Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 14:14 
 

Ik kom wel even kijken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 14:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik kom wel even kijken denk ik.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 16:40 
 
Hardtraxxer

Leuk dat het er zoveel van Hardtraxx zijn. Ik kom wel even kijken ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Door :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Krijg er ondertussen toch al aardig zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 13:35 
 
Hardtraxx Addict

Misschien even komen kijken als ik wat meer vrienden kan strikken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen mogen we :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 09:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Job en Valentijn! Dikke set mannen!

Zelf voor ons gevoel ook een fijne set weggezet, dus daar sowieso van genoten. We proberen het volgend jaar gewoon weer :)

Onze tracklist voor de liefhebbers:
1. Scope DJ - Lockdown (w/ Househeads)
2. Wildstylez vs D-Block & S-Te-Fan - Delay Distortion Made Addict (Paze Mash-up)
3. DBSTF - Music Made Addict (Cut)
4. Frontliner - The First Cut (Cut)
5. Sylenth And Glitch - Music In You (Scope Dj Loves The Reverse Bass Mix) (Cut)
6. Wildstylez - The Phantom Beat (Cut)
7. Zany & DV8 - Vision (Cut)
8. Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
9. Deepack Vs D-Block & S-Te-Fan - Rock Diz
10. Activator & Zatox - Oxygen (Behind Blue Eyes Medley)
11. Southstylers - Pounding Senses (Paze Scramble)
12. Alphaverb & Intractable One - T.T.B.A. (Paze Mash-Up)
13. Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y.

En een shitload aan teases die ik alweer vergeten ben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
7. Zany & DV8 - Vision (Cut)

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 11:13 
 

Thanks! Bij jullie DONKEY _O_

Wat een avondje gisteren! Daar ben ik nog wel even van aan het nagenieten! :love: Heel erg blij met onze winst, concurrentie was scherp maar gelukkig wij nét iets scherper ^^ Dat wordt wel echt enorm vet om te gaan draaien op Mindset!

Dit was onze tracklist:
01. Ivan Carsten - Amazing Combination (Original Mix)
02. Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
03. The Prophet - One Moment (Bass Modulators Remix)
04. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
05. Audiofreq - Warcry
06. Frontliner - Discorecord
07. Geck-O - Space Jam (Bootleg)
08. Low-E & Kevin Kaos - Electric Future
09. Audiofreq - Pressure
10. Spectre - The Ultimate Tuut Mashup
11. Knife Party & SHM - Antidote (Crypsis & Chain Reaction Remix)
12. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave

Hier zitten natuurlijk echt een monsterlijke shitload aan teases bij haha: Frontliner - Keep It Up, Ran-D & Alpha² - The New Shit, Geck-O - Sticky Disco, Thera & Geck-O - Ding Dong, Tatanka - Ozzie Rave, Titan - My Angel, Alpha² - Tonight, Zany & Noisecontrollers - Paranoid, Zatox & Max Enforcer - It Must Be, Frontliner - You Got Me Rocking, B-Freqz - Fatality, Psyko Punkz - Coca Cola.. Zoiets is het. En daarnaast ook nog een aantal keer de tracks die we nog gingen draaien / al hadden gedraaid. (credits aan Spectre voor t onthouden van deze shit :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was pas bij de één na laatste dj binnen dus kan niet goed oordelen over de contest. Maar echt een dikke set Spectre & Nazale! Briljant dat jullie openden met Amazing Combination. Kreeg echt een bult kippenvel :love: Daarna wel lekker los gegaan op Authentic en Thera ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Congrats jongens!
Heel veel geteased ja, maar dat is wel een voordeel als je met z'n tweeën bent. Als je solo bent kom je handen tekort :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Congrats jongens!
Heel veel geteased ja, maar dat is wel een voordeel als je met z'n tweeën bent. Als je solo bent kom je handen tekort :D

Is ook zo inderdaad. Als ik m'n mix ga voorbereiden kan Job natuurlijk op de 3e CDJ gewoon platen instarten en dan is het een kwestie van rechtleggen en teasen.. Zo kun je heel gemakkelijk een hoop kloten met andere nummers tijdens je setje zonder dat je in tijdnood komt om je mix te maken.

Erg vette avond gehad en natuurlijk heel blij met de overwinning :) We zullen er wat moois van maken op Mindset.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd jongens!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten