Jezus wat een festival, volgens mij is elke bekende dj er wel bij. Hoe duur zijn die kaarten eigenlijk?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Q-dance America 2012 - Electric Daisy Carnival Las Vegas
- Venue
- June 8th, 9th and 10th - Las Vegas Motor Speedway · United States
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Denk je dat de Livesets worden opgenomen?
Q-Dance stage
http://i49.tinypic.com/14tm35l.jpg
Howlywrote:Q-Dance stage
Zo'n 'ruwe' stage en dan zo'n line up, wat klopt er niet
?
Weet niet wat er 'ruw'aan is, tis gewoon een imposant bouwwerk gewordenwrote:Zo'n 'ruwe' stage en dan zo'n line up, wat klopt er niet?
Ruw is die nog wel, omdat ie nog niet klaar iswrote:Zo'n 'ruwe' stage en dan zo'n line up, wat klopt er niet?
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
[img]https://fbcdn_sphotos_b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/181887_323829621025014_2061296957_n.jpg[/img]
nog 1, hijs wel echt beest
nog 1, hijs wel echt beest
Absoluut! Q-Dance neemt over het algemeen alles op, maar uitzenden of Soundcloud-en is een ander verhaal.wrote:Denk je dat de Livesets worden opgenomen?
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023

-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Vette stage! Hoop dat er op Defqon ook weer wat moois komt! 
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023
Vet idd voor de Amerikanen. Maar allen een downsized Defqon 2011 Mainstage. 
als ik in de buurt ben kom ik ff langs 
Gare timetable, beginnen van onderen
Trouwens, wat doet Zany voor DBSTF, Brennan Heart, S-Factor, Frontliner & The Prophet?
Trouwens, wat doet Zany voor DBSTF, Brennan Heart, S-Factor, Frontliner & The Prophet?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
never mind amerikanen weten het verschil tussen hardstyle en hardcore toch niet, ze gaan toch wel los :')wrote:Gare timetable, beginnen van onderen![]()
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 15 days ago
Stage wordt dus een beetje de mysteryland clown qua handen aan de zijkant, maar dan met 't gezicht van de defqon 2011 koning?
Ben benieuwd! vrijdag avond amerikaanse tijd begint de show , en wat daar 8 p.m. is is bij ons zaterdag ongeveer 04.00. Denk dus dat zaterdag ochtend de eerste volledige show fotos kunnen verschijnen.
Ben benieuwd! vrijdag avond amerikaanse tijd begint de show , en wat daar 8 p.m. is is bij ons zaterdag ongeveer 04.00. Denk dus dat zaterdag ochtend de eerste volledige show fotos kunnen verschijnen.
Onwetendheid noemen ze zoiets :')wrote:never mind amerikanen weten het verschil tussen hardstyle en hardcore toch niet, ze gaan toch wel los :')wrote:Gare timetable, beginnen van onderen![]()
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023

Inderdaad en daarom ben ik er van overtuigd dat het voor dat volk een geweldig succes gaat worden.wrote:never mind amerikanen weten het verschil tussen hardstyle en hardcore toch niet, ze gaan toch wel los :')wrote:Gare timetable, beginnen van onderen![]()
Stage ziet er wel vet uit zeg..
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023
Zoiets lijkt me nou echt vet om eens mee te maken, de line-up zal me in het buitenland en zeker als het zo ver weg is, een worst wezen. Het lijkt me gewoon vet om in verwegistan zo'n feest mee te maken 
Als ik hier heen zou gaan, ga ik echt niet voor de hardstyle
Andere stages zijn veel vetter, dikke line-ups ook daar 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
flimpje _O_