Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Welke HT'ers zijn er aanwezig op de pre-party aanstaande zaterdag? :)

ikke ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Welke HT'ers zijn er aanwezig op de pre-party aanstaande zaterdag? :)

Nee, ik ben helaas niet aanwezig. Ik ga met mijn vrienden naar KoF.
Maar ik wens wel iedereen die mee doet succes. Maar vooral de Hardtraxxers natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:24 
 

Sanderson schreef:
Vik schreef:
Welke HT'ers zijn er aanwezig op de pre-party aanstaande zaterdag? :)

ikke ^^


ikke
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reactiv (Timmer) heeft de DJ-contest gewonnen en mag dus op 20oktober Mindset Festival gaan openen.
Gefeliciteerd Stijn! :thumbup:
Ik ben er sowieso vanaf t begin bij om je setje mee te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik ben er sowieso vanaf t begin bij om je setje mee te maken!


+1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
pecola-tje schreef:
Ik ben er sowieso vanaf t begin bij om je setje mee te maken!


+1 :thumbsup:


+2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:

19:00 - 20:00:  Reactiv
20:00 - 21:00:  Ran-D
21:00 - 22:00:  Alpha²
22:00 - 23:00:  B-Front
23:00 - 24:00:  Noisecontrollers
24:00 - 01:00:  Zatox
MC: Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Stijn! Maar wat een rare timetable! Maar ik zal me wel vermaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:31 
 
Hardtraxxer

Voor Ran-D, wel vet Stijn! Zal ff kijken of ik onze groep zo vroeg kan mobiliseren ;) Timetable is idd wel beetje vaag maar dat is wel vaker tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da-Izzok schreef:
Voor Ran-D, wel vet Stijn! Zal ff kijken of ik onze groep zo vroeg kan mobiliseren ;) Timetable is idd wel beetje vaag maar dat is wel vaker tegenwoordig

Ik gok dat het er mee te maken heeft dat ran-d meer boekingen op een avond heeft.
En tja, dan kun je niet overal tegelijk op het einde staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, meerdere DJ's die op dit feest staan hebben nog een 2e boeking!
Helaas kon het niet anders! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Als je van de oudere sound houd, wees dan op tijd! Ik ga overigens geen early draaien, maar gewoon van enkele jaartjes terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Als je van de oudere sound houd, wees dan op tijd! Ik ga overigens geen early draaien, maar gewoon van enkele jaartjes terug :)

Nice! Even kijken of ik vrienden over kan halen om op tijd aanwezig te zijn!

Maar hoe zit het met de kaartverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:

Maar hoe zit het met de kaartverkoop?


Gewoon een kaartje kopen, komen feesten en vele bieries doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:36 
 
Hardtraxxer

Om half 8 aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 00:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
dennis schreef:

Maar hoe zit het met de kaartverkoop?


Gewoon een kaartje kopen, komen feesten en vele bieries doen :)

Kaartje heb ik al lang binnen! Maar was wel benieuwd of het nou een beetje druk zou worden! In ieder geval gezellig zal het zeker worden! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 00:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Timmer schreef:
dennis schreef:

Maar hoe zit het met de kaartverkoop?


Gewoon een kaartje kopen, komen feesten en vele bieries doen :)

Kaartje heb ik al lang binnen! Maar was wel benieuwd of het nou een beetje druk zou worden! In ieder geval gezellig zal het zeker worden! :beer:


Kaartverkoop gaat lekker, vooral laatste dagen na de pre party! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er is iets tussen gekomen. Waardoor ik niet zo zeker ben of ik ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Morgen feestje bouwen daar in Moergestel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dankje!

De klassiekers zitten bij elkaar gestoken in de cd-map, dus dat moet goedkomen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 01:06 
 
Hardtraxx Addict

Wij komen wat later, laatste kwartiertje van je set krijgen we waarschijnlijk nog wel mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wij zijn er wel gewoon op tijd Stijn. Handtekeningen en foto's achteraf toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me echt prima vermaakt hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:58 
 
Hardtraxxer

Joykill schreef:
Heb me echt prima vermaakt hier :thumbsup:


Dat, alleen jammer dat het maar tot 1uur duurde. Nog een paar HTers gesproken maar heb geen idee meer wie het waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond het super vet, kater was goed aanwezig vanochtend dus.... Dan is het goed geweest! Dit was wat ik ongeveer gedraaid heb gisteren:


1. Builder - My Life Is Just A Demo
2. Headhunterz - Time 2 Rock
3. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (D-Block & S-Te-Fans 2008 Remix)
4. Atlantic Wave - The Creation (2007 Remix)
5. Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
6. The Hose - The Pressure
7. Dark Oscillators - Nero
8. Project 1 - Blame It On The Music
9. Wildstylez - Revenge
10. Tuneboy - I Will Growl
11. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
12. Wildstylez - Pleasure
13. 2 Best Enemies - Les Drums
14. Scope Dj - Lockdown
15. Josh & Wesz - Like Thiz
16. D-Block & S-Te-Fan - Keep It Coming
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten