Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Hmm als t echt 5500 euro heeft gekost kan ik hier wel over twijfelen

:D

Optie!
Bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik het zo zie heeft Penoze vaak wel leuke line-ups. Alleen jammer dat Schagen echt te ver is :(
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Als ik het zo zie heeft Penoze vaak wel leuke line-ups. Alleen jammer dat Schagen echt te ver is :(


Klopt ja Penoze heeft altijd dikke line ups ! :yes:
Bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komen die pillen ook weer tevoorschijn? Heb ze toch gemist afgelopen Tijdmachine :$
Bericht Geplaatst op 15 okt 2012 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Komen die pillen ook weer tevoorschijn? Heb ze toch gemist afgelopen Tijdmachine :$

Sorry hoor maar pillen op een feest kunnen écht niet!!!!!!
Bericht Geplaatst op 16 okt 2012 21:38 
 
Hardtraxx Newbie

Penoze - Tsja, waar moet ik beginnen?
Dikke line-ups, super publiek, ZIEKE aankleding, Lekker geluid etc... Aanrader voor iedereen & reizen zeker waard!
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Komen die pillen ook weer tevoorschijn? Heb ze toch gemist afgelopen Tijdmachine :$

Tuurlijk ! hoort gewoon bij het thema Penoze
Afbeelding
Zelfs komt er nog een 2e penoze in Dec
Bericht Geplaatst op 26 okt 2012 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En hier is hij gevouwen :D

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 27 okt 2012 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe kom je eraan? want volgens mij waren ze nog niet weg gegeven?:P
Bericht Geplaatst op 27 okt 2012 20:48 
 
Hardtraxx Newbie

Deze werd al geretweet door Lose Your Mind op twitter.... En er zijn er al wel een paar uitgedeeld volgens mij.... :P
Bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

g-redd schreef:
Deze werd al geretweet door Lose Your Mind op twitter.... En er zijn er al wel een paar uitgedeeld volgens mij.... :P


Idd ik hoorde het ja er waren al +- 100 ''flyers'' uitgedeeld!
Bericht Geplaatst op 05 nov 2012 08:57 
 
Hardtraxx Newbie

Haha, die foto heb ik bewerkt. Zijn op o.a. World of Hardcore uitgedeeld. Express alleen gevouwen laten zien haha :-)
Bericht Geplaatst op 05 nov 2012 12:28 
 
Hardtraxx Newbie

iemand die uit omgeving in utrecht hier naar toe gaat ? =D
Bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kut zooi te laat met kaarten kopen van de e-mail actie :cry:
Nog even kijken of ik hier heen ga is wel voor 75% zeker
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D . Ben benieuwd naar de locatie en het geluid.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2012 02:28 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Aanwezig :D . Ben benieuwd naar de locatie en het geluid.


AANWEZIG samen met deze kerel!! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tickets in de pocket! Awwwyeaaahh
Bericht Geplaatst op 23 nov 2012 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Who are ready
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asylum schreef:
Who are ready

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbelpost :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb 2 tickets te koop. Iemand interesse?
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hop hop, wordt een topper zaterdag! Daarna een topper spelen met de voetbal.. dat wordt wat xd
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:38 
 
Hardtraxxer

Zo zin zaterdag het is alweer maand gelden dat ik een feestje heb gehad!! scheelt heb er nu 3 achterelkaar! :clap:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2012 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

22:00 - 23:30 GEMS & Lanoz
23:00 - 00:30 E-Force & Frequencerz
00:30 - 02:00 Alpha²
02:00 - 02:30 Avio (live)
02:30 - 04:00 Dj Adaro & Digital Punk
03:30 - 05:00 Crypsis & DJ Luna
05:00 - 06:00 Noize Suppressor

22:00 - 23:30 D-Hunter & Dryade
23:30 - 01:00 D-Droned
01:00 - 02:30 Asylum & Arboza
02:30 - 04:00 Thera
04:00 - 05:00 Danny Scandal

Ik kijk zeker uit naar avio :yay:

Gaat nog druk worden op sommige momenten met ze 4en achter de tafels :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten