Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Was 50 euro aan water kwijt, en de raketjes waren na 7 uur ook al weer op. Hoop voor jullie dat ze dit jaar dat iets beter geregeld hebben!


Ik heb daarna nog gewoon raketjes kunnen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:33 
 

Weet dus niet of ik een spijkerbroek aan moet doen of een zwembroek/voetbal broekje

me 2 korte broeken moeten nog uitgewasse worden. en gezien ik in de zomer bijna alleen maar zwembroeken draag ipv korte broeken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Komt er 100.000 man op Intents? gister op ons werk (Bavaria) werd de bestelling klaar gezet voor alle 4 areas.
Blikjes Razz-Up :love:

Gods alle machtig :surrender:

10.000 op de zaterdag, zondag verwachten ze er 5.000. Iets minder dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:37 
 

Ik weet het, maar als je die bestelling daar zag staan zou je denken dat het voor 100.000 man is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben te herkennen aan mijn nieuwe Nickelson jas:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Ik ben te herkennen aan mijn nieuwe Nickelson jas:

Afbeelding

Rick, ik neem aan dat dat een grap is? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dus we meeten bij de camera arm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tijd?

urbandesigner schreef:
Tijd: Nitrouz vs Toneshifterz

Dus: 16:00-17:00 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al kreeg ik er geld bij, NEE :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

En ik maar denken dat iedereen sarcastisch was met WP. Dacht dat die hier niet zo populair waren op HT? :P

Weet trouwens nog niet of ik aanwezig ben. De andere hardtraxxer uit mn vriendengroep heeft z'n kaartje verkocht en ik heb niet erg veel zin om de rest van Intents na de meeting op zoek te zijn naar mn groep :p Al sta ik in de buurt van de camera arm, loop ik uiteraard wel even langs.

Sowieso, hoe kan ik jullie herkennen (bij de meeting of elders)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna kale kop, waarschijnlijk een rood hoofd en bezweet als een malle. Hoogstwaarschijnlijk icm met een witte V-hals ofzo. Dat zie ik morgen wel :P




HARDCORE AFSLUITEN: 23:00 midden voor bij TOA! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen I'm Free is vet :innocent: Resistance kan ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:51 
 

STAN- schreef:
Bijna kale kop, waarschijnlijk een rood hoofd en bezweet als een malle. Hoogstwaarschijnlijk icm met een witte V-hals ofzo. Dat zie ik morgen wel :P

had je op MOH ook zonder problemen herkent haha, dus hier weer :D
sta je hele tijd bij HC of ook HS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:53 
 

jesus mensen leer lezen xd
het is:

Citaat:
Waar: voor camera arm @ Mainstage
Tijd: 15:30

beter update urban de startpost es
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooooeh :$


Voor mij wordt het heel erg heen en weer rennen van stage naar stage.. Dit is voor mij de gewenste personal TT:


--:-- - --:-- : Zal me een worst wezen
15:00 – 15:30 : Psyko Punkz
15:30 – 16:00 : Angerfist
16:00 – 17:00 : Wasted Penguinz / Toneshifterz vs. Nitrouz
17:00 – 17:30 : Amnesys vs. Tha Playah
17:30 – 18:00 : Wildstylez
18:00 – 18:30 : AVIO Live
18:30 – 19:00 : Deepack
19:00 – 19:30 : Gunz 4 Hire Live / Promo vs. D-Passion
19:30 – 20:00 : Frequencerz Live
20:00 – 20:30 : Promo vs. D-Passion
20:30 – 21:00 : Endymion vs. Nosferatu
21:00 – 22:00 : Noisecontrollers
22:00 – 23:00 : Headhunterz / Noize Suppressor
23:00 – 23:45 : The Outside Agency

Probeer hiervan zo veel mogelijk mee te pikken, even kijken hoe m'n vrienden erover denken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 00:37 
 

zoiets zal et voor mij worden:
13:00 - 14:00 ??
14:00 - 15:00 A-Lusion
15:00 - 16:00 Psyko Punkz
16:00 - 16:30 Angerfist
16:30 - 17:00 Wasted Penguinz
17:00 - 17:30 Tha Playah vs Amnesys
17:30 - 18:00 Wildstylez
18:00 - 18:30 AVIO
18:30 - 19:00 Deepack
19:00 - 19:30 DBSTF
19:30 - 20:00 Frequencerz
20:00 - 20:30 Bass Modulators
20:30 - 21:00 Coone
21:00 - 22:00 Noisecontrollers
22:00 - 23:00 Headhunterz
23:00 - 00:00 Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 00:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ooooeh :$


Voor mij wordt het heel erg heen en weer rennen van stage naar stage.. Dit is voor mij de gewenste personal TT:


--:-- - --:-- : Zal me een worst wezen
15:00 – 15:30 : Psyko Punkz
15:30 – 16:00 : Angerfist
16:00 – 17:00 : Wasted Penguinz / Toneshifterz vs. Nitrouz
17:00 – 17:30 : Amnesys vs. Tha Playah
17:30 – 18:00 : Wildstylez
18:00 – 18:30 : AVIO Live
18:30 – 19:00 : Deepack
19:00 – 19:30 : Gunz 4 Hire Live / Promo vs. D-Passion
19:30 – 20:00 : Frequencerz Live
20:00 – 20:30 : Promo vs. D-Passion
20:30 – 21:00 : Endymion vs. Nosferatu
21:00 – 22:00 : Noisecontrollers
22:00 – 23:00 : Headhunterz / Noize Suppressor
23:00 – 23:45 : The Outside Agency

Probeer hiervan zo veel mogelijk mee te pikken, even kijken hoe m'n vrienden erover denken :)

Dat wordt niks. Je bent vaker aan het lopen dan dat je echt bij een stage staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15.00 - 16.00 - Psyko Punkz ... tja ook niet helemaal mijn ding maar ach.
16.00 - 17.00 - Toneshifterz vs Nitrouz of die dronken Pinguins ..
17.00 - 18.00 - Wildstylez
18.00 - 18.30 - AVIO LIVE
18.30 - 19.00 - Eten & Deepack
19.00 - 19.30 - Gunz for Hire LIVE
19.30 - 20.00 - Frequencerz LIVE
20.00 - 20.30 - The R3belz
20.30 - 21.00 - Eten en beetje kijken bij Bass Mods/Coone/Endymion
21.00 - 22.00 - Noisecontrollers of Menthal Theo
22.00 - 23.00 - Headhunterz
23.00 - 23.30 - Zatox
23.30 - 00.00 - Brennan Heart
00.00 - 00.15 - Eindshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 09:52 
 

dawasiknie schreef:
Dat wordt niks. Je bent vaker aan het lopen dan dat je echt bij een stage staat :P

idd, schiet niet op :P ik ga me dan ook vrijwel zeker niet aan mijn TT houden xd de hardcore kan me hier ook gestolen worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:48 
 
Hardtraxxer

Kom wel even langs denk ik, theracords all stars shirt :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb een lange spijkerbroek en een gestreept chasin shirt aan met v hals. Redelijk standaard dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wit Hatebreed T-shirt (weet 99% zeker dat er niet nog iemand met een Hatebreed shirt loopt :P), zwarte korte broek, witte airmax classics, kort haar. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten