederlandse tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 02:24 
 
Hardtraxxer

Festival hours are from 4:00 to 14:30 for the next three days. Tune in at Q-Dance Radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 03:30 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 03:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 08:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lekker setje van noisecontrollers op de vroege morgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging wel los zo te zien:

Afbeelding

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrouwen daar zijn echt half naakt :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:30 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Kleine foto gallerie :cool:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat heeft iedereen toch met dit feest? Waarom worden er honderden foto's van gepost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:48 
 
Hardtraxxer

Had echt niet verwacht dat Ran-D met Living for the moment zou beginnen.. *Sarcasm*
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:50 
 
Hardtraxxer

Oke nog een haat reactie.. Ran-d als vierde nummer: Lose my mind? Oke er is ergens iets mis...? :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Is het in, in Las Vegas om je armen helemaal vol met bandjes te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Oke nog een haat reactie.. Ran-d als vierde nummer: Lose my mind? Oke er is ergens iets mis...? :sick:

Waar maak je je eigen toch druk om. Het is de USA. Je moet al lang blij zijn dat hij dat niet hier draait!!
Ik snap echt niet waarom mensen hier druk om kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:14 
 
Hardtraxx Addict

Staan ook ergens foto's van de andere stages? Want deze is al vrij groot, wil wel weten hoe de andere er uit zien.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten