Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat: Penoze: A White Christmas
Waar: Kdanz, Schagen
Wanneer: 26 December 2012
Tijd: 22.00 uur tot 06.00 uur
Prijs: TBA

Line up:
Timetable Penoze:

22:00 - 00:00 GEMS &­ the emperador
23:30 - 01:00 D-Droned
00:30 - 02:00 Deepack
02:00 - 02:30 Donkey Rollers (live)
02:30 - 03:45 Adaro &­ Frequencerz
03:15 - 04:30 B-Front
04:15 - 05:30 Chain Reaction &­ Radical Redemption
05:00 - 06:00 Solutio &­ the I'
MC Shizzler

- Danny Scandal
- Accelerators
- Black Sunrise
- Asylum & Arboza
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 12:04 
 
Hardtraxxer

Waar heb je dit vandaan? Lijkt me namelijk sterk aangezien er 1 december ook al een editie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 21:05 
 
Hardtraxx Newbie

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:21 
 
Hardtraxx Newbie

- Donkey rollers live
- Adaro & Frequencerz
- Deepack
- B-front
- Radical Redemption & Chain Reaction
- Solutio & the i's
- Danny Scandal
- GEMS
- D-Droned
- Accelerators
- Black Sunrise
- Asylum & Arboza
- MC Shizzler

:love: :love: :love: :love: :love: :love:

Wat een feesten in de maand december.

1 december penoze
8 december loudness
22 december bass academy
26 december penoze

Pfoeeee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeeba schreef:
- Donkey rollers live
- Adaro & Frequencerz
- Deepack
- B-front
- Radical Redemption & Chain Reaction
- Solutio & the i's
- Danny Scandal
- GEMS
- D-Droned
- Accelerators
- Black Sunrise
- Asylum & Arboza
- MC Shizzler

:love: :love: :love: :love: :love: :love:

Wat een feesten in de maand december.

1 december penoze
8 december loudness
22 december bass academy
26 december penoze

Pfoeeee.


Idd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio & The I's, Donkey Rollers, B-Front :love: Ligt eraan of ik dan genoeg geld heb of eventueel gratis kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom altijd van die dikke line ups bij penoze :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:25 
 
Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
Waarom altijd van die dikke line ups bij penoze :worship:


Omdat deze organisatie het tenminste snapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele leuke line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:05 
 
Hardtraxxer

Penoze heeft dikke feesten maar december zit echt te vol om nog een feest erbij te pakken. Weet nu al niet waar ik het geld vandaan moet halen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das nie mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 23:27 
 

Realtom schreef:
- Asylum & Arboza

Hop hop hop hop
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
Realtom schreef:
- Asylum & Arboza

Hop hop hop hop

hey sexy lady hophophop
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
me gusta schreef:
Realtom schreef:
- Asylum & Arboza

Hop hop hop hop

hey sexy lady hophophop

Oppa gangnam style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke naam voor het feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in ! Maar eerst nog 1 december xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Realtom schreef:
Afbeelding


:worship: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Genoeg voor iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Asylum schreef:
Afbeelding

Genoeg voor iedereen!

Geef mij der eens een paar joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dikke lineup zeg, :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 23:45 
 
Hardtraxx Newbie

Realtom schreef:
Afbeelding


Whaha, die heb ik bewerkt op me iPhone en getwitterd. Geniaal eh!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 23:51 
 

Youri-1900 schreef:
Realtom schreef:
Afbeelding


Whaha, die heb ik bewerkt op me iPhone en getwitterd. Geniaal eh!!

Heb jij een iPhone? Geniaal joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten