Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 16 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Karnaval Festival
Past

Karnaval Festival

Price
Zaterdag regular €51,45
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Z
Hardtraxxer
51 posts member since 2018
last seen 19 days ago
Feest: Karnaval Festival
Datum: 10 & 11-02-2024
Tijd: Zaterdag 12:00 - 23:00 / zondag 13:00 - 22:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.karnavalfestival.nl/tickets/
Prijs:
Zaterdag regular €51,45
Zondag regular €46,45

Line-up:

Karnaval Festival (10 & 11 februari 2024, Evenemententerrein, Moergestel)

Z
Hardtraxxer
last seen 19 days ago
Voor iets meer dan 50 euro een prima feestje om met vrienden lekker pilsjes te doen.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Zibaaa wrote:Voor iets meer dan 50 euro een hele dag in de feesttent staan is écht te dik betaald
De eerste jaren was dit in combinatie met onze partybus één van de leukste feesten van het jaar, toen werd er overal 'meer carnaval' geprogrammeerd. Dit trekt de Intents-lijn van raw en nog meer raw keurig netjes door. :thumbdown:
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2023
Altijd nog wel gezellig hier, bijna uitverkocht dat ik te lezen
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Remi wrote:
Zibaaa wrote:Voor iets meer dan 50 euro een hele dag in de feesttent staan is écht te dik betaald
De eerste jaren was dit in combinatie met onze partybus één van de leukste feesten van het jaar, toen werd er overal 'meer carnaval' geprogrammeerd. Dit trekt de Intents-lijn van raw en nog meer raw keurig netjes door. :thumbdown:
Ik kan beloven dat de set van Gezellige Uptempo en mij op zondag iig 100% feest gaat worden :thumbsup:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
FritsHS wrote:Altijd nog wel gezellig hier, bijna uitverkocht dat ik te lezen
Is dit feest gewoon niet meer zo populair of ontzettend gegroeid in kvk?
Kan me nog edities van 2017 & 2018 herinneren dat het de eerste dag al meteen uitverkocht was, kan nu nog gewoon een kaart halen zie ik.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
FritsHS wrote:Altijd nog wel gezellig hier, bijna uitverkocht dat ik te lezen
marketing
Z
Hardtraxxer
last seen 19 days ago

Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 25 days ago
Afgelast lees ik op Reddit wegens teveel regen?
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
ErikZ wrote:Afgelast lees ik op Reddit wegens teveel regen?
Jup, nu ook officieel bericht
Hardtraxx Veteran
4451 posts member since 2023
last seen 22 hours ago
Wat een triest kutweer in dit land ook altijd PFFFFFFFFF
Hardtraxx Veteran
14326 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Zaagkick wrote:Wat een triest kutweer in dit land ook altijd PFFFFFFFFF
Je bent vrij om te immigreren.

OT: wel ontzettend zuur. Al dat harde werk om dit op te tuigen, de artiesten en promotie...
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Heh? Dus als ik kritiek op het weer heb, dat ook gewoon moeilijk kut is in NL moet ik maar naar een ander land. Oke :lol:
Last edited by Zaagkick on , edited 1 time in total.
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 7 days ago
:lol: :lol: (Ik hoop dat je sarcastisch bent) Het is februari!! Wie organiseert er dan ook in februari een festival!?!
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
HardDB wrote:
:lol: :lol: (Ik hoop dat je sarcastisch bent) Het is februari!! Wie organiseert er dan ook in februari een festival!?!
Dit is al de zoveelste die niet doorgaat door het weer, ook met zomerfeesten, vorig jaar nog Reawake en meerdere anderen. Maar als kritiek hebben op dit zielige regenachtige depressieve trieste schijtklimaat hier al betekent dat je moet emigreren ga ik hier niet eens verder meer op in. Pffff simpel zeg.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Hoeveelheid regen deze herfst/winter is dan ook echt bizar. 3 dagen geregend en alles ligt weer onder water omdat de bodem en grond nog vol zit van de oneindig hoeveelheid regen rond december. De aflassing in 2020 had volgens mij ook grotendeels te maken met de voorspelde harde wind als ik me niet vergis? Dat is een risico wat je hartje zomer ook hebt, en deze aflassing is ook overmacht uiteraard.
Organisatie valt hier imo weinig te verwijten, maar ondanks dat geeft dit wel stof tot nadenken voor volgende edities.
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
taaie zaak :(
Hardtraxx Addict
1389 posts member since 2022
last seen 1 day ago
Zaagkick wrote:
HardDB wrote:
Dit is al de zoveelste die niet doorgaat door het weer, ook met zomerfeesten, vorig jaar nog Reawake en meerdere anderen. Maar als kritiek hebben op dit zielige regenachtige depressieve trieste schijtklimaat hier al betekent dat je moet emigreren ga ik hier niet eens verder meer op in. Pffff simpel zeg.
t is ook wel vragen naar de bekende weg....
Hardtraxx Veteran
14326 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Zaagkick wrote:
HardDB wrote:
Gast, neem het niet zo letterlijk man :lol: ik meen er niets van hoor.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat we niets voor niets in een kikkerlandje wonen en dat dit soort dingen jammer genoeg bij het land horen.
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 40 minutes ago
Ai, zag het aankomen met de beelden die rondgingen. Lastig tegenop te boksen. Terrein licht in de ontwateringstrechter van 2 zandkoppen + lemige grond + die onmeunige hoeveelheid water van de laatste tijd.

Balen!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Enorm balen. Hadden 2 mooie dagen voor de boeg. Vooral voor de organisatie wel weer een enorme domper, maar absoluut onmacht.
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Wordt het zulk slecht weer dan? Want ik zie nergens echt aanleiding voor storm ofzo.. Vind het een vrij overdreven heftig besluit..
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
HardDB wrote:
Het is ook niet de eerste keer dat het door het weer afgelast wordt. Zou toch eens met een nieuw plan komen ja :x
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 40 minutes ago

Re:

The Venator wrote: Het is ook niet de eerste keer dat het door het weer afgelast wordt. Zou toch eens met een nieuw plan komen ja :x
Ze zijn reeds geswitched van locatie, welke, op papier, geschikter is. Zowel voor ontsluiting als voor water overlast. De afgelaste 2020 editie was nog bij het Draaiboompje.

Het is gewoon dikke pech met het weer.
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:
The Venator wrote: Het is ook niet de eerste keer dat het door het weer afgelast wordt. Zou toch eens met een nieuw plan komen ja :x
Ze zijn reeds geswitched van locatie, welke, op papier, geschikter is. Zowel voor ontsluiting als voor water overlast. De afgelaste 2020 editie was nog bij het Draaiboompje.

Het is gewoon dikke pech met het weer.
Blijft het feit dat het gewoon een groot risico om in februari een outdoor festival te organiseren, wel erg naar voor de organisatie en artiesten..