Ow ik was onder de impressie dat het bij WP was?wrote:Ik wil opzich ook wel naar WP eigenlijk..wrote:dit!wrote:Dan ben ik er niet bij. Ga sowieso naar The Wasted Penguinz
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
waarom doen we dan niet gewoon 15:30 bij PP?
ik mag hopen dat de meesten er tegen die tijd wel zijn
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
En bij camera arm anders linksvoor is heel groot?wrote:waarom doen we dan niet gewoon 15:30 bij PP?
-
G
die stond vorige keer rechtsmiddenwrote:En bij camera arm anders linksvoor is heel groot?wrote:waarom doen we dan niet gewoon 15:30 bij PP?

Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Als we bij PP gaan meeten hoop ik wel dat hij voor ons de muziek dan even dichtdraait. Fucking disrespect jonguh.wrote:waarom doen we dan niet gewoon 15:30 bij PP?
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
'wrote:die stond vorige keer rechtsmiddenwrote:En bij camera arm anders linksvoor is heel groot?wrote:waarom doen we dan niet gewoon 15:30 bij PP?
Nee ik bedoelde linksvoor too big.. Dus achter camera arm?
Lijkt me ook wel een handig plekje ja 
Ik ben er niet bij waarschijnlijk, maar ik hou er rekening mee als ik eraan denk.
Zal vast wel verschillende mensen toch wel tegen komen die ik wil spreken
Zoals mijwrote:Ik ben er niet bij waarschijnlijk, maar ik hou er rekening mee als ik eraan denk.
-
G
doe dan ervoor, anders zit die kut arm er steeds voor 
Ik ken jou niet sorrywrote:Zoals mij
Nee als je bij Kswoosh in de buurt staat, kom je mij vast wel tegen. Die herken ik wel intussen
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Nou doen dat dus voor camera arm om 15;30 toch?wrote:doe dan ervoor, anders zit die kut arm er steeds voor
-
G
wrote:Ik ken jou niet sorrywrote:Zoals mij![]()
Nee als je bij Kswoosh in de buurt staat, kom je mij vast wel tegen. Die herken ik wel intussen
geniaal hoe Nemesyz me ook vertelde dat jij em op Hard Bass nog naar me had doorgestuurd
top idee!wrote:Nou doen dat dus voor camera arm om 15;30 toch?wrote:doe dan ervoor, anders zit die kut arm er steeds voor
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
loop er ook rond maar nobody know's who i am 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
Ach, ik laat nog wel ff weten hoe ik eruit zie, of tenminste.. Hoe ik dan gekleed ga! 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
als wasted penguinwrote:Ach, ik laat nog wel ff weten hoe ik eruit zie, of tenminste.. Hoe ik dan gekleed ga!
-
G
Meetingtopic - Intents Festival - 02-06-2012 (Sportpark d'n Donk, Oisterwijk)wrote:loop er ook rond maar nobody know's who i am
en
De HT leden!
Ik heb er zo ongelooflijk tering gods gruwelijk heel veel teringveel zin in.. Had ik dat al gezegd inmiddels?

Veel plezier jongens, ben er helaas niet bij. Vorig jaar een van de betere festivals. (Op de watervoorziening na
)
Inderdaad, hoop dat het dit jaar beter is!wrote: (Op de watervoorziening na)
Was 50 euro aan water kwijt, en de raketjes waren na 7 uur ook al weer op. Hoop voor jullie dat ze dit jaar dat iets beter geregeld hebben!
-
J
Komt er 100.000 man op Intents? gister op ons werk (Bavaria) werd de bestelling klaar gezet voor alle 4 areas.
Blikjes Razz-Up
Gods alle machtig
Blikjes Razz-Up
Gods alle machtig