Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
RobertV schreef:
Vik schreef:
Dan ben ik er niet bij. Ga sowieso naar The Wasted Penguinz :cool:

dit!


Ik wil opzich ook wel naar WP eigenlijk..


Ow ik was onder de impressie dat het bij WP was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:16 
 

waarom doen we dan niet gewoon 15:30 bij PP?
ik mag hopen dat de meesten er tegen die tijd wel zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:17 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
waarom doen we dan niet gewoon 15:30 bij PP?
ik mag hopen dat de meesten er tegen die tijd wel zijn :)


En bij camera arm anders linksvoor is heel groot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:19 
 

Onthafloorx schreef:
KSwoosh schreef:
waarom doen we dan niet gewoon 15:30 bij PP?
ik mag hopen dat de meesten er tegen die tijd wel zijn :)


En bij camera arm anders linksvoor is heel groot?

die stond vorige keer rechtsmidden :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
waarom doen we dan niet gewoon 15:30 bij PP?
ik mag hopen dat de meesten er tegen die tijd wel zijn :)


Als we bij PP gaan meeten hoop ik wel dat hij voor ons de muziek dan even dichtdraait. Fucking disrespect jonguh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 22:30 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Onthafloorx schreef:
KSwoosh schreef:
waarom doen we dan niet gewoon 15:30 bij PP?
ik mag hopen dat de meesten er tegen die tijd wel zijn :)


En bij camera arm anders linksvoor is heel groot?

die stond vorige keer rechtsmidden :P
Afbeelding
'

Nee ik bedoelde linksvoor too big.. Dus achter camera arm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me ook wel een handig plekje ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er niet bij waarschijnlijk, maar ik hou er rekening mee als ik eraan denk.
Zal vast wel verschillende mensen toch wel tegen komen die ik wil spreken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik ben er niet bij waarschijnlijk, maar ik hou er rekening mee als ik eraan denk.
Zal vast wel verschillende mensen toch wel tegen komen die ik wil spreken :)


Zoals mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:42 
 

doe dan ervoor, anders zit die kut arm er steeds voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Zoals mij :D

Ik ken jou niet sorry xd
Nee als je bij Kswoosh in de buurt staat, kom je mij vast wel tegen. Die herken ik wel intussen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:39 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
doe dan ervoor, anders zit die kut arm er steeds voor xd


Nou doen dat dus voor camera arm om 15;30 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 20:42 
 

pecola-tje schreef:
Ruubiie schreef:
Zoals mij :D

Ik ken jou niet sorry xd
Nee als je bij Kswoosh in de buurt staat, kom je mij vast wel tegen. Die herken ik wel intussen :P

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

geniaal hoe Nemesyz me ook vertelde dat jij em op Hard Bass nog naar me had doorgestuurd xd hij maar mn naam roepen hahahaha

Onthafloorx schreef:
KSwoosh schreef:
doe dan ervoor, anders zit die kut arm er steeds voor xd


Nou doen dat dus voor camera arm om 15;30 toch?

top idee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

loop er ook rond maar nobody know's who i am :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forever alone xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: op ht dan he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, ik laat nog wel ff weten hoe ik eruit zie, of tenminste.. Hoe ik dan gekleed ga! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Ach, ik laat nog wel ff weten hoe ik eruit zie, of tenminste.. Hoe ik dan gekleed ga! :D

als wasted penguin :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 08:21 
 

Wildstylerz schreef:
loop er ook rond maar nobody know's who i am :x

feesten/meetingtopic-intents-festival-02-06-2012-sportpark-d-n-donk-oisterwijk-t26459.html
en
off-topic/de-ht-leden-t5808.html

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er zo ongelooflijk tering gods gruwelijk heel veel teringveel zin in.. Had ik dat al gezegd inmiddels? :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :yay: :yay: :yay: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier jongens, ben er helaas niet bij. Vorig jaar een van de betere festivals. (Op de watervoorziening na :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
(Op de watervoorziening na :x )

Inderdaad, hoop dat het dit jaar beter is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was 50 euro aan water kwijt, en de raketjes waren na 7 uur ook al weer op. Hoop voor jullie dat ze dit jaar dat iets beter geregeld hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 11:58 
 

Komt er 100.000 man op Intents? gister op ons werk (Bavaria) werd de bestelling klaar gezet voor alle 4 areas.
Blikjes Razz-Up :love:

Gods alle machtig :surrender:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten