Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 00:19 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Hier ook ongeveer :P dus mag ik mee dansen? :D

Citaat:
Van mij wel... Mits je weer het stampniveau van The Record Breaking bereikt natuurlijk. :P

Nah ligt eraan hoeveel energie ik heb :P op Last World had ik niet heel veel energie want had weinig gegeten die dag. Het word iig niet 14 uur lang op dat niveau want dan loop ik de week erna op krukken van de spierpijn :lol:
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 00:25 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Nah ligt eraan hoeveel energie ik heb :P op Last World had ik niet heel veel energie want had weinig gegeten die dag. Het word iig niet 14 uur lang op dat niveau want dan loop ik de week erna op krukken van de spierpijn :lol:

Hehe, mijn energie was op Last World ook ver te zoeken door die hitte. Baal ik nog steeds van... Maar tijdens de nacht hebben we daar gelukkig geen last van. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 01:31 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
The Skribbler schreef:
Jaaaaaa Jordy, lekker samen dansen en lachen :thumbsup: Jouw stages zijn precies de mijne xd

Jazeker :yay: Wordt een gezellige boel daar in Deutschland! Ga jij met Eventtravel? Wordt waarschijnlijk mijn eerste keer met die bus.

Heb zowel goede als slechte ervaringen met ET... maar dit jaar ga ik met vriendjes en vriendinnetjes in een huisje vlakbij Q-base het weekend zitten. Vrijdagavond BBQ, zaterdag Q-Base en zondag uitbrakken xd
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 10:38 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Hier ga ik ook heen :)

Wat leuk, ik ook! Met wie ga je?

Met Peter, Janus, Maarten en Roy.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 11:19 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer dat ik Q-Base ga missen. Erg jammer. Zeker als je de PRSPCT etc. bekijkt.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 11:45 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Eerste keer dat ik Q-Base ga missen. Erg jammer. Zeker als je de PRSPCT etc. bekijkt.

Sukkel
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 12:15 

Hardtraxx Veteran

Jorgvv schreef:
Olijfboompje schreef:

Sukkel
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 12:26 

Hardtraxx Veteran

Daniel, wat doe je me aan? :cry:
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 12:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Jorgvv schreef:
Olijfboompje schreef:

Sukkel
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 14:49 

Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=BfrnfP1z ... ture=share
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 15:20 

Hardtraxx Veteran

Die track van ACTI doet me meer dan die van Ran-D. Lekker verfrissend stijltje dat Qult gebeuren!
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 15:38 

Hardtraxxer

Natuurlijk weer al die comments onder die track op youtube in de trend van; "what is this shit, this isnt hardstyle"

Precies hetzelfde verhaal als bij die track van Henzel en Disco Nova vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 15:49 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

fail
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 15:50 

Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
Natuurlijk weer al die comments onder die track op youtube in de trend van; "what is this shit, this isnt hardstyle"

Precies hetzelfde verhaal als bij die track van Henzel en Disco Nova vorig jaar.

Benieuwd wat ze bij Hellfish gaan zeggen, dat is toch in een andere categorie dan Limewax vs Thrasher xd
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 16:58 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Die track van ACTI doet me meer dan die van Ran-D. Lekker verfrissend stijltje dat Qult gebeuren!

Luister zijn hele promo setje voor qbase maar eens. Ik vind zijn subground sound en stuk energieker dan de toegankelijke handjeklap hardstyle van tegenwoordig. Zijn sound, en de qult sound in het algemeen, heeft hier en daar ook iets nostalgisch. Heerlijk. Zet die gast als afsluitende hoofdact op de mainstage van bijvoorbeeld tomorrowland en het hele dak gaat los. Die gast verdient toch wel wat credits.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 21:56 

Hardtraxx Addict

Nog even kijken of ik ga, solo trip sowieso geen zin in. Ziet er wel erg vet uit die lineup, zeker als Noisj wint mag ik het eigenlijk niet missen. :D
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 23:22 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Koelkast schreef:

Benieuwd wat ze bij Hellfish gaan zeggen, dat is toch in een andere categorie dan Limewax vs Thrasher xd

Haha dat wordt wat :P 'Wtf this is not music this is noise' e.d.

Overigens vind ik heel dat Qult gebeuren echt heel kut :') Doet me totaal niks.
Bericht Geplaatst op 02 aug 2013 07:01 

Donateur

Aeacus schreef:
iMark schreef:

Luister zijn hele promo setje voor qbase maar eens. Ik vind zijn subground sound en stuk energieker dan de toegankelijke handjeklap hardstyle van tegenwoordig. Zijn sound, en de qult sound in het algemeen, heeft hier en daar ook iets nostalgisch. Heerlijk. Zet die gast als afsluitende hoofdact op de mainstage van bijvoorbeeld tomorrowland en het hele dak gaat los. Die gast verdient toch wel wat credits.

Gelukkig is het ware Qult-geluid niet hetgeen ACTI naar buiten brengt met zijn sets en producties.

Qult staat voor heel veel meer dan ACTI's 'dertien in een dozijn' aanbod.

Qult zonder ACTI is nog steeds Qult, en wellicht zelfs nog lekkerder. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

FAAAAKING BAAS, onze area heeft gewoon de DYOA contest gewonnen :lol: ziek
Bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:23 

Donateur

Steffnov schreef:
FAAAAKING BAAS, onze area heeft gewoon de DYOA contest gewonnen :lol: ziek

Proficiat!

Eerste keer dat ik het gevoel heb dat mijn stem heeft geholpen! :D

(met de landelijke verkiezingen in ieder geval nooit!)
Bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

Whaaaaaat! Gefeliciteerd Stefan!
Bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:26 

Hardtraxxer

:worship: :worship: :worship:

Ticket wordt aangeschaft ^^

Gefeliciteerd!
Bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

Wat was jullie line-up ook alweer? :P

Wel jammer, had graag nog de area met al die 'talenten' gezien zoals Thyron, Zirkum, X-Pander enz.
Maargoed, zal me toch niet vervelen :P
Bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:48 

Hardtraxxer

Gaaf! Embrionyc? :D
Bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:58 

Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Gaaf! Embrionyc? :D

Embrionyc staat er natuurlijk bij ja ;) line-up stond wel in ons concept online (zit op werk dus kan ff niet linken)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten