Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat: Penoze: The Sky is the Limit
Waar: Kdanz, Schagen
Wanneer: 1 December 2012
Tijd: 22.00 uur tot 06.00 uur
Prijs: TBA

Line-up:
Adaro & Digital Punk
Frequencerz & E-Force
Avio LIVE
Crypsis & Luna
Noize Suppressor
Alpha²
Thera
Danny Scandal
Gems & Lanoz
D-Droned
D-hunter & Dyrade
Asylum & Aborza
MC Shizzler


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:59 
 

bijna 5500 euro aan artiesten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:21 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat 5500, nog weinig is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere lijn omhoog zeker aanwezig deze keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:29 
 

Ilmar schreef:
Ik denk dat 5500, nog weinig is ;)

ja meneer de promohoer.

Kom maar stoer doen.....

jij brengt t regelen van artiesten niet eens zover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Ilmar schreef:
Ik denk dat 5500, nog weinig is ;)

ja meneer de promohoer.

Kom maar stoer doen.....

jij brengt t regelen van artiesten niet eens zover.

Ehm biscuit, hij heeft wel gelijk hoor, dit is never nooit 5500 euro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:19 
 
Hardtraxx Addict

Waar de fuck gaat dit over, het is een lekkere line-up, wat maakt 't uit hoeveel het heeft gekost?

Waar is Schagen eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Waar de fuck gaat dit over, het is een lekkere line-up, wat maakt 't uit hoeveel het heeft gekost?

Waar is Schagen eigenlijk?

https://maps.google.nl/maps?q=schagen&i ... CCMQ8gEwAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Addict

Christus, wat een kut eind weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Christus, wat een kut eind weg.

Kun je 's avonds in een uurtje doen vanuit Kampen als je met 180 over de snelweg rijdt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Absoluut weer aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik reis liever wat minder ver voor Pandemonium. Als ik al ergens heen ga die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
bijna 5500 euro aan artiesten :worship:

Stoer dat je de prijzen 'weet' man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Absoluut weer aanwezig :thumbsup:


Ik heb een crashplekje bij jou samen met mn draak toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:26 
 
Hardtraxxer

Het is niet echt stoer om de prijzen te weten hoor, je kan het gewoon aanvragen bij een bookingskantoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien iets minder over (fictieve) prijzen en wat meer over het feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Megavette line-up en een uurtje reizen. Optie dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line-up. Nog even kijken of ik hier heen ga, valt in een drukke maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm als t echt 5500 euro heeft gekost kan ik hier wel over twijfelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ontopic graag !

GVD dit wordt Hard ! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:15 
 
Hardtraxx Newbie

Penoze word weer top! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 04:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik heb een crashplekje bij jou samen met mn draak toch :P

Ik denk dat er wel iets te regelen valt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeuj :D

Zwarte Zonnerijst is lief :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:50 
 
Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Jeuj :D

Zwarte Zonnerijst is lief :$

Lol, rijst is rice niet rise. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Jeff3rd schreef:
Jeuj :D

Zwarte Zonnerijst is lief :$

Lol, rijst is rice niet rise. :P

Dat snapt hij ook wel ;)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten