Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 03:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Line-up
15:00 - 16:00: Authentic
16:00 - 17:00: Noisecult
17:00 - 18:00: Bass Modulators
18:00 - 19:00: Atmozfears
19:00 - 20:15: Frequencerz
20:15 - 21:30: Adaro
21:30 - 22:45: B-Front
22:45 - 00:00: E-Force VS Radical Redemption
Hosted by: MC Nolz


Warm up mix by Authentic:



01. Wildstylez - Timeless
02. Bassmodulators - I Want Your Love
03. Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears Remix)
04. Authentic - Requiem
05. Toneshifterz - Power Of Emotion
06. Noisecult - Keep Up
07. JDX - Live The Moment
08. Authentic - Universe
09. Frontliner & Max Enforcer - We Forget To Live
10. Alphaverb - Rise Again
11. Zany - Dance!
12. Adaro - History
13. Hard Driver - Rock Your Body
14. E-Force vs. Frequencerz - Attention
15. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
16. Zatox & The R3bels - Choirs
17. B-Front - Mysterias
18. E-Force - Crucifix
19. Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless
20. Frequencerz & B-Front - Delusion

Warm up mix by E-Force:



01. B-Front & Adaro - Worth Fighting For
02. Digital Punk - Invasion
03. Hard Driver ft. MC DL - The Hunter
04. Alpha² - Kick Back (E-Force Remix)
05. Adaro - History
06. B-Front & Frequencerz - Fatality
07. E-Force - Freakz At Night
08. Chain Reaction - Bassleader
09. E-Force & X-Pander - Liberty
10. Jack of Sound - You're Next (2013 Edit)

get your tickets now!
http://www.mindsetfestival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Line up wordt Woensdag 3 Juli gereleased!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line up:

Adaro
B-Front
Radical Redemption vs E-Force
Frequencerz
Atmozfears
Bass Modulators
Noisecult
DJ Contest winner
MC: Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:12 
 
Hardtraxxer

:thumbsup: goeie lineup. ik ben weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:26 
 
Hardtraxx Addict

Sowieso weer aanwezig, dikke line-up! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartverkoop start Woensdag 10 Juli om 20.00u op http://mindsetfestival.nl/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 15:41 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! Heeeeele dikke line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er sowieso weer bij, was vorig jaar dikke prima!
Leuk ook dat het dit jaar al om 15:00uur begint :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:13 
 

Line up had in mijn ogen wat diverser gemogen. Maar ik ben er zowiezo bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 21:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dikke optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe doe je mee met die contest dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hoe doe je mee met die contest dan?


Dat wordt binnenkort bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Sowieso aanwezig. Was vorig jaar erg vet :D


retweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 17:57 
 

Joykill schreef:
Vik schreef:
Sowieso aanwezig. Was vorig jaar erg vet :D


retweet


Die openingsset hé, soweee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Joykill schreef:
Vik schreef:
Sowieso aanwezig. Was vorig jaar erg vet :D


retweet


Die openingsset hé, soweee :love:


Vond er geen bal aan! :P

Wat was dat genieten om te mogen doen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 18:25 
 

Denk dat ik wel aanwezig ben. Lekker op fietsafstand :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 21:37 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
Vond er geen bal aan! :P

Wat was dat genieten om te mogen doen :loving:


Dat was ook echt een helden set. al die klassiekers :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 02:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond om 20.00 begint dan eindelijk de kaartverkoop voor Mindset 2013!
De Early Bird tickets kosten slechts €15,- en zijn verkrijgbaar via http://www.mindsetfestival.nl/tickets

Let op: Maximaal 8 tickets per bestelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 01:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

alle inzendingen van de DJ-Contest zijn beluisterd en beoordeeld.
Deze week worden de 6 winnaars bekend gemaakt die tegen elkaar mogen strijden op de pre party :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 17:11 
 

Succes contestanten, wordt geen makkie.

- Firetrap
- The Z.
- Authentic
- Pulse zero & DJ Razor
- Aztech
- The Shade
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Authentic wint sowieso, aangezien de rest geen eigen tracks draait (voor zover ik weet) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

En bedankt hè :mad: maar idd, Vik heeft wel een streepje voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
En bedankt hè :mad: maar idd, Vik en Koen hebben wel een streepje voor :P


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Joykill schreef:
Firetrap schreef:
En bedankt hè :mad: maar idd, Vik en Koen hebben wel een streepje voor :P


:P

:P

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 08:49 
 

Ik ga iig die preparty wel effe checken! Als Vicky en Koenraad t niet vernaggelen lijkt het me sterk dat ze niet zouden winnen ivm. de eigen producties. Die vlammen live ook aardig goed!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten