Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 12:11 
 
Hardtraxx Newbie

Feest: Karnaval Festival
Datum: 10 & 11-02-2024
Tijd: Zaterdag 12:00 - 23:00 / zondag 13:00 - 22:00
Locatie: Evenemententerrein Moergestel
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.karnavalfestival.nl/tickets/
Prijs:
Zaterdag regular €51,45
Zondag regular €46,45

Line-up:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 12:13 
 
Hardtraxx Newbie

Voor iets meer dan 50 euro een prima feestje om met vrienden lekker pilsjes te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zibaaa schreef:
Voor iets meer dan 50 euro een hele dag in de feesttent staan is écht te dik betaald


De eerste jaren was dit in combinatie met onze partybus één van de leukste feesten van het jaar, toen werd er overal 'meer carnaval' geprogrammeerd. Dit trekt de Intents-lijn van raw en nog meer raw keurig netjes door. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 16:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Altijd nog wel gezellig hier, bijna uitverkocht dat ik te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zibaaa schreef:
Voor iets meer dan 50 euro een hele dag in de feesttent staan is écht te dik betaald


De eerste jaren was dit in combinatie met onze partybus één van de leukste feesten van het jaar, toen werd er overal 'meer carnaval' geprogrammeerd. Dit trekt de Intents-lijn van raw en nog meer raw keurig netjes door. :thumbdown:

Ik kan beloven dat de set van Gezellige Uptempo en mij op zondag iig 100% feest gaat worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 10:22 
 
Hardtraxx Elite

FritsHS schreef:
Altijd nog wel gezellig hier, bijna uitverkocht dat ik te lezen


Is dit feest gewoon niet meer zo populair of ontzettend gegroeid in kvk?
Kan me nog edities van 2017 & 2018 herinneren dat het de eerste dag al meteen uitverkocht was, kan nu nog gewoon een kaart halen zie ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2024 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FritsHS schreef:
Altijd nog wel gezellig hier, bijna uitverkocht dat ik te lezen


marketing
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2024 11:09 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelast lees ik op Reddit wegens teveel regen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 16:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Afgelast lees ik op Reddit wegens teveel regen?

Jup, nu ook officieel bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:03 
 
Hardtraxxer

Wat een triest kutweer in dit land ook altijd PFFFFFFFFF
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Wat een triest kutweer in dit land ook altijd PFFFFFFFFF

Je bent vrij om te immigreren.

OT: wel ontzettend zuur. Al dat harde werk om dit op te tuigen, de artiesten en promotie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:17 
 
Hardtraxxer

Heh? Dus als ik kritiek op het weer heb, dat ook gewoon moeilijk kut is in NL moet ik maar naar een ander land. Oke :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:17 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Wat een triest kutweer in dit land ook altijd PFFFFFFFFF


:lol: :lol: (Ik hoop dat je sarcastisch bent) Het is februari!! Wie organiseert er dan ook in februari een festival!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:23 
 
Hardtraxxer

HardDB schreef:
Zaagkick schreef:
Wat een triest kutweer in dit land ook altijd PFFFFFFFFF


:lol: :lol: (Ik hoop dat je sarcastisch bent) Het is februari!! Wie organiseert er dan ook in februari een festival!?!


Dit is al de zoveelste die niet doorgaat door het weer, ook met zomerfeesten, vorig jaar nog Reawake en meerdere anderen. Maar als kritiek hebben op dit zielige regenachtige depressieve trieste schijtklimaat hier al betekent dat je moet emigreren ga ik hier niet eens verder meer op in. Pffff simpel zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveelheid regen deze herfst/winter is dan ook echt bizar. 3 dagen geregend en alles ligt weer onder water omdat de bodem en grond nog vol zit van de oneindig hoeveelheid regen rond december. De aflassing in 2020 had volgens mij ook grotendeels te maken met de voorspelde harde wind als ik me niet vergis? Dat is een risico wat je hartje zomer ook hebt, en deze aflassing is ook overmacht uiteraard.
Organisatie valt hier imo weinig te verwijten, maar ondanks dat geeft dit wel stof tot nadenken voor volgende edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

taaie zaak :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:29 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
HardDB schreef:
Zaagkick schreef:
Wat een triest kutweer in dit land ook altijd PFFFFFFFFF


:lol: :lol: (Ik hoop dat je sarcastisch bent) Het is februari!! Wie organiseert er dan ook in februari een festival!?!


Dit is al de zoveelste die niet doorgaat door het weer, ook met zomerfeesten, vorig jaar nog Reawake en meerdere anderen. Maar als kritiek hebben op dit zielige regenachtige depressieve trieste schijtklimaat hier al betekent dat je moet emigreren ga ik hier niet eens verder meer op in. Pffff simpel zeg.


t is ook wel vragen naar de bekende weg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
HardDB schreef:
Zaagkick schreef:
Wat een triest kutweer in dit land ook altijd PFFFFFFFFF


:lol: :lol: (Ik hoop dat je sarcastisch bent) Het is februari!! Wie organiseert er dan ook in februari een festival!?!


Dit is al de zoveelste die niet doorgaat door het weer, ook met zomerfeesten, vorig jaar nog Reawake en meerdere anderen. Maar als kritiek hebben op dit zielige regenachtige depressieve trieste schijtklimaat hier al betekent dat je moet emigreren ga ik hier niet eens verder meer op in. Pffff simpel zeg.

Gast, neem het niet zo letterlijk man :lol: ik meen er niets van hoor.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat we niets voor niets in een kikkerlandje wonen en dat dit soort dingen jammer genoeg bij het land horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ai, zag het aankomen met de beelden die rondgingen. Lastig tegenop te boksen. Terrein licht in de ontwateringstrechter van 2 zandkoppen + lemige grond + die onmeunige hoeveelheid water van de laatste tijd.

Balen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm balen. Hadden 2 mooie dagen voor de boeg. Vooral voor de organisatie wel weer een enorme domper, maar absoluut onmacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 20:11 
 
Hardtraxxer

Wordt het zulk slecht weer dan? Want ik zie nergens echt aanleiding voor storm ofzo.. Vind het een vrij overdreven heftig besluit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 20:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Zaagkick schreef:
Wat een triest kutweer in dit land ook altijd PFFFFFFFFF


:lol: :lol: (Ik hoop dat je sarcastisch bent) Het is februari!! Wie organiseert er dan ook in februari een festival!?!

Het is ook niet de eerste keer dat het door het weer afgelast wordt. Zou toch eens met een nieuw plan komen ja :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Het is ook niet de eerste keer dat het door het weer afgelast wordt. Zou toch eens met een nieuw plan komen ja :x


Ze zijn reeds geswitched van locatie, welke, op papier, geschikter is. Zowel voor ontsluiting als voor water overlast. De afgelaste 2020 editie was nog bij het Draaiboompje.

Het is gewoon dikke pech met het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2024 20:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
The Venator schreef:
Het is ook niet de eerste keer dat het door het weer afgelast wordt. Zou toch eens met een nieuw plan komen ja :x


Ze zijn reeds geswitched van locatie, welke, op papier, geschikter is. Zowel voor ontsluiting als voor water overlast. De afgelaste 2020 editie was nog bij het Draaiboompje.

Het is gewoon dikke pech met het weer.

Blijft het feit dat het gewoon een groot risico om in februari een outdoor festival te organiseren, wel erg naar voor de organisatie en artiesten..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten