Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Vrijdag 27 september 2013
20:00 - 02:00
Partyboederij 't Draaiboompje
Moergestel

Deurverkoop €5,

Deelnemers:
- Authentic
- Aztech
- Firetrap
- Pulse zero & Razor
- The Shade
- The Z.

Timetable: *
20:00 - 20.30 Reactiv
20:30 - 21:00 DJ Contest 1
21:00 - 21:30 DJ Contest 2
21:30 - 22:00 DJ Contest 3
22:00 - 22:30 DJ Contest 4
22:30 - 23:00 DJ Contest 5
23:00 - 23:30 DJ Contest 6
23:30 - 00:30 Noisecult
00:30 - 01:00 Uitslag DJ Contest
01:00 - 02:00 E-Force
Deze avond zal gehost worden door een bekende MC.

*De volgorde van de line-up op de pré-party wordt bepaald
doormiddel van loting.

Beoordeling van de winnaar:
- Publiek
- Jury (E-Force, Noisecult, Organisatie)

Stemmen:
Alle bezoekers die voor 20:30 binnen zijn krijgen een stemkaart met
daarop alle deelnemers.

Nadat alle DJ's gedraaid hebben volgt de stemming van de aanwezige
bezoekers.
Tijdens deze stemming zullen de heren Noisecult een set van 45 minuten draaien.
Tijdens deze set zullen de stemmen van het publiek geteld worden en de jurybeoordeling worden
samengevoegd. Hierna wordt de winnaar van de DJ-contest bekend gemaakt door de Jury.

Winnaar:
De uiteindelijke winnaar van de DJ Contest zal Mindset 2013 openen met een set van 60min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 20:29 
 
Hardtraxxer

Hier toch maar even gaan kijken. Zijn er rond half 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 01:42 
 

Nogmaals gefeliciteerd Vik en Koen. Helaas liep onderlinge communicatie tussen de medefeestgangers meestal in de soep omdat het geluid enorm hard stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 02:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid stond inderdaad loeihard, gesprekken voeren lukte echt amper.
Ook had er wel iets rustiger aan gedaan mogen worden met de rookmachines, je zag af en toe nog geen 20cm verder dan je neus lang was.

Vik en Koen gefeliciteerd inderdaad! Ik had verwacht dat t zou gaan tussen Authentic & The Z, die echt een dikke set neerzette!
De setjes van de andere deelnemers waren ook leuk! Veel oudere plaatjes langs horen komen.

Was een leuk avondje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Super dat Vik gewonnen heeft! Universe was ook wel echt een genot live. Mijn set was echt een misbaksel door alle offbeats, dus excuses daarvoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was inderdaad zonde, want je platenkeuze was niks mis mee!
Wat gebeurde er trouwens in godsnaam toen je t overnam van Aztech? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha ook al zoiets, kon wel door de grond zakken :P. Ik heb geen kennis van met USB draaien, doe zelf altijd CD's. Nu maakten Aztech wel gebruik van USB maar ik kende alleen dat er gewoon één USB per CD-speler gebruikt wordt. In dit geval hadden ze één USB gelinked voor beide CD-spelers ofzo, begreep ik. Dus ik trek gewoon die USB eruit bij de CD-speler die geen plaat meer afspeelt, en toen viel de input van de andere CD-speler dus ook weg. Leermomentje dus :P overkomt me nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 12:16 
 
Hardtraxxer

Congratz baasjes! Verdiend gewonnen, fris setje!

Baal nog steeds dat tijdens mn set 1 kanaal constant eruit klapte qua volume waardoor ik geen fuck hoorde tijdens een paar mixen, shit happens! Anyway mooie avond gehad en aardig wat lekkere plaatjes gehoord bij veel DJ's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ome Z, die eerste plaat, ben er nog vol van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Overigens was gewoon een heel gezellig avondje met veel bekende! Er kwam echt veel tof spul langs, echt top. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:10 
 

The Z. schreef:
Congratz baasjes! Verdiend gewonnen, fris setje!

Baal nog steeds dat tijdens mn set 1 kanaal constant eruit klapte qua volume waardoor ik geen fuck hoorde tijdens een paar mixen, shit happens! Anyway mooie avond gehad en aardig wat lekkere plaatjes gehoord bij veel DJ's!


Die eerste plaat van jouw, welke was dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
The Z. schreef:
Congratz baasjes! Verdiend gewonnen, fris setje!

Baal nog steeds dat tijdens mn set 1 kanaal constant eruit klapte qua volume waardoor ik geen fuck hoorde tijdens een paar mixen, shit happens! Anyway mooie avond gehad en aardig wat lekkere plaatjes gehoord bij veel DJ's!


Die eerste plaat van jouw, welke was dat?


Space Frog Feat. The Grim Reaper - Follow Me 2002 (Derb Mix) toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
stefaneke schreef:
The Z. schreef:
Congratz baasjes! Verdiend gewonnen, fris setje!

Baal nog steeds dat tijdens mn set 1 kanaal constant eruit klapte qua volume waardoor ik geen fuck hoorde tijdens een paar mixen, shit happens! Anyway mooie avond gehad en aardig wat lekkere plaatjes gehoord bij veel DJ's!


Die eerste plaat van jouw, welke was dat?


Space Frog Feat. The Grim Reaper - Follow Me 2002 (Derb Mix) toch?


Ja inderdaad Rick! Wat was dat een genot _o_. Sowieso heel die set!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten