Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat een festival, volgens mij is elke bekende dj er wel bij. Hoe duur zijn die kaarten eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:10 
 
Hardtraxx Elite

Denk je dat de Livesets worden opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-Dance stage
http://i49.tinypic.com/14tm35l.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:

Howly :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n 'ruwe' stage en dan zo'n line up, wat klopt er niet :whistle: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Zo'n 'ruwe' stage en dan zo'n line up, wat klopt er niet :whistle: ?

Weet niet wat er 'ruw'aan is, tis gewoon een imposant bouwwerk geworden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Zo'n 'ruwe' stage en dan zo'n line up, wat klopt er niet :whistle: ?


Ruw is die nog wel, omdat ie nog niet klaar is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

nog 1, hijs wel echt beest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Denk je dat de Livesets worden opgenomen?


Absoluut! Q-Dance neemt over het algemeen alles op, maar uitzenden of Soundcloud-en is een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:56 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:15 
 
Hardtraxxer

Vette stage! Hoop dat er op Defqon ook weer wat moois komt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:23 
 
Hardtraxxer

Vet idd voor de Amerikanen. Maar allen een downsized Defqon 2011 Mainstage. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

als ik in de buurt ben kom ik ff langs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gare timetable, beginnen van onderen >.<
Trouwens, wat doet Zany voor DBSTF, Brennan Heart, S-Factor, Frontliner & The Prophet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Gare timetable, beginnen van onderen >.<
Trouwens, wat doet Zany voor DBSTF, Brennan Heart, S-Factor, Frontliner & The Prophet?

never mind amerikanen weten het verschil tussen hardstyle en hardcore toch niet, ze gaan toch wel los :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:12 
 
Hardtraxxer

Stage wordt dus een beetje de mysteryland clown qua handen aan de zijkant, maar dan met 't gezicht van de defqon 2011 koning?

Ben benieuwd! vrijdag avond amerikaanse tijd begint de show , en wat daar 8 p.m. is is bij ons zaterdag ongeveer 04.00. Denk dus dat zaterdag ochtend de eerste volledige show fotos kunnen verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Zygoma schreef:
Gare timetable, beginnen van onderen >.<
Trouwens, wat doet Zany voor DBSTF, Brennan Heart, S-Factor, Frontliner & The Prophet?

never mind amerikanen weten het verschil tussen hardstyle en hardcore toch niet, ze gaan toch wel los :')

Onwetendheid noemen ze zoiets :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 00:01 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Zygoma schreef:
Gare timetable, beginnen van onderen >.<
Trouwens, wat doet Zany voor DBSTF, Brennan Heart, S-Factor, Frontliner & The Prophet?

never mind amerikanen weten het verschil tussen hardstyle en hardcore toch niet, ze gaan toch wel los :')

Inderdaad en daarom ben ik er van overtuigd dat het voor dat volk een geweldig succes gaat worden. ;)

Stage ziet er wel vet uit zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:44 
 
Hardtraxxer

Countdown To EDC Las Vegas 2012

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets lijkt me nou echt vet om eens mee te maken, de line-up zal me in het buitenland en zeker als het zo ver weg is, een worst wezen. Het lijkt me gewoon vet om in verwegistan zo'n feest mee te maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik hier heen zou gaan, ga ik echt niet voor de hardstyle :P Andere stages zijn veel vetter, dikke line-ups ook daar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ga je zeker voor de Amerikaanse hiphopsletjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt :P Lijkt me echt geweldig (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

flimpje _O_
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten