Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 23:28 
 
Hardtraxxer

01:00 - 02:30 Asylum & Arboza :drool: heb hier heel erg zin in!!! :drool:

Hele hoge verwacht van Asylum van die kick waar je over vertelde ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel zin in! Werd ook weer tijd voor een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topavond gehad! Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12816:Penoze.html :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 23:08 
 
Hardtraxxer

Top feestje !! gehad Zaal 2 was DA BOMB!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was weer een mooi feestje.
Kort maar krachtig. Wegens omstandigheden waren we pas rond 1.30 binnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:10 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
!!!


xd ik ben verliefd op uitroeptekens!!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Topavond gehad! Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12816:Penoze.html :) .

Heb ik jou ook ontmoet bij deze, was gezellig bij Thera :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
flevoboys schreef:
Topavond gehad! Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12816:Penoze.html :) .

Heb ik jou ook ontmoet bij deze, was gezellig bij Thera :D


Huh wie was jij dan ? :P

Edit : Heet je ook mikee op Partyflock, zo ja dan weet ik wie je bent :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Nando schreef:
!!!


xd ik ben verliefd op uitroeptekens!!! (L)

Dese mang :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
mikeee schreef:
flevoboys schreef:
Topavond gehad! Hier kun je mijn verslag lezen : https://partyflock.nl/report/12816:Penoze.html :) .

Heb ik jou ook ontmoet bij deze, was gezellig bij Thera :D


Huh wie was jij dan ? :P

Edit : Heet je ook mikee op Partyflock, zo ja dan weet ik wie je bent :P .

Jah klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 19:41 
 
Hardtraxxer

Huh wie was jij dan ? :P

Edit : Heet je ook mikee op Partyflock, zo ja dan weet ik wie je bent :P .[/quote]
Jah klopt[/quote]

ahha dan stond wij de hele tijd samen bij thera vooraan. en ps waren de beelden nog wat ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 04:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
ahha dan stond wij de hele tijd samen bij thera vooraan. en ps waren de beelden nog wat ?

Oh dat was jij vandaar, dacht aan zijn verhaal het te herkennen, omdat jij ook begon over dat je hoorde dat Thera die nummers zou gaan draaien

Beeld niet geluid wel :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten