Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ik vond het super vet, kater was goed aanwezig vanochtend dus.... Dan is het goed geweest! Dit was wat ik ongeveer gedraaid heb gisteren:


1. Builder - My Life Is Just A Demo
2. Headhunterz - Time 2 Rock
3. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (D-Block & S-Te-Fans 2008 Remix)
4. Atlantic Wave - The Creation (2007 Remix)
5. Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
6. The Hose - The Pressure
7. Dark Oscillators - Nero
8. Project 1 - Blame It On The Music
9. Wildstylez - Revenge
10. Tuneboy - I Will Growl
11. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
12. Wildstylez - Pleasure
13. 2 Best Enemies - Les Drums
14. Scope Dj - Lockdown
15. Josh & Wesz - Like Thiz
16. D-Block & S-Te-Fan - Keep It Coming

:worship: , heerlijke lijst. Beetje jammer dat ik niet aanwezig was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke set van Stijn!!! Alleen het laatste half uur meegemaakt maar daar nog steeds spijt van hebben.
Ik ben er overigens om 5 voor 11 er uitgezet omdat ik te "lomp" ben. Maar buiten dat had ik een heel leuk feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe the fuck krijg je het voor elkaar om eruit gegooid te worden.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Heerlijke set van Stijn!!! Alleen het laatste half uur meegemaakt maar daar nog steeds spijt van hebben.
Ik ben er overigens om 5 voor 11 er uitgezet omdat ik te "lomp" ben. Maar buiten dat had ik een heel leuk feest.

Hahahahahaha :lol: Wat heb je gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
dennis schreef:
Heerlijke set van Stijn!!! Alleen het laatste half uur meegemaakt maar daar nog steeds spijt van hebben.
Ik ben er overigens om 5 voor 11 er uitgezet omdat ik te "lomp" ben. Maar buiten dat had ik een heel leuk feest.

Hahahahahaha :lol: Wat heb je gedaan?

Tja... ik heb geen flauw idee. Volgens de beveiliging was ik veel ste lomp aan het doen. Maar ik ging gewoon goed los. Dat is nog niet het ergste.. Nee ik krijg daarna nog een boete van die o zo lieve politie omdat ik een antenaar in functie heb beledigt. Ik werd binnen 3 minuten 2x gevraagd (Door 4 verschillende politieagente) wat ik ging doen en waar ik vandaan kwam en dat soort vragen. Dat gaat een beetje te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een wasstraat in gedoken daarna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Tja... ik heb geen flauw idee. Volgens de beveiliging was ik veel ste lomp aan het doen. Maar ik ging gewoon goed los. Dat is nog niet het ergste.. Nee ik krijg daarna nog een boete van die o zo lieve politie omdat ik een antenaar in functie heb beledigt. Ik werd binnen 3 minuten 2x gevraagd (Door 4 verschillende politieagente) wat ik ging doen en waar ik vandaan kwam en dat soort vragen. Dat gaat een beetje te ver.

:lol: Rebel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:39 
 

Daveytl schreef:
dennis schreef:
Tja... ik heb geen flauw idee. Volgens de beveiliging was ik veel ste lomp aan het doen. Maar ik ging gewoon goed los. Dat is nog niet het ergste.. Nee ik krijg daarna nog een boete van die o zo lieve politie omdat ik een antenaar in functie heb beledigt. Ik werd binnen 3 minuten 2x gevraagd (Door 4 verschillende politieagente) wat ik ging doen en waar ik vandaan kwam en dat soort vragen. Dat gaat een beetje te ver.

:lol: Rebel!


Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, en nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh haha, is inderdaad wel erg grappig.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ja, en nu?

Tjaaa....Gewoon de boete betalen. Ik heb het toch zelf gedaan..

Nando schreef:
Nog een wasstraat in gedoken daarna?

Tegen gekomen wel. Maar niet ingedoken. Mijn litteken is nog zichtbaar. Dus sloeg deze over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop dat iedereen genoten heeft! :P
Wij in iedergeval wel, de aftermovie en partypics zullen binnenkort online komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Daveytl schreef:
Ja, en nu?

Tjaaa....Gewoon de boete betalen. Ik heb het toch zelf gedaan..

Had het over het filmpje wat Stefanneke postte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha Dennis goed bezig!
Nou moet ik eerlijk zeggen dat je er ook aardig beschonken bij liep de laatste keer dat ik je zag.. :lol:

OT: was een mooi feestje, complimenten voor de organisatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ik ben er overigens om 5 voor 11 er uitgezet omdat ik te "lomp" ben. Maar buiten dat had ik een heel leuk feest.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:27 
 

Stond gewoon keihard te zagen deze timmerman!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 14:55 
 
Hardtraxxer

Prima vermaakt hier zaterdag.

Aan het begin van de avond een tijdje wat verder naar achteren gestaan. Toen B-Front draaide linksvooraan gaan staan. Geluid was goed daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg goed vermaakt hier. Alleen jammer dat je binnen niet mocht roken en buiten niet mocht zuipen.
Beveiliging was inderdaad iets te streng ook naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

+ een zagende Pecola-tje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 18:53 
 

Nemesyz schreef:
+ een zagende Pecola-tje :D


En een razende dj Reactiv!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Nemesyz schreef:
+ een zagende Pecola-tje :D


En een razende dj Reactiv!


_0_ :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooie shots van jou Stijn :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten