Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 09:14 

Hardtraxxer

Iemand een idee wanneer dit uitverkocht zal raken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 09:55 

Hardtraxx Addict

Stephan_NL schreef:

nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 10:03 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Stephan_NL schreef:

nooit

Serieus joh. Wat is dan de reden dat dit feest minder populair is dan bijvoorbeeld Defqon en Decibel?
Toch het feit dat het in duitsland ligt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 10:28 

Hardtraxx Veteran

Het feit dat Q-base een veel grotere capaciteit heeft.
Ooit gezien hoe groot het terrein in Weeze is..? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 10:39 

Hardtraxxer

Aha vandaar.
Nee nooit gezien, wordt mijn eerste keer dit jaar.
Wel heel benieuwd. Waarschijnlijk alleen te vinden in de Hangar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 11:07 

Hardtraxx Addict

Stephan_NL schreef:
Kettingzaag schreef:
Stephan_NL schreef:

nooit

Serieus joh. Wat is dan de reden dat dit feest minder populair is dan bijvoorbeeld Defqon en Decibel?

Wss ook omdat de scholen dan weer begonnen zijn etc en iedereen z'n geld verbrast heeft in de vakantie ^^

Net ook kaarten gehaald.. word mijn 2e keer en aan de line-up te zien word deze hopelijk nóg beter dan Raveolution!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 11:51 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Qz. schreef:
Ticket vandaag binnen. Deze 10e Q-BASE wordt mijn eerste! :yay:

Gaan we weer samen 'n dansje doen? :D

Ja! :yay:

Wordt lekker stagehoppen. Openen op de open air en verder de snoeihangar, PRSPCT en uiteraard QULT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 12:57 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Fuzzylogic schreef:
Qz. schreef:

Wordt lekker stagehoppen. Openen op de open air en verder de snoeihangar, PRSPCT en uiteraard QULT.

Dan kom ik je zeker een paar keer tegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 13:47 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:

Gaat wel goed komen in die 14 uur, ondanks de grootte van het festival. Ben daar wel benieuwd naar trouwens, het moet massive zijn als ik het hier zo lees. Als ik de dag erna al geen spierpijn heb van het stampen, is het wel van het wandelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 13:52 

Hardtraxx Veteran

Hier ga ik ook heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 14:06 

Hardtraxx Veteran

Stephan_NL schreef:
Kettingzaag schreef:
Stephan_NL schreef:

nooit

Ik had een keer gelezen dat het terrein vergroot wordt als er heel veel kaarten verkocht worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 20:10 

Bierkoning

Qz. schreef:
Fuzzylogic schreef:

Gaat wel goed komen in die 14 uur, ondanks de grootte van het festival. Ben daar wel benieuwd naar trouwens, het moet massive zijn als ik het hier zo lees. Als ik de dag erna al geen spierpijn heb van het stampen, is het wel van het wandelen. :P

Ik heb eigenlijk het gevoel dat als ik hier loop, ik minder grote afstanden hoef af te leggen tussen de stages in verhouding met Defqon of Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 21:12 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Qz. schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ik heb eigenlijk het gevoel dat als ik hier loop, ik minder grote afstanden hoef af te leggen tussen de stages in verhouding met Defqon of Decibel.

Dat klinkt dan weer tegenstrijdig met de eerdere berichten. Maar we gaan het meemaken.

Promomix voor de QULTstage van ACTI vind ik grotendeels weer vet trouwens: https://soundcloud.com/qdance/q-base-2013-podcast-qult :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 00:37 

Hardtraxxer

Aanwezig!

Word de eerste keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 02:36 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Fuzzylogic schreef:
Qz. schreef:

Jaaaaaa Jordy, lekker samen dansen en lachen :thumbsup: Jouw stages zijn precies de mijne xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 11:08 

Donateur

Pommer schreef:
Qz. schreef:
Fuzzylogic schreef:

Dat heb ik nu ook. Zo massaal komt het helemaal niet over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 11:36 

Hardtraxxer

Zo groot is het terrein dan ook niet meer sinds de verkleining in 2010? 2011? :cry: Ik denk dat je blij moet zijn als er 20.000-30.000 man is waarbij Defqon er 2x tot 3x zo veel heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 13:52 

Hardtraxxer

Terrein kan volgens mij heel makelijk worden aanepast kwa grootte. En het is de afgelopen 2-3 jaar inderdaad kleiner dan daarvoor, ook minder bunkers in gebruik (ipv daarvan ammo's of een extra tent buiten).

Denk eigenlijk niet dat het nu groter is dan bijvoorbeeld Defqon, maar dat die mogelijkheid er wel is op dit terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 14:04 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Qz. schreef:

Jaaaaaa Jordy, lekker samen dansen en lachen :thumbsup: Jouw stages zijn precies de mijne xd

Dirk je gaat verdomme wel even met mij schranzen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat ook, en als Stefan zijn area er komt moet ik daar ook maar een paar kijkjes nemen... Te veel area's voor te weinig tijd! Dat is pas een luxeprobleem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Hier ga ik ook heen :)

Wat leuk, ik ook! Met wie ga je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 20:11 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Qz. schreef:

Hier ook ongeveer :P dus mag ik mee dansen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Qz. schreef:
Fuzzylogic schreef:

Van de Open Air naar de Hangar lijkt voor mij wel een vierdaagse, maar goed dat zal ook te maken hebben met het feit dat ik steeds verdwaalde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 23:07 

Fuzzylogic schreef:
Van de Open Air naar de Hangar lijkt voor mij wel een vierdaagse, maar goed dat zal ook te maken hebben met het feit dat ik steeds verdwaalde xd

:whistle: :whistle:

je was afgelopen jaar hardstikke VDK!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 23:34 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:

Jazeker :yay: Wordt een gezellige boel daar in Deutschland! Ga jij met Eventtravel? Wordt waarschijnlijk mijn eerste keer met die bus.

The Skribbler schreef:
Ja, dat ook, en als Stefan zijn area er komt moet ik daar ook maar een paar kijkjes nemen... Te veel area's voor te weinig tijd! Dat is pas een luxeprobleem xd

14 uur is echt veel te weinig tijd inderdaad. xd

SL8492 schreef:
Hier ook ongeveer :P dus mag ik mee dansen? :D

Van mij wel... Mits je weer het stampniveau van The Record Breaking bereikt natuurlijk. :P

Fuzzylogic schreef:

Juistem... :P
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten