Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha echt he, ik heb dat laatste uurtje meer voor die hekken stilgestaan dan wat anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:

Afbeelding

Dear god.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:52 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
En wie was die held die uit het niets naar mij kwam in de Scantrxx tent tegen het einde en zei: Ik ben henkie. :worship: :worship: :worship: :lol:

That's have to be me. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:15 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Black Sunrise schreef:
urbandesigner schreef:
AF, lekker samen lopen raggen op Psycho he :cool: ?

Dus jullie waren op een soort van 'ragdate'??
Spannend zeg ^^

Daarna ook nog eens op B2BW :$ (L)


Haha lieve jongentjes zijn jullie hier he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Haha lieve jongentjes zijn jullie hier he :)

Dankje :$ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, ook ik heb verschillende mensen gezien, op verschillende plekken..
Op de 1 of andere gare manier, dacht ik dat om 23:00 uur het feest al afgelopen was.. Dus ben ik naar buiten gelopen, en heb ik op de parkeerplekken gewacht... Om vervolgens om 23:20 erachter te komen dat het nog een uur duurde -.- .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een held xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahaha. xd xd xd xd echt nog nooit gehoord zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja lach maar :P , maar ik stond daar in me uppie. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha kop op, dit verhaal zal ik de hele zomer aan mijn vrienden vertellen als we lekker wazig zijn met z'n allen. Beetje trotser mag ook wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uhm, nou ik was zeker niet de enige, ik liep al met een aardige menigte mee terug.. Ben ook nog bevriend geraakt met een dronken dropje, en zijn vrienden.. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:37 
 

Ruubiie schreef:
Hmm, ook ik heb verschillende mensen gezien, op verschillende plekken..
Op de 1 of andere gare manier, dacht ik dat om 23:00 uur het feest al afgelopen was.. Dus ben ik naar buiten gelopen, en heb ik op de parkeerplekken gewacht... Om vervolgens om 23:20 erachter te komen dat het nog een uur duurde -.- .

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 17:24 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
gemist ach leuke dag gehad :D kom ook uit sint-oedenrode haha had die groep wel gezien ken er ook een paar van :cool:


Uit rooij wie ben je dan ? kans is groot dat ik je ken.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten