Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 22:42 
 
Hardtraxxer

Op zaterdag 20 oktober wordt de eerste versie van 'Mindset' georganiseerd! De beste hardstyle-DJ's ter wereld zullen hun opwachting maken in de feesttent aan de Oirschotseweg.

Zaterdag 6 oktober op de Mindset: Official Pré-Party is er al flink warmgedraaid voor dit heerlijke evenement! Kinesis, Digesta, Authentic en Reactiv streden in een DJ-contest om een plaatsje in de line-up van Mindset 2012. Deze DJ’s lieten de fundering en dansvloer van locatie Partyboerderij ’t Draaiboompje trillen! De uiteindelijke winnaar van de contest is Reactiv geworden. Hij zal als beloning draaien op het eerste uur van Mindset!

Nu de platen zijn warmgedraaid en de winnaar van de DJ-contest bekend is kan de definitieve timetable bekend gemaakt worden!

Timetable:
19:00-20:00 Reactiv
20:00-21:00 Ran-D
21:00-22:00 Alpha²
22:00-23:00 B-Front
23:00-24:00 Noisecontrollers
24:00-01:00 Zatox

Tickets
De tickets kosten slechts 17,50 en zijn verkrijgbaar via de website www.mindsetfestival.nl. Ook zijn er nog enkele losse tickets verkrijgbaar bij Partyboerderij ’t Draaiboompje te Moergestel.


http://www.mindsetfestival.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komen nog 2 leuke namen bij, die worden deze week bekend gemaakt.
Er komt ook een Pre-party en dj contest, meer hierover zsm.

20 Oktober
tijd: 19.00 - 01.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 01:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Ran-D is toegevoegd aan de line-up.


De laatste weet je ook al wel toch haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:58 
 
Hardtraxxer

zal hier is over nadenken, staat in iedergeval al wel als optie genoteerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 19:34 
 
Hardtraxxer

Zeker aanwezig! Alleen nog ff kaartje scoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zatox kun je ook aan de line up toevoegen. Maar dat was toch al bekend onder de mensen hier uit de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Zatox kun je ook aan de line up toevoegen. Maar dat was toch al bekend onder de mensen hier uit de buurt.

maar zou het dan de bedoeling geweest zijn dat jij dat bekend zou maken op hardtraxx? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
dennis schreef:
Zatox kun je ook aan de line up toevoegen. Maar dat was toch al bekend onder de mensen hier uit de buurt.

maar zou het dan de bedoeling geweest zijn dat jij dat bekend zou maken op hardtraxx? :x

20 minuten later werd het ook op facebook bekend gemaakt dus zoveel maakt het ook weer niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
dennis schreef:
Zatox kun je ook aan de line up toevoegen. Maar dat was toch al bekend onder de mensen hier uit de buurt.

maar zou het dan de bedoeling geweest zijn dat jij dat bekend zou maken op hardtraxx? :x

Ik had het ook van de site gehaalt! Dus het was al bekent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgende week wordt er een meer bekend worden gemaakt over de pre-party en dj-contest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roellos schreef:
Volgende week wordt er een meer bekend worden gemaakt over de pre-party en dj-contest.


Zowiezo aan die contest mee doen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pre-party:
Naast het main event wordt er op zaterdag 6 oktober een officiële Pre-party van Mindset 2012 georganiseerd in Partyboerderij ’t Draaiboompje te Moergestel. De organisatie wil door middel van een DJ-contest talentvolle DJ’s de kans geven zich te bewijzen en hun carrière als dj te ontwikkelen.

De winnaar van de DJ-contest zal draaien op Mindset 2012! De bezoekers van de Pre-party bepalen mede wie deze DJ gaat worden. De Jury zal tijdens de Pre-party letten op de interactie met publiek, techniek en creativiteit.

Geïnteresseerde DJ’s kunnen hun contactgegevens plus een demo van maximaal 30 minuten insturen naar [email protected]. Dit kan uiterlijk tot en met zaterdag 8 september.

Extra informatie:
5 geselecteerde kandidaten van de ingestuurde demo's mogen strijden op de Pre-party.
Deze kandidaten draaien een LIVE set van 45 minuten. Aan het eind van de avond wordt de winnaar bekend gemaakt en sluiten we af met een bekend dj-act. Hierover volgt snel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zit jij in de organisatie roel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
zit jij in de organisatie roel?


Ja klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maarliefst 17 DJ's hebben zich ingeschreven voor de DJ-Contest! 5 van hen zullen te zien zijn op de Mindset 2012: Official Pre-Party! Volgende week worden de finalisten bekend en ook de verrassingsact!

De ingeschreven DJ's zijn:

Audacious
Authentic
Da von Dwaest
D-Controller
Demian
Digesta
DJ Razor
D-Verze
Kineses
Mikez
Perry’D
Pulse Zero
Reactiv
Sonic Devastation
The Bass Company
The Blacksmith
The Skribbler
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 00:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch nog 3/4 Hardtraxxers. Ik wens jullie veel geluk. Hoop dat jullie op de contest draaien en 1 daarvan op Mindset zelf! Nogmaals veel succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:30 
 

Mijn support ligt bij Reactiv & Authentic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Mijn support ligt bij Reactiv & Authentic!

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 15:31 
 
Hardtraxxer

Nice Reactiv & Authentic door bij de contest, gefeliciteerd! Zal niet aanwezig zijn bij de contest, heb dan paar kilometer verderop al een boeking. 20 oktober is wel een serieuze optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:27 
 

Da-Izzok schreef:
Nice Reactiv & Authentic door bij de contest, gefeliciteerd! Zal niet aanwezig zijn bij de contest, heb dan paar kilometer verderop al een boeking. 20 oktober is wel een serieuze optie


Toevallig in Haghorst (of binnenkort)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Finalisten voor de DJ-Contest zijn bekend! De organisatie wil Audacious, Reactiv, Authentic, Kinesis en Digesta feliciteren met hun finaleplaats! Op de Pré-Party zullen tevens PRDX en Jack of Sound draaien! Daarnaast zullen ze ook in de Jury plaatsnemen! Tot 6 oktober in Draaiboompje Moergestel!


Succes. Jammer dat wij niet door zijn, volgende keer beter. Dan zal ik er eens goed aan doen om de mix een stuk zachter te maken voor een feestje als deze denk ik.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 21:24 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Da-Izzok schreef:
Nice Reactiv & Authentic door bij de contest, gefeliciteerd! Zal niet aanwezig zijn bij de contest, heb dan paar kilometer verderop al een boeking. 20 oktober is wel een serieuze optie


Toevallig in Haghorst (of binnenkort)?

Toevallig wel! Wordt leuk avondje
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten