Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

KAARTVERKOOP START OP ZATERDAG 7 DECEMBER OM 13:00!

HILVERSUM - De Amsterdamse officier van justitie Van Straaten heeft een computer vol vertrouwelijke informatie bij zijn huis op straat gezet bij het grofvuil. Een oplettende vuilnisman nam de pc mee naar huis en wist het ding moeiteloos aan de praat te krijgen. Dat zei van der Hoepel donderdag in het Radio 1 Journaal.

De PVV wil dat minister Fred Teeven (Justitie) nog donderdag in de Tweede Kamer tekst en uitleg geeft in een zogeheten interpellatiedebat. Kamerlid Geert Wilders vindt dat Van Straaten (officier van Justitie) in elk geval moet worden geschorst. Verder wil hij van Teeven weten of officieren van justitie vertrouwelijke informatie thuis op hun pc mogen hebben, en of zij hun computer met die informatie zomaar langs de weg mogen zetten. "Dit kan echt niet", aldus Wilders.

Vuilnisman
Misdaadverslaggever John van der Hoepel kreeg de computer van de vuilnisman en printte twee vuistdikke ordners vol informatie uit. Officier van Justitie Van Straaten is gespecialiseerd in de bestrijding van de Penoze.
Onder de vertrouwelijke gegevens zijn volgens Van der Hoepel onder meer documenten over de inmiddels vermoorde zakenmannen Jacco B. en Mark S. Zo zou Van Straaten op het punt hebben gestaan Jacco B. en Mark S. te laten arresteren en maakte men elkaar binnen justitie over deze zaak onderling verwijten.

Onderwereld
De computer bevat volgens van der Hoepel gegevens waar de Penoze een moord voor zou doen. Hij is verbaasd over de vondst. "Het parket is hermetisch beveiligd, maar deze prominente fraudeofficier heeft allerlei belangrijke informatie thuis op een computer staan en zet hem zo bij het grofvuil. De pc was toen de vuilnisman hem opstartte niet beveiligd.
Van der Hoepel beraadt zich nog of hij het apparaat aan justitie teruggeeft.

Time-table:

21:00 – 23:30 Bouncing Ball, Dj D-Droned, GEMS & Unchained (2005 tot 2010 set)
23:30 – 00:00 AVIO (Alphaverb and Intractable One)LIVE
00:00 – 01:30 The R3belz & DJ ACTIVATOR
01:30 – 02:00 Frequencerz LIVE
02:00 – 03:30 Digital Punk & E-Force
03:30 – 04:30 Titan & High Voltage
04:30 – 05:00 Crypsis LIVE
05:00 – 06:00 Dj Adaro & Danny Scandal

Hosted by: Da Syndrome

https://www.facebook.com/events/225691910929639/?fref=ts

http://loseyourmind.nl/

http://kdanz.com/

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette locatie, jammer van de lineup. Prijs is dan wel weer chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vette locatie

Is die al bekend dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch altijd in Kdanz? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 18:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen idee, zei maar wat eigenlijk. Wat een kut topic.

Mag hopen dat ze het weer lekker in die NDSM-werf doen. Wat een locatie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mag hopen dat ze het weer lekker in die NDSM-werf doen. Wat een locatie. :loving:

Vorige editie was echt vet (op de ingang na). Dus als het in NDSM-werf is ben ik weer sowieso weer aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 14:37 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Vette locatie, jammer van de lineup. Prijs is dan wel weer chill.


Jammer van de line up.... dude geloof mijn nou maar, als je de line up van dit feest hoort weet je even niet meer waar je het zoeken moet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso niet aanwezig. Vorige Penoze was toch wel by far het aller slechtste feest waar ik ooit ben geweest. Wat een aanfluiting was dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
jammer van de lineup. Prijs is dan wel weer chill.


Welke line-up? En ik zie ook nog geen prijs? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och god, er zijn weer mensen die de line-up achter de schermen weten? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Och god, er zijn weer mensen die de line-up achter de schermen weten? :')


Daar is toch niets mis mee of wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Och god, er zijn weer mensen die de line-up achter de schermen weten? :')


Ach, misschien is dit ook wel weer een gevalletje qlimax. En zo'n ramp vind ik het niet, zolang ze er maar niet elke post mee gaan pronken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Och god, er zijn weer mensen die de line-up achter de schermen weten? :')

>.< >.<

Snap je de reactie van Timothy nou niet of reageer je heel ergens anders op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
TiMOTHYb schreef:
jammer van de lineup. Prijs is dan wel weer chill.


Welke line-up? En ik zie ook nog geen prijs? :huh:

DAT IS T M JUIST
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
El Mare schreef:
Och god, er zijn weer mensen die de line-up achter de schermen weten? :')

>.< >.<

Snap je de reactie van Timothy nou niet of reageer je heel ergens anders op?


Ik denk dat hij meer doelt op:

Citaat:
Jammer van de line up.... dude geloof mijn nou maar, als je de line up van dit feest hoort weet je even niet meer waar je het zoeken moet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exact, ik reageerde daar op Davey ;)
Want Tim bedoelde duidelijk dat hij het jammer vindt dat er nog geen line-up bekend is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh Heey, die reactie had ik ff helemaal gemist. Mijn excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Paling schreef:
TiMOTHYb schreef:
jammer van de lineup. Prijs is dan wel weer chill.


Welke line-up? En ik zie ook nog geen prijs? :huh:

DAT IS T M JUIST

OH HAHA VET GRAPPIG!!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is geen grap van timothy, hij bedoelt waarschijnlijk gewoon dat ie het kut vindt dat er een topic wordt geopend terwijl er amper info is.
Niet dat ik voor hem wil spreken, maar ik denk t.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
TiMOTHYb schreef:
jammer van de lineup. Prijs is dan wel weer chill.


Welke line-up? En ik zie ook nog geen prijs? :huh:


Haha beide benen Jipstank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 10:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mario schreef:

Jammer van de line up.... dude geloof mijn nou maar, als je de line up van dit feest hoort weet je even niet meer waar je het zoeken moet ;)

Ik ben heel erg benieuwd en heb vanacht niet geslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mario schreef:

Jammer van de line up.... dude geloof mijn nou maar, als je de line up van dit feest hoort weet je even niet meer waar je het zoeken moet ;)

Ik ben heel erg benieuwd en heb vannacht niet geslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 10:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Congolese spelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt weer een hele vette avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Dit wordt weer een hele vette avond :)

Vast en zeker ja
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten