Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Penoze
Never forget where you came from
Afbeelding

Line Up:
Adaro
E-force Live
Digital Punk
Atmozfears
Chain Reaction
Alpha2
Titan
F-active
Jason Payne
Sub Sonik
De Snoeiploeg
Audiomedics
Malua
Avana
Bakero
Hosted by Mc da Syndrome

Locatie:
Kdanz Schagen
Datum:
6-12-2014

Bron:
C.R.A.F.T. Boekje
http://www.loseyourmind.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk geen Tijdmachine, want dan is het toch wel haast onmogelijk om daar heen te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hopelijk geen Tijdmachine, want dan is het toch wel haast onmogelijk om daar heen te gaan..

Dit is alleen Penoze
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even tot begin december wachten met het kopen van een kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 21:18 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jason Payne en Titan zijn volgends mij al aanwezig.
(zag ze deelnemen als artiest in de facebook event)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

:love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:42 
 

Leuk.. Maar verreweg van boeiend om te gaan! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk dat Atmozfears er bij staat. Maar hij zal wel openen (indien de onbekendere namen niet openen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de site van LYM staat wel een zaalindeling. F-Active zal wel openen in de grote zaal.

Twijfel gevalletje. Line up is wel knap maar ben bang dat het weer gigantisch druk wordt. Bloedheet in die zaal en dan kun je geen kant op.

Zijn wel veel feesten die datum (Awakenings, XXlerator, Thera's Training Sessions, HemQade, Pandemonium en St8ment) dus misschien valt het mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Op de site van LYM staat wel een zaalindeling. F-Active zal wel openen in de grote zaal.

Twijfel gevalletje. Line up is wel knap maar ben bang dat het weer gigantisch druk wordt. Bloedheet in die zaal en dan kun je geen kant op.

Zijn wel veel feesten die datum (Awakenings, XXlerator, Thera's Training Sessions, HemQade, Pandemonium en St8ment) dus misschien valt het mee.


Had jason payne graag in de grote zaal gezien.

Gaat iig wel goed hard in die kleine zaal. Dat is het probleem niet! :D

Vraag mij ook af waarom Atmozfears er staat. Hoort niet helemaal in het rijtje thuis denk ik zo! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat Atmozfears ook 'harde' plaatjes heeft? Man man man.

- Lost
- Destroy
- Bounce & Break (Remix)
- Never Again
- Up Top

Hij zal er vast wel meer hebben met hardcore kicks. En ik denk dat ie wat Phuture Noize plaatjes erbij doet dat ie best wel een leuk setje kan doen hoor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Omdat Atmozfears ook 'harde' plaatjes heeft? Man man man.

- Lost
- Destroy
- Bounce & Break (Remix)
- Never Again
- Up Top

Hij zal er vast wel meer hebben met hardcore kicks. En ik denk dat ie wat Phuture Noize plaatjes erbij doet dat ie best wel een leuk setje kan doen hoor. ;)

En zn mashup met die anti :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Omdat Atmozfears ook 'harde' plaatjes heeft? Man man man.

- Lost
- Destroy
- Bounce & Break (Remix)
- Never Again
- Up Top

Hij zal er vast wel meer hebben met hardcore kicks. En ik denk dat ie wat Phuture Noize plaatjes erbij doet dat ie best wel een leuk setje kan doen hoor. ;)


gaat toch om het principe.. snap ook wel dat ie harde plaatjes heeft. Zeg alleen dat ik hem er niet helemaal tussen vindt passen.. :thumbup:

Maar we gaan eens kijken waarmee hij aan komt zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Zeg alleen dat ik hem er niet helemaal tussen vindt passen..

Waarom niet?
Het zijn niet allemaal "rauwe" artiesten die hier draaien hoor, kijk maar naar Avana bijvoorbeeld.




Atmozfears zou dus een ideale overgang kunnen vormen naar de wat hardere hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Basxt schreef:
Zeg alleen dat ik hem er niet helemaal tussen vindt passen..

Waarom niet?
Het zijn niet allemaal "rauwe" artiesten die hier draaien hoor, kijk maar naar Avana bijvoorbeeld.


Atmozfears zou dus een ideale overgang kunnen vormen naar de wat hardere hardstyle.

http://www.loseyourmind.nl/penoze/ zaalindeling.

op die manier. :)

Maargoed maakt mij verder ook niks uit.
gaat sowieso knallen .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat opbouw is toch mooi, in plaats van meteen al heel hard beginnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 08:53 
 

Delt-A schreef:
Wat opbouw is toch mooi, in plaats van meteen al heel hard beginnen?


Een avond moet ook opbouwend zijn. Door dat RAW geschreeuw van mensen op fora denken organisaties volgens mij dat alleen dat genre populair is :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wat opbouw is toch mooi, in plaats van meteen al heel hard beginnen?


Ja, bij nader inzien is dat ook gewoon zo :thumbup:

Mijn bad. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Stukje van vorig jaar. Born to Die!
Heb er zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitverkocht... zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe was dit? :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten